האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
כיוון שכמות המוזמנים שלנו היתה גבוהה בהרבה מההתחייבות לאולם היינו חייבים לעשות אישורי הגעה. לא ממש הייתה לנו אפשרות להקים חמ"ל עם חברים שיעשו את זה עבורנו, ולכן בחרנו בחברת "מאושרים". אין ספק שזה היה רעיון טוב. הרבה אנשים שלא חשבנו שיבטלו ביטלו ולא בטוח שהם היו אומרים לנו את זה בפנים. "מאושרים" מבקשים לפחות 10 ימים לפני לקבל את הטלפונים ולהתחיל לעבוד. את הטלפונים עצמם הם עשו במשך 3 ימים. הם לא מגבילים מספר ניסיונות, וגם מתקשרים לאנשים שאמרו אולי כדי לקבל תשובה סופית. אחרי יומיים הם כבר נתנו לי תשובת ביניים ויום אחרי שכבר הייתי חייבת להעביר תשובה סופית לאולם הם העבירו לי את התוצאות של חלק ממי שהם לא תפסו קודם. 2 דברים שקצת הציקו לי בהתנהלות שלהם- אני חשבתי שהם יציגו את עצמם כאילו הם מהאולם או מההפקה ולא טרחתי להגיד משהו לגבי זה או להדגיש את זה בפניהם. בפועל הם אמרו שהם מדברים מחברת אישורי הגעה ועשו לנו קצת פדיחות בקרב החברים. מצד שני יכול להיות שזה חלק מהאמינות שלהם, שאנשים באמת לא מרגישים צורך להתפתל ולהגיד אולי נבוא, נשתדל וכו'.דבר נוסף הוא שביום השלישי, החל מ 14:00 ניסיתי לתפוס אותם בטלפון, שלחתי להם מלא מיילים וביקשתי שיתנו לי את התשובה הסופית כי הייתי חייבת להגיש כבר רשימה שמית לאולם. רק ב21:00 בערב הם חזרו והעבירו את הרשימה. אז נכון שמראש הם אמרו שהם יסיימו רק בערב אבל כבר לא היה לי אכפת אם הם השיגו את כולם או לא פשוט הייתי ממש חייבת את התוצאות וזה היה סתם מלחיץ. אם לא החגים אז הייתי פשוט מבקשת להתחיל עם זה יום קודם אבל כיוון שככה יצא, והאופציה של לעשות אישורי הגעה יותר משבועיים לפני לא ממש הגיונית אז עשינו הכול בלחץ....
הערות לגבי המחיר: בערך 140 טלפונים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.