חבל, חבל, חבל !
אפתח בכך שמעולם לא כתבתי ביקורת/תלונה באתר כלשהו, כל שכן באתר חתונות :)
כמו-כן אציין שאף על פי שרבץ על לבי משא כבד - הכרחתי עצמי להתאפק עם הביקורת הזו עד לאחר החתונה, כדי לודא שהתרגשות/היסטריה של כלה לא מדברת מגרוני.
כמו שכותבות כלות רבות, גם אני לא מצאתי עצמי בחנויות הכלות ברחוב דיזינגוף, וחיפשתי שמלה קלילה יותר, שתתאים לרוח האירוע (חתונת שישי בצהריים ליד הים) ולי עצמי.
דרך המלצה של חברה (שמכירה את עבודתה שלא בתחום הכלות) - הגעתי למירית וינשטוק.
למען ההגינות - לטעמי (ונראה שגם לטעמם של מבקרי אופנה רבים) - מירית וינשטוק מוכשרת מאוד, וכחלק מכך יצרה גם קו שמלות כלה מוצלח מאוד.
אבל, וזה אבל גדול - תהליך העבודה על השמלה, שאמור להיות, למיטב הבנתי, תהליך נעים ומשמח, הפך עבורי לסבל מתמשך, עד כדי דמעות (ולא, אני לא הבחורה ההיסטרית הבוכה מכל דבר בחתונתה):
החל בשעות המדידה הבלתי אפשריות לאדם העובד (לא עובדים בימי שישי, בימי חול מוכנים לקבלך בין השעות 10 בבוקר ל-4 אחר הצהריים, במקרה הטוב)
המשך בכך שכאשר הבאתי את אחותי וחברה טובה לראות את השמלה, הערותיהן זכו לבוז , ונאלצנו לנהל דיונים ארוכים ומיותרים עד שבקשתי מולאה (וכדי להבהיר - המדובר היה בבקשה להוסיף תמיכה לחזה, לא לתפור את השמלה מחדש)
לאחר מכן - במדידה האחרונה - נאלצתי להתחנן כי יצרו את השמלה באיזור החזה, מאחר שהיה רופף מאוד, בעוד מירית וכל הצוות שלה מנסה לשכנע אותי כי בגיהוץ זה יסתדר (לאחר שעה וחצי של דיונים נאותו לבצע עבורי את שני התפרים הללו). עוד במהלך המדידה האחרונה, כאשר הערתי כי השמלה אינה נקייה וכדאי להעבירה ניקוי יבש - הובהר לי כי אם אני רוצה שמלה נקייה אני מוזמנת לסור בעצמי עם השמלה לניקוי יבש, על חשבוני.
הלוואי וכאן היתה תמה הסאגה - אך מאחר ובניקוי היבש נדרשו להסיר את הכריות שהיו בחזה - נאלצתי לשוב למירית לתפירה שלהן מחדש (הפעם, הוזמנתי לבוא בין השעות 11 ל-13...).
בשלב זה גם אני איבדתי את סבלנותי, וציינתי בפני מירית בשיחה טלפונית כי מלבד היותי כלה אני גם צריכה להתפרנס.
בתמורה זכיתי למטח של צעקות (כן, כן, צעקות אמיתיות, הדבר הזה שהחל לצאת מהאופנה עוד בשנות ה-80 של המאה הקודמת) - על כך שמעולם לא חוותה סאגה כזו עם כלה. מאחר שציינתי כי אני בספק גדול בנושא, "ריככה" את דבריה וציינה כי "את דווקא בסדר, אבל אחותך וחברתך הטובה הן בלתי נסבלות". בשלב זה הוסיפה גם כי השמלה התלכלכה מכיוון שאני וחברתי נגענו בה כה הרבה...
כאן סיימתי את השיחה בהודיעי כי אין זה מכבודי לענות לה על הטיעון המופרך הזה, והודעתי כי אבוא למחרת ב-12 לתקן את הכריות.
באופן מפתיע, מירית לא היתה בסטודיו כאשר הגעתי, ואת סיום התהליך מולה ביצעתי מול התופרת והעוזרת של מירית ישירות.
למען הכנות, אציין כי אני כותבת את הביקורת הזו ברגשות מעורבים, מאחר ואני מבינה כי עלולה להיות לה השפעה (גם אם לא משמעותית) על פרנסתם של אנשים.
עם זאת, חשתי כי אם לא אכתוב זאת - אני נותנת לגיטימציה להתנהגות וליחס כמותם אני חוויתי ממירית. ולכך לא הייתי מוכנה.
אסיים בנימה אופטימית - החתונה היתה נפלאה !
יונת...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק