האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
אז ככה, לפני כחצי שנה סגרנו עם הגן 1928 מול אריאלה . הטעימות היו כישלון והאוכל היה אכזבה גדולה אבל לנו נאמר שזה בגלל שאריאלה מנהלת המקום לא הייתה ודברים לא תיקתקו כמו שצריך בלעדיה. הובטח לנו בסגירת החוזה שעד מאי הולך להיות אולם מקורה וממוזג כאשר התאריך שלנו הוא ה22.7.10. ולקראת סוף מאי הבנו שלא הולכים לסגור את המבנה שניבנה כי דובי החליט לעשות את הגג רק בחורף. התלבטנו אם לבטל אבל חודשיים לפני זה בלגן (במיוחד יום חמישי) אז אריאלה שיכנעה אותנו שיהיה בסדר וצ'יפרה אותנו בכמה דברים. בהמשך גם גילינו שכל האוכל מלבד הבשר מגיע מאולם אחר של בעל המקום- אגדת דשא ושמענו הרבה טענות על כך שהאוכל לא טרי, ושוב אריאלה שיכנעה אותנו שיהיה בסדר.. יומיים לפני האירוע כשבאנו לסכם כמה דברים ראינו זרוע של ברזל (של מנוף כנראה) ענקית באמצע מתחם קבלת הפנים, שאלנו את דובי אם זה הולך לזוז מפה והוא ענה שבוודאי.. הסרט האמיתי החל מבוקר האירוע שלנו- הזרוע באמצע קבלת הפנים כוסתה בבד לבן וצמצמה לנו את מתחם האירוע משמעותית ולא עזרו הדיבורים עם דובי בעל האולם שהרי זה כמה טונות להזיז.. והוא מצידו התעקש שאמר לנו שיצור לנו "אווירה אינטימית" ולזה התכוון, צמצם את המתחם והפך את זה ל"אינטימי". השלמנו עם המצב ליום האירוע והבטחנו לעצמנו שזה לא יקלקל את האירוע אבל זו רק הייתה ההתחלה. בחדר החתן כלה לא חיכתה לנו אפילו כוס מים, וכל פעם שביקשנו ממנהל האירוע שלא ראינו אותו מעולם קודם כן, שיביא לנו שתיה או אוכל- וניתקלנו בהתעלמות! (אריאלה נעלמה ולא ענתה בכלל לטלפונים עד סיום האירוע), בחתימת הכתובה בחדר ראיתי עכברים מתרוצצים הלוך ושוב בחדר, ושוב ניסינו להרגע ולשנן שהכל יהיה בסדר בהמשך. בכניסה לחופה כשהתחיל השיר שלנו הרמקול החל לעבוד בהפסקות גבוה ונמוך, שנינו היינו עם דמעות בעיניים מהבושה ונכנסנו רק בסיום השיר כשהרמקול נעצר לגמרי..ביקשנו 2 מאוורים בחופה ולא היה אפילו אחד ולא הפסקנו להזיע. בהמשך הערב התקליטן אומר לי שההגברה של האולם לא נותנת לו להגביר את המוזיקה ושהאורחים מתחילים ללכת כי לא שומעים מוזיקה! התלונות האמיתיות התחילו למחרת- המלצרים התלוננו בפני האורחים שהם עובדים כל אחד על 4-5 שולחנות ובגלל זה השירות היה גרוע! לנו הובטח בתחילה מלצר לשולחן (ונידרש מאיתנו 100 ש"ח לשולחן- "שכר מלצרים"), לאחר חודש הובטח מלצר אחד לשני שולחנות ובפועל- כ-4 שולחנות לא קיבלו מנה ראשונה, הרבה אנשים כעסו והלכו מהאירוע. האוכל היה לא טרי. הוציאו מנות עיקריות מבלי לעדכן את התקליטן וכשאנשים ישבו הבשר התייבש. בקיצור- אירוע כישלון. מזל שהיו הרבה צעירים שרקדו ולא ישבו בשולחנות. ביום אחרי התייצבנו אצל דובי כועסים אך עדיין מנומסים והגענו להסדר וסיימנו יפה, הבעיה צצה כשתלונות חמורות הרבה יותר מהאורחים החלו להגיע בימים שאחרי ואז דובי כבר התחמק משיחות.. כי הכסף שולם. אם המקום היה מתנהל בצורה מקצועית לא היה קורה מה שקרה באירוע שלנו וזה חבל....
אהבתי: יש גם דברים טובים- היופי של המקום.. והסוויטות היפות שניבנו שם.. לא אהבתי: את כל הנ"ל, תמיד נאמר לנו שיהיה בסדר בסופו של דבר היה גרוע, אפילו דברים קטנים שהובטחו לנו נישכחו ביום האירוע (כגון שייק פרי ברחבה במקום בקבלת הפנים..) מחיר: 200 הערות לגבי המחיר: +100ש
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.