האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
לפרי פרינט הגענו לא פחות מ-4 פעמים (לסניף חיפה). האתר נראה מבטיח והיחס במוקד הטלפוני היה לא רע, ואמרו שהמבחר בחנות עצמה עוד יותר גדול, אז הלכנו פעם ראשונה. בפעם הזו היה שם את זמי, אבא של שחר, שהיה אדיב ונחמד ובפעם הזו התרשמנו מן ההזמנות השונות. לאחר מכן באנו פעם נוספת, אך הביקור היה קצר מפאת חוסר זמן. בפעם השלישית ניסינו לקבוע פגישה עם שחר אך הוא הסביר לנו שהוא לא קובע פגישות וצריך להגיע ולחכות שיתפנה, אז הגענו לקראת סוף היום (19:00 כזה) - כמובן שחיכינו קצת. היחס של שחר היה מחפיר, פשוט מתחת לכל ביקורת - מדובר בבן אדם שחצן וחסר כל חוש מכירתי. הוא דיבר בזלזול ובאמת שנאצלתי לרסן את עצמי כיוון שידעתי שמדובר במקום עם ההזמנות הכי זולות (ותאמינו לי שחרשתי את האינטרנט בנסיון למצוא מקום אחר). בסוף נפתחה לנו הזמנה אך לאחר שיצאנו משם לא היינו 100% שלמים הם ההחלטה והחלטנו שנלך שוב, ונמצא הזמנה אחרת שתמצא חן בעינינו יותר. אגב, כדי לפתוח הזמנה צריך לשלם 50% מהסכום הכולל (עוד לפני שרואים אפילו טיוטא במייל), מה שלא התאים לנו ולא שילמנו. הסברנו שאחרי שנראה טיוטא נשמח לבוא לשלם חצי מהסכום. חשוב לציין - במידה וכמות ההזמנות לא מספיקה, ההזמנה הבאה צריכה להיות במינימום של 300 ש"ח (!!! לעומת המקום בו סגרנו שמבקש 30 ש"ח על הזמנה חוזרת + מחיר להזמנה כפול מספר ההזמנות). בקיצור - הגענו פעם רביעית וזו הייתה הפעם ששברה את גב הגמל - בחרנו הזמנה אחרת ושחר הסביר לנו (אחרי שייבש אותנו לחכות לא פחות מ 10 דקות) שהוא יפתח לנו הזמנה, אך כיוון שאנו לא מוכנים לשלם חצי מהסכום מראש, הטיפול בנו יהיה איטי מאוד. וכך היה. לא קיבלנו מהם שום מייל ושום דבר במשך כמה ימים ולכן התקשרתי מיוזמתי לשאול מה קורה. שחר אמר שעד סוף השבוע נקבל טיוטא ראשונית, זה כמובן לא קרה. שלחתי לו סמס בשישי בבוקר ושאלתי מה קורה ואם נקבל היום טיוטא - שום תגובה. באותו רגע יצאנו לדפוס דנה בת"א - ושם תוך חצי שעה סגרנו הזמנות ואפילו שילמנו מקדמה, הרבה יותר הגיונית, על סך 200 ש"ח. בקיצור - המחיר שלהם אמנם יקרוץ לכם, אבל השירות מחפיר והמבחר אמנם גדול, אך חוזר על עצמו בעיקרו. כמו כן, חברה אחרת שסגרה הזמנות דרכם סיפרה לי שהם מוציאים לה את המיץ ובכל פעם שהיא מבקשת תיקון, הם מתקנים דבר אחד ומשנים דבר אחר...בקיצור - סיפור מההפטרה! אגב, עד היום לא קיבלנו שום טיוטא...לכו תבינו תחסכו לכם את הכאב ראש, העצבים ועוגת הנפש - שחר לא מחפש את ה business שלכם והוא מתנהג בהתאם. תעשו לעצמכם טובה - תסגרו במקום אחר שמעריך את הכסף והזמן שלכם....
אהבתי: לא אהבנו במיוחד שום דבר לא אהבתי: לא אהבתי את היחס המתנשא והמשתחצן של שחר מחיר: 3 הערות לגבי המחיר: המחיר אמנם זול, אבל השירות מתחת לכל ביקורת
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.