מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
דף הבית   >   נותני השירות   >   ריץ' מן   >   חוות דעת של urilei
שתף תמונה לסטורי

חוות דעת על ריץ' מן

urilei
כתבתי עוד 6 חוות דעת
דירוג
מאכזב
20 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
בסיבוב ברחוב העליה נכנסתי לריץ' מן, ומדדתי חליפה של סלבדור דאלי (החברה, לא הצייר).מדדתי את החליפה עם חולצה לבנה עם הדפס כלשהו, והחלטתי לקנות את החליפה ללא עניבה כי לא היה מבחר גדול במקום. שאלתי האם קיימת חולצה זהה לזו שמדדתי אך ללא ההדפס, ונענתי שיש חולצה כזו, והיא תסופק לי כשאבוא למדוד. שילמתי מראש בכרטיס אשראי על כל העסקה והלכתי.כאשר הגעתי אחרי כמה שבועות למדוד את החליפה, נתנו לי חולצה שונה לחלוטין מזו שמדדתי בפעם הראשונה (בגזרה אחרת לגמרי). אמרתי למוכרת שהחולצה שונה בתכלית ממה שהובטח לי, ואני מעוניין שלא לקנות את החולצה אלא רק את החליפה. המוכרת טענה ש"אין החזר כספי, רק זיכוי" והתחילה לספר לי שהחליפה בכלל עולה 1600 ש"ח ולא 850 (אז למה בדיוק אתם מוכרים אותה ב-850? גמ"ח?). טענתי בתוקף כי המוצר שהוצע לי לא תואם כלל את המוצר שהובטח לי ועליו שילמתי, ויש לי הזכות לקבל את הכסף בחזרה (ואין לי מה לעשות עם זיכוי בחנות שאני קונה בה פעם בחיים...). התעקשותי לא הועילה ויצאתי מהחנות עם הזיכוי. נדגיש כי לא קניתי בשום שלב חולצה והתחרטתי. שום חולצה מאלו שהוצעו לי לא עזבה מעולם את החנות, ולא עברה התאמה כלשהי במיוחד בשבילי. פשוט שילמתי מראש על חולצה שהובטח לי שקיימת, ובפועל היא לא.בשיחה שהייתה לי עם אלי הוא התעקש שאני זה שהתחרט, והוא "שמר את החולצה בצד במשך חודש בשבילי" (ואפילו אם כן, מה בכלל הקשר ואיזה הפסד נגרם מכך?), והתחיל לצעוק שאין דבר כזה החזר כספי וכו' וכו'. רק לאחר התערבות המועצה הישראלית לצרכנות נאותה החנות להשיב כסף ולא זיכוי, ואף זאת תוך טענה כי כבר שולם מע"מ על העסקה והוא יקוזז מההחזר. עייף ממאבקים שכאלה הסכמתי לפשרה. כאשר שלחתי מישהו לקחת את הזיכוי, לא קיבלתי אפילו את הסכום בקיזוז מע"מ, כי אם את הסכום בקיזוז "מע"מ" של 25% !הגינות צרכנית מינימאלית היא דבר הנדרש מכל מי שמחזיק חנות, החל מפיצוציה וכלה בחנות יוקרה לפסנתרי כנף. מי שמנסה לגונן באינטנסיביות כה רבה על סכום פעוט של כסף שכלל לא הגיע לו מלכתחילה, גורם לי רק להצטער שבחרתי לעשות איתו עסקים....
לא אהבתי: היעדר הגינות בסיסית. גבה כסף על מוצר שלא תאם את בקשת הלקוח (זה מילא, אולי חוסר הבנה), סרב להחזיר את הכסף, אחרי התערבות המועצה לצרכנות התעקש לקזז את המע"מ מההחזר, ואחרי כל זה, עוד קיזז מע"מ בשיעור 25% במקום 16%.וכל זה, בשביל סכום פעוט למדי של 150 ש"ח בלבד...
מחיר: 1,000
הערות לגבי המחיר: חליפה (850) + חולצה שלא סופקה (150)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
ריץ' מן
bizresponseimage
2.4K
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק
הוספת חוות דעת