האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
סה"כ היו ממש בסדר, וגם המחיר מעולה. תאקל קטן הוריד פה את ה"דירוג". פגישת העיצוב (שהייתה הפגישה הפרונטאלית היחידה) עם מיכאל הייתה נעימה וממש שמח לעזור לנו. לאחר הפגישה נפגשנו עם הרב, שהציע להקדים את החופה בחצי שעה, ואכן כשהתקשרנו לריקי נוכחנו לדעת שההזמנה עדיין לא בדפוס ולכן אפשר לשנות את השעה. יופי. כשקיבלנו את ההזמנות במשלוח הופתענו מאוד: ההזמנה שלנו הייתה בשתי שפות, וריקי שינתה רק את השעה בעברית, והתעלמה לחלוטין מהשעה בשפה הנוספת. נעשה שתי חופות??? כנראה שלא... ולכן התקשרנו לריקי, שהתנצלה ואמרה שתנסה למצוא פיצוי עבורנו. כשדרשנו שיישלחו אלינו הזמנות חדשות עם התיקון היא שאלה "אה, זה חשוב?", לא חמודה, בכלל לא חשוב: בואי נעשה למשפחת הכלה חופה בשעה 19:00 ולמשפחת החתן בשעה 19:30..... טוב, בהתחלה זה עיצבן, אבל עכשיו זה מצחיק... יש לציין שלמרות שביקשנו במקום פיצוי - פשוט לשלוח לנו את ההזמנה המתוקנת (ובכך למעשה ויתרנו על פיצוי), עדיין שלחו לנו ברכות הדרך כמזכרות לאורחים, שהיו יפות והוסיפו למתנות לאורחים שהכנו לבד דווקא משהו נחמד!...
אהבתי: את היחס בפגישת העיצוב עם מיכאל. וגם ששלחו לנו פיצוי, ידעו לזהות שהיינו לא מרוצים וידעו לסדר את העניין. לא אהבתי: את התשובות החצי-מתחכמות של ריקי בשיחה השנייה. ואת זה שהיה קשה להשיג את מיכאל על מנת לדבר איתו על הטעות והיחס מריקי. מחיר: 2 הערות לגבי המחיר: 2.20 לכל הזמנה (נפתחת, בשתי שפות), כולל עיצוב.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.