האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
לימון היה המקום הראשון שאליו הגענו. הורי היו בכמה חתונות שם ואמרו שהאוכל מצויין (זה הדבר היחיד שזכרו :) פגשנו איש מכירות בשם תומר שהראה לנו את המקום. המקום מאוד יפה והאולם הקטן ממש מצא חן בעינינו, אבל מכיוון שזה היה האולם הראשון לא סגרנו באותו הרגע. מכיוון ששנינו סטודנטים ואין לנו זמן ראינו רק עוד ארבעה אולמות חוץ מלימון. בסוף חזרנו לשם. תומר שוב קיבל אותנו וסגרנו מולו את החוזה. יש לציין שתומר הוא איש מכירות נעים ולא הרגשנו שהוא מנסה לדחוף לנו כל מיני שטויות לא קשורות (בניגוד גמור לאנשי מכירות אחרים שפגשנו). בכל הגנים קיבלנו רשימת מומלצים איתם הגן עובד, אבל רק בלימון הרשימה הייתה באמת רשימת מומלצים ולא רשימה מחייבת. בכל גן אחר, כאשר לחצנו קצת בנושא, התברר שאם אנו לוקחים ספק לא מהמומלצים צריך לשלם קנס. בלימון זה לא היה כך. ממליצים בחום לברר את הנקודה הזאת עד ליסוד כאשר מחפשים מקום. בנוסף, לא היו איתם הפתעות. בפגישה שסגרנו הוסבר לנו הכל וכל שאלותינו נענו. התשובות שתומר נתן לנו לא השתנו לאורך הזמן והתחושה הכללית שהייתה לנו הייתה של הוגנות. ניקול הזמינה אותנו לטעימות והאוכל היה מעולה. יום למחרת היינו בפגישת לו"ז עם מפיקת ארועים בשם עדי. היא הציעה לנו רעיון של פתקיות הושבה ממוחשבות ואמרה שאפשר לבחור בין האופציות. בחרנו את הממוחשבות באותה פגישה אבל יום למחרת בקשנו לשנות את זה. זה המקום היחיד בו נתקלנו בבעייתיות. פתאום היא טענה שאין להם בכלל פתקיות ושהיא צריכה לבדוק אם יש. לחצנו וקיבלנו את מבוקשינו. זה היה ה"קוץ" היחיד שנתקלנו בו. ביום הארוע הכל דפק כמו שצריך. אלי היה מנהל הארוע ונראה רגוע ושולט במצב. מכיוון ששנינו היינו קצת נרגשים, לא ממש ידענו מה לעשות. גם ההורים לא היו לגמרי בפוקוס. אלי הוביל אותנו כמו אמא אווזה ודאג שהכל יעשה. ממש התרשמנו ממנו לטובה (להורינו היה חשוב שהמנות יצאו בזמן וכך אכן קרה) אנו מרוצים מאוד ומהאורחים הבנו שהאוכל היה מעולה. הערה לסיום- אנחנו לא רצינו להשקיע בעיצוב והשתמשנו בעיצוב הבסיסי של האולם. לדעתינו אין מה להוסיף. הגן יפהפה ולא צריך כלום, החופה היפנית יפה גם היא. גם האולם לא היה זקוק לשינוי.
לסיכום, ממולץ בחום....
אהבתי: כל האנשים שבאנו איתם במגע (תומר, ניקול, עדי, אלי והמלצרית של הטעימות) היו אנשים נעימים מאוד ולא היו "קוצים" לאחר חתימת החוזה (שוב, חוץ מנושא הפיתקיות הממוחשבות מול עדי). לא אהבתי: שאי אפשר לתת טיפים אישיים למלצרים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.