האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
כשהלכתי לחפש שמלות היו כאן דווקא הרבה חוות דעת שליליות, אני רואה שעכשיו המצב השתפר אז אולי אני במקרה נפלתי על איזשהי תקופת ביניים השיפור שלהן. כבר אז מאד התלבטתי אם לבחור בהן למרות ההמלצות השליליות שהיו כאן. לאחר שראיתי הרבה מאד שמלות נשארה לי התלבטות בין שני מקומות וביניהם יוניק. בגלל היחס החם של רויטל וההרגשה שהיא ממש חברה שלי החלטתי לסגור שם. אין ספק שכל זה השתנה באופן מסויים לאחר הסגירה וזה מאד אכזב אותי. כל הספקים שלי היו נהדרים ודווקא בדבר כל כך חשוב הצטערתי שעשיתי את הבחירה הלא נכונה. מה שאני יכולה להגיד זה שהשמלה יצאה בסוף באמת מהממת, לא כ"כ נוחה אבל מאד מאד יפה. ברגע שסגרתי כבר הבנתי כמה חוסר גמישות יש בנוגע למדידות, אצל ספקים אחרים היה ניתן לבצע מדידות גם בשעות אחה"צ זמנים בהם אנשים מסיימים לעבוד לעומת זאת אצל רויטל זה בעיה כך שאם אתה רוצה לבצע מדידה לא על שעות העבודה אתה צריך לעשות את זה מוקדם בבוקר, זה יכל להיות מצויין אבל בשעה הזו רויטל איננה ככה שאתה נמצא רק עם התופרות כאשר בעצם סגרת את השמלה עם רויטל שהיא המעצבת ואתה רוצה לקבל את חוות דעתה. כך שבעצם על מנת לערוך מדידה בשעה שרויטל נמצאת אתה צריך להגיע בין 10 ל-16 שזה שעות שרב האנשים שאני מכירה עובדים בהם, לי זה כבר היה מאד לא נוח וחבל. מעבר לכך, ככל שהתקדמנו במדידות בכל פעם שהייתה איזשהי בעיה בשמלה, החזה לא יושב טוב, אמרו לי לא לדאוג ולא להתמקד בבעייה, או לרדת מזה, כאשר כמובן שהמטרה של המדידות היא שהשמלה תשב עליך בול כך שלדעתי חשוב להתמקד בבעיות. אני חשתי חוסר מקצועיות כיוון שכחודש לפני החתונה הזכרתי להם שכבר ביקשתי מס' פעמים שיפתחו לי את הגב עוד טיפה והם לא עשו את זה ואז כשזה סוף סוף נעשה הכתפיות מאד מאד מאד לחצו על הכתפיים. במקום אחר שהלכתי לבדוק אמרו לי שאם פותחים יותר מדי את הגב זה מה שקורה אבל רויטל אמרה שזה לא בעיה ולא ייעצה לא לפתוח, וזה חבל. מאותו רגע התלוננתי שהכתפיות לוחצות וב-3 המדידות הבאות בכל פעם הבטיחו לי שינסו לפתור את זה אבל זה כמובן לא קרה. זה ממש הרגיש במדידה בה לקחתי את השמלה שהאורך של הבגד גוף פשוט לא מספיק שהוא קצר מדי. בכל פעם שהיו הערות גם לפני עניין הכתפיות על מנת שמשהו יקרה ולא יגידו לי אל תדאגי היה צריך להתנהל ויכוח של דקות ארוכות מה שהפך את המדידות למאוד לא נעימות במקום להקשיב לי הלקוחה ולשנות התווכחו איתי ולא רצו לעשות שינויים על מנת להתאים לי את השמלה. השיא היה שכאשר אמרתי שהכתפיות לוחצות אמרו לי שזה לא כל כך כואב לי. לקחתי את השמלה בצורה הזו כי שבוע לפני החתונה לא היה לי כח לריב ואמרתי שהעיקר שזה נראה טוב ואולי אני לא אשים לב לכאב. כשלבשתי את השמלה ביום החתונה המאפרת והצלמת המקסימות שלי משכו את הבגד גוף נורא נורא גבוה ככה שזה פחות הפריע לי בכתפיים אבל זה קצת נכנס למטה, כשהייתי צריכה לעשות פיפי זה היה כל כך לחוץ שממש היה קשה לפתוח את הבגד גוף וזה לקח דקות ארוכות בגלל שהוא היה קצר מדי. בשלב הריקודים אני יכולה להגיד שכמה שהשמלה הייתה מהממהת נוח לא היה לי בגלל הלחץ מהבגד גוף אבל כל השאר היה נהדר שהצלחתי כמובן להתעלם מזה עד הדקה שכיבו את המוזיקה והבנתי את גודל הכאב. ...
אהבתי: את היחס עד שסגרתי את השמלה.את זה שהשמלה יצאה מהממת וישבה מאד יפה על הגוף. באמת שמלה נהדרת לא אהבתי: את חוסר היכולת לקבל ביקורת ולהתאים את השמלה לגופה של הכלה הספציפית. את הצורך להתווכח על דברים שמפריעים לכלה במקום לתקן אותם ברוח טובה, הרי זו מטרתה של מדידה. מחיר: 7,000
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.