האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הגענו לדפוס זיידמן כיוון שנאמר לנו שיש להם מעצב/ת גרפי שיוכל לעזור לנו ביצירת ההזמנה. הגענו למקום והצגנו מה ברצוננו לעשות ולהתייעץ. הציעו לנו פורמט כללי ונאמר לנו שתישלח לנו ההזמנה המוצעת במייל ושאת התיקונים נעשה מהבית אחרי שנראה את התבנית הכללית.
אחרי שקיבלנו את התבנית במייל, רצינו לעשות כמה תיקונים והתכתבנו, כמו שהוסבר לנו שאנחנו אמורים, עם המעצבת שלא ממש הרגישה צורך לשנות שום דבר. אחרי שינוי אחד שביקשנו חזר אלינו מייל מאוד לא נעים מהמעצבת שהתעלמה לחלוטין מהבקשה ואמרה שאנחנו מגזימים. ניסינו שוב להסביר מה בדיוק לשנות ואפילו ניסינו לעשות דוגמה לבד כדי שתבין מה לשנות.
כשגם זה לא עבד התקשרנו כדי להפסיק את הטלפון השבור כי באמת שהבקשה הייתה פשוטה וקצרה (כולה לשנות את צבע של מילה), וקיבלנו את המעצבת שהייתה מאוד תוקפנית. ששוב חזרנו למנהלים כדי להבהיר את העניין חשבנו שנקבל אוזן קשבת ובמקום קיבלנו גישה אפילו יותר נוראית, עם גבי שזלזל וטרח להזכיר שנשים לפני החתונה נוטות להיות היסטריות (ותאמינו לנו, היסטריים לא היינו, חוץ מאולי מעצבים).
בסוף, אחרי התנהלות מתישה ומאוד לא נעימה, החלטנו עדיין להמשיך איתם כי היינו לחוצים כבר בזמן. אבל, להוסיף עוול על פשע, ההזמנות הסופיות היו גם הפוכות...(צד אחד היה הפוך לצד שני).
ובקיצור: ביזיון אחד גדול, להתרחק כמו מאש....
אהבתי: כלום לא אהבתי: הכל מחיר: 500
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.