האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
המסקנה הכללית שלנו – מעבודה עם כל הספקים שעמם עבדנו בחתונה – היא שכדאי לבחור ספקים שהם בני אדם נעימים, שקל לעבוד אתם, ושהם גם מקצוענים שאפשר לסמוך עליהם שיעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר בלי שנתערב. עם הספקים האלה החיים הרבה יותר נעימים, קלים ובסופו של דבר זה גם עולה פחות.
לקחנו את "טעם וצבע" כי בחרנו להתחתן בגן שעובד רק אתם. הבעיה היא שבסיטואציה כזו, "טעם וצבע" מרגישים שאנחנו שבויים שלהם ובאמת לעשות אתם עסקים היה כיף כמו ביקור אצל פקיד שומה. אבל כמו מס הכנסה, את העבודה שלהם הם עשו היטב, רק חבל לנו שהוציאו לנו את המיץ בתהליך.
מהטעימות יצאנו מזועזעים – חשבנו לבטל את החוזה בגלל זה – אבל בסופו של דבר, טל (השף) שכנע אותנו שבאירוע האוכל יהיה טוב. הוא צדק. כל הצוות בשטח היה מקצועי לעילא והאוכל היה טוב מאוד, כך גם לפי התגובות שקיבלנו מאורחים אחרי האירוע. הקינוחים היו מעולים, הרבה מעבר לציפיות שלנו מקינוחים "פרווה".
בניגוד להתנהלות המצוינת של הצוות בזמן האירוע, העבודה עם טעם וצבע היתה לא נעימה, בלשון המעטה. לפני האירוע, מנהל האירוע לא החזיר לנו טלפונים והתעקש להיפגש אתנו בשעות הצהריים. עם זאת, בזמן ההכנות לאירוע, מנהל האירוע היה נחמד ואדיב.
לגבי ספירת האורחים, הנוהל הקבוע הוא שיש למנות נציג משפחה שיאשר את הספירה שנעשית במהלך האירוע - מדובר, בכ"ז, בהרבה כסף. אדיר (מנהל האירוע) לא הסכים לתדרך את נציג המשפחה יום לפני האירוע, אלא רק בזמן קבלת הפנים. זה כבר נשמע לנו חשוד. בזמן הסעודה אדיר עשה עם נציג המשפחה את חישוב מספר האורחים והגיע לתוצאה שגויה. למזלנו, אחי (נציג המשפחה שבחרנו) עלה על השגיאה. אדיר התעקש, למרות שהטעות בחישוב ברורה ביותר, והם התפשרו על כך שיספרו את האורחים בפועל. אחי ספר וגילה שצדק. אדיר המשיך להתווכח. אחי ספר יחד עם אדיר והגיעו לאותה תוצאה. אדיר המשיך להתווכח (...). לקח שבועות עד שהעניין הסתיים.
בדיעבד שמענו גם מחברים שהתחתנו עם "טעם וצבע" על פעמיים נוספות שזה קרה, תמיד כמובן השגיאה היא לטובתם, ובד"כ זה מצליח להם יותר כי "טעם וצבע" מאוד בטוחים בעצמם ונציג המשפחה פחות בטוח בעצמו. המלצה שלנו: לבחור נציג משפחה שיהיה מרוכז ובטוח בספירה שלו, לודא את הספירה, ולא לוותר להם אם הם דורשים מכם לשלם על אורחים שלא הגיעו. ...
אהבתי: 1. קינוחים מעולים2. התנהלות טיפ-טופ בזמן האירוע - של מנהל האירוע, השף, כל המלצרים ובכלל.3. האוכל היה טוב מאוד (למרות שבטעימות היה גרוע). לא אהבתי: 1. "שוגים" בנושאים כספיים כאשר הטעות היא לטובתם.2. האוכל, למרות שהיה טוב מאוד, פחות טוב מהאלטרנטיבה שטעמנו – "אבשה"3. עיצוב השולחנות הבסיסי לא יפה, בסופו של דבר זה מעלה את העלות של העיצוב.4. היינות הבסיסיים שלהם גרועים מאוד. ממש התביישנו בהם (וגם שמענו תלונות מהאורחים). מחיר: 270 הערות לגבי המחיר: כולל מע"מ, שירות, שדרוג יין, יין על השולחנות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.