האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הגענו לדפוס פרדי במקרה כששוטטנו ליד התחנה המרכזית החדשה בת\"א. נכנסנו לקבל הצעת מחיר ל-300 הזמנות דו\"צ בגודל 12X18 כולל תמונה בצד אחד. רון נתן לנו הצעה של 250 ש\"ח להדפסה דיגיטלית. באנו כמה ימים אחר כך להדפיס דוגמא. הדוגמא יצאה לא טוב, עם הרבה פסים ועוד כתם בפינה. שחר אמר לנו שזה נוצר בגלל עומס צבע ובהדפסה הטובה יותר (אופסט) זה לא יקרה. הם הראו לנו דוגמא של ההדפסה הטובה יותר (לא של ההזמנה שלנו) ואמרו שזה יעלה 400 ש\"ח. בדיעבד גילינו שזה מחיר ללא מע\"מ, אבל הם לא טרחו לציין את זה כמו בשאר המקומות... לאחר שקיבלנו את ההזמנות, מצאנו שכל ההזמנות היו פגומות! בערך חצי מההזמנות היו חתוכות עקום מאוד, על כל ההזמנות היו פסים בסגנון ההדפסה הדיגיטלית, על כמה הזמנות היו נקודות ירוקות ועל עוד הזמנות היו עיגולים לבנים וכך הלאה.... כשחזרנו לשם, לאחר ויכוח, הם הציעו להדפיס הכל מחדש, וכשסירבנו הם החזירו לנו את רוב הכסף....
אהבתי: היחס שלהם היה בסדר. בסופו של דבר הם גם לקחו אחריות על התקלה שלהם (וזה לא מובן מאליו...). לא אהבתי: בהתחלה הם ניסו לחפות על הבעיות בכל מיני הסברים שטותיים, לדוגמא שהחיתוך העקום זה בעצם לא עקום זה רק הנייר שגורם לנו לחשוב שזה עקום... (מה??)בנוסף, לא קיבלנו את כל הכסף בחזרה בטענה שהם צריכים לכסות את החומרים... וזו לא אמורה להיות בעיה שלנו... מחיר: 400 הערות לגבי המחיר: ללא מע\"מ, הדפסת אופסט, 300 הזמנות 12X18 דו\"צ
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.