מיטל (מכירות), דניאל(מכירות), גיא (מנהל אירוע), ליאור (מנהל הגן)
המקום יפה מאוד ונחמד האוכל עצמו קיבל המון מחמאות (אחרי מספר מלחמות עם השף בטעימות) ואחרי מלחמות חוזרות על המנות הצימחוניות (חתן צימחוני), אפילו המנות האלו קיבלו ציון גבוה מהחברים שאמרו שפעם ראשונה שיש מנה צימחונית טובה בחתונה.החתונה עצמה היתה בגן ולא באולם (מקום ברמה הרבה יותר גבוה). היו מאוד אדיבים בפגישות הכנה ועד הסגירה עם המקום על האירוע, עד הפגישה של הטעימות, שם האדיבות נגמרה.למעשה אחרי שהכל היה סגור בפגישת הטעימות היחס מהמקום (לא מהמלצרית הנפלאה) היה מזלזל ולא נעים (לא ברור אם היה למיטל חודין יום רע וזה גם לא משנה ולא רלוונטי).מבחינת הבר: היה בר ישראלי בסיסי, טוב. אחלה ברמנים. אלכוהול נוסף אנחנו הבאנו, והברמנים דאגו לפזר כמו שצריך, לא נתקלנו בבעיות.מלצרים באירוע היו סבבה לגמרי.יחד עםזאת, האכזבות לא איחרו לבוא. מנהל האירוע לא תמיד היה בסביבה ולא תמיד עשה מה שביקשנו כמו, להפסיק ריקודים נפרדים ולעבור למעורב, בטענות כל שהן (היה לו יותר נוח) וסתם מתח אותנו רבע שעה יותר ממה שרצינו. לבסוף, אחותי (כפרה עליה) פשוט הזיזה את המחיצות, אירגנה את העניינים וקטעה את הפארסה.האכזבה המטורפת היתה בסוף הערב שמנהל האירוע יחד עם הדיג'י פשוט החליטו שהאירוע נגמר בשעה 00:20, למרות שסוכם בחוזה כי הגן לרשותנו עד השעה 1:00 (מנהל האירוע בכלל לא נתן התראה מוקדמת על ההחלטה לסיים את האירוע).מנהל האירוע, אף הגדיל לעשות, כאשר הלך ולא הציג בפנינו מחליף, לכל צרכינו. למשל, לא מצאנו למי נוכל להחזיר את המפתח לחדר חתן-כלה. יתירה מכך, מנהל האירוע הלך מבלי לעדכן את המחליף, או אותנו, מהו הקוד לכספת. הקוד הושג לאחר רגעים מורטי עצבים ונסיונות רבים להשיגו בטלפון. לטענתו, הקוד נמסר לאחד האבות. אלא, שהקוד לא נמסר לאף אחד מבני המשפחה - כשל מערכתי, אשר לא יעלה על הדעת. אנחנו אף הצרנו, עד מאוד, על העובדה, שמנהל האירוע לא טרח לוודא איתנו ישירות מי נקבע כאחראי על הכספת שכן, לאורך כל הדרך הושלמה העסקה מולנו בלבד. (כן כן, היה לנו אחראי כמעט לכל דבר. עבדנו קשה עד עכשיו, אז למה שנעבוד ביום החתונה?) למרות שהובטח, כי נקבל מנות למשפחה הקרובה, נוצר מצב לא נעים לפיו, היה עלינו להעלות זאת בעצמנו, בתום האירוע, בקשה שנתפסה בבוז מבחינת הגן. בסוף, עשו טובה שהביאו לנו ארבע מנות, לשנינו בלבד.יש לציין לטובה את הסכמת האולם להפחית מהמחיר שנקבע, לאור ירידה ניכרת במספר המוזמנים, לאחר החתימה על ההסכם. ההפחתה במחיר נעשתה לפי מחיר מנה מקורי ביחס למספר מוזמנים. לא היינו מגיעים למצב הזה, אם לא חויבנו לתת מספר מוזמנים סופי, שלושה חודשים לפני האירוע, שלא כמו במקומות אחרים. יחד עם זאת, אין בעובדה זו, כדי להצדיק את העיכוב במתן השיק שהגיע לנו בחזרה. כך, הגן התעכב בהנפקתו של השיק, בשליחתו בדואר רגיל, על אף שהובטח כי ישלח בדואר רשום (למזלנו, השיק לא נגנב). כאילו לא די בכך, הגן לא טרח לוודא את השם שיש לרשום על השיק, וזה עוכב פעם נוספת, בשל בעיות פרוצדוראליות עם הבנק, עיכוב טיפשי ומיותר. למי שהגיע עד כאן, כנראה באמת חשוב לך לדעת אודות ירוק על המים. כך, גם לנו בשעתו. יש מי שיראה באמור לעיל, טענות קנטרניות וחסרות שחר. ולכן חשוב לנו להדגיש, כי ציפיות אלה הולמות את התשלום לגן וכמובן, את הציפיה הסבירה שההבטחות שניתנו, יקויימו.
...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק