לא קל לנו להעלות את חוות הדעת הזו לאתר, מכיון שאנו באמת אוהבים את האגם ואת הצוות המקסים עטר ושרון בעיקר,
אך מכיון שמאוד נפגענו והתאכזבנו מן היחס אשר קיבלנו לאחר שעבר יום החתונה אנו מרגישים צורך לשתף זוגות מתחתנים אחרים.
הגענו לאגם לאחר סיור בגני אירועים רבים ויפים בשרון ובצפון. האגם עלה על כולם ביופיו והיה בדיוק מה שחלמנו שיהיה.
למרות המחיר שהיה הרבה מעבר לתקציב שלנו, החלטנו לעשות את כל המאמצים, להתחתן ביום ראשון (הזול בשבוע), ביולי ולא בספטמבר ובתקופת בין המצרים.
בעקבות המלצות רבות מצוות האגם המשכנע, החלטנו גם לבחור בקייטרינג הבית, הלא הוא קייטרינג פרי הארץ.
ההתנהלות של אנשי צוות האגם ופרי הארץ מולנו לפני האירוע היתה ללא דופי.
כולם היו אדיבים וקשובים מאוד.
עטר ושרון במיוחד באו לקראתנו בהרבה מאוד דברים ועזרו לנו ליצור קשר עם הספקים האיכותיים והמומלצים ביותר.
גם במהלך האירוע הרגשנו כי אנחנו בידיים טובות, שניתן לסמוך עליהם לחלוטין ולהנות מהיום המאושר.
יום למחרת החתונה, מוקדם בבוקר, עוד לפני שהלכנו לישון, התקשרנו מאושרים ונרגשים לאגם להודות על השירות ועל האירוע המדהים שהיה לנו.
והוא אכן היה מדהים. חשוב לנו כן לפרגן, למרות הביקורת.
אבל אז גילינו שהשירות הנהדר שקיבלנו נגמר למעשה ברגע שהצ'קים האחרונים שלנו הופקדו בחשבונם.
בערב שלמחרת החתונה הסתבר לנו מן המשפחות הקרובות שהיו מעודכנות כמובן בתפריט ומן האורחים ששאלנו בעדינות, כי אחד הקינוחים העיקריים שבחרנו בקפידה (1 מתוך 3) ואשר שילמנו עליו מחיר לא זול בכלל, לא הגיע אל האורחים.
התקשרנו כדי לעדכן על הטעות שכנראה נפלה, מתוך ציפייה שנקבל יחס הוגן ופיצוי מסויים.
אמיר, איש המכירות חסר מודעות השירות של פרי הארץ חזר אלינו לאחר יומיים (!) ואמר שהוא בדק את הנושא, שהקינוח כן יצא, אבל בכמות קטנה מאוד כך שלא הגיע רוב השולחנות.
או במילותיו, כנראה שלא עבר את קו השולחנות הסמוכים למטבח.
כפיצוי הציע שישלח לנו מגש קינוחים משפחתי הביתה והוסיף גם שפרי הארץ ילמדו מכך לקח לאירועים הבאים שלהם.
(אם במקרה נבחר שוב להתחתן איתם, נוכל להיות רגועים)
כאשר טענו לפניו כי ההצעה הזו אינה הולמת חוזה של עשרות אלפי שקלים, אשר אחד הסעיפים בה לא קויים, פשוטו כמשמעו, זרק כמה משפטים מאוד בוטים בינהם 'כשאת רוצה, את יודעת לבקש' ו'חבל שבעלך לא יודע לדבר כמוך', ועוד פניני חוכמה שכאלו.
עם גרון חנוק מעלבון התקשרנו וכתבנו מייל לאגם בכדי לעדכנם ביחס המחפיר שקיבלנו.
עטר המקסימה ניסתה לפשר בינינו לבין אמיר, אך המילים המגעילות שאמר עוד הדהדו לנו בראש ולא רצינו לשמוע התנצלויות מזוייפות.
ביקשנו לקבל התייחסות מצוות הנהלת האגם והנהלת פרי הארץ, מנהליו של איש המכירות, כמה ימים לאחר שלא קיבלנו מהם תגובה התקשרנו.
מאיה הודיעה לנו שלמרות שזו 'מילה שלנו מול מילה של אמיר' המייל הודפס והועבר להנהלת האגם ולהנהלת פרי הארץ ושאנו נקבל תגובה בימים הקרובים.
עברו שבועיים ואנחנו עדיין מחכים.
היום ירד התשלום האחרון לאגם ויש לנו תחושה שכבר לא נשמע מהם בכלל.
כואב לנו מאוד שהאירוע המושלם שהיה לנו נגמר עם כזו תחושה מאכזבת ופוגעת.
רצינו לבוא לשם, להביא תמונה יפה עם הקדשה מכל הלב, לתת טיפים לצוות המלצרים והברמנים המדהימים שאין להם כמובן קשר לאמיר, אבל מאוד לא נעים לנו להגיע לשם אחרי ההתעלמות הנוחה הזו של פרי הארץ מן החלק שלהם אשר לא קויים בחוזה, ושל האגם מן היחס הנוראי שלקוחות שלהם קיבלו מקייטרינג הבית.
...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק