האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הוא הגיע באיחור. "הוא לא רציני". התחלנו להסס. ובכל זאת, השפעת ההמלצות שקראנו באינטרנט והתמונה של הפנים הטובות שלו, עדיין נותרו במוחנו. שעתיים תמימות חלפו. הוא לא הפסיק לדבר. רק כשלָגָם מהקפה. "איך הצעת לה נישואים?". "איך את מדמיינת את החתונה שלך? מה את רואה?".
אנחנו עונים בקצרה והוא פורש את כל התוֹרָה. "רב חלופי תצטרכו, לא?!". אתם לא יודעים שחייבים לשים דג במנה הראשונה. ולנקות את השירותים בכל שעה?!. הזמנות בשקל וחצי – אל תגידו לי שיש לכם מתחרה! בּוּקֶה? - רק פרחי גורדון. ומה עם אטרקציה?. כן. שמעתי על מעצב השיער הזה. את לא רוצה לצאת מאוכזבת. אני אשלח אותך למקום הנכון". הוא דיבר ודיבר, ולבסוף אפילו סיכם: "יהיה מדהים. זו החתונה של שלשתנו. יהיה מדהים".
שבוע חלף. הזמנו אותו שוב. חתמנו. וביחד יצאנו שלשתנו אל הדרך.
דילגנו בקלילות. הוא כבר מכיר את המהמורות והמכשולים הקטנים שנחסכו מאיתנו. וביחד אפילו השתעשענו - "אני אמליץ על הצבעים ואתם תבחרו". אדום? - בשום אופן לא. ירוק - הכי יפה. מה אתם אוהבים?". "אתם תאכלו, תטעמו ותבחרו, ואני אגיד מה אני חושב". "תנחשו איזו מנה לא מומלצת לקבלת הפנים?".
באמת. למה לשבור את הראש?. אנחנו הגענו אל ערב קסום, כשכל המרץ עדיין אגור בתוכנו.
"יהיה מדהים". "יהיה מדהים". המנטרה שיוצאת מפיו חוזרת על עצמה ומתנגנת באוזניים שלנו.
"הכל בסדר", הוא מהנהן בראשו ולוחש ברוגע, "אל תדאג. אני כבר דאגתי ששולחן העבודה שלך יקבל יחס וי.אי.פי. הכל בסדר". "מה את אומרת? אולי נעביר עוד איזה "בייביליס" על השיער לפני הכניסה לחופה?".
כזה הוא המפיק אושר יעקובי. ה"צלע השלישית" שלנו לערב אחד ומיוחד. והודות לבנות הצוות שלו, לאורה והדס, היינו למשולש מושלם ומאושר. ...
אהבתי: את תחושת השקט הנפשי. שיש על מי לסמוך. לא אהבתי: אין לי מילים כאלה. הערות לגבי המחיר: שווה כל שקל.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.