מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
דף הבית   >   נותני השירות   >   מקום בלב   >   חוות דעת של אודם
שתף תמונה לסטורי

חוות דעת על מקום בלב

אודם
כתבתי עוד 4 חוות דעת
דירוג
סביר
40 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
זה התחיל מכך שחיפשנו מקום לחגוג בו ארוע קטן- ארוחת ערב בליל שישי שלפני החתונה, יחד עם 35 מבני משפחתנו הקרובים. כיוון שידענו כמה 'מקום בלב' הוא מקום מקסים, זו הייתה בחירתנו הראשונה, וביקשנו לשריין לנו חדר אירועים קטן מבעוד מועד- כמעט חודשיים שלמים לפני התאריך המיועד. בפגישה עם סמדר, הובטח לנו כי החדר המוגבה במרכז המסעדה- יהיה לרשותנו באותו ערב, וכיוון שהיינו מרוצים ממראהו, שילמנו מקדמה והזמנו תפריט. ראינו את העניין כסגור. מה גדולה הייתה הפעתנו לקבל שבועיים לפני מועד האירוע שיחת טלפון מאיציק, מנהל המקום, שטען כי אירעה טעות נוראית, וכי משפחה אחרת, גדולה יותר, הזמינה את החדר לפנינו בדיוק לאותו ערב. איציק אמר שמאחר והם הזמינו ראשונים, הוא נאלץ להעביר אותנו לחדר אחר, קטן יותר ודחוס יותר, וכי צר לו על הטעות. שאלנו את עצמנו- כיצד יכול להיות שבמשך חודש וחצי אף אחד לא עלה על הטעות הזאת??? רק עכשיו הם נזכרים להודיע שיש כפל הזמנות? הגענו מייד לדבר עם איציק, בניסיון להילחם על מה שמגיע לנו. ניסינו לרמוז לו שהעסק הזה נראה לנו קצת מלוכלך, במיוחד כיוון שהמשפחה האחרת גדולה יותר, וסיכמה על מחיר גבוה יותר לאדם, וביקשנו לראות הוכחה לכך שהמשפחה ההיא הזמינה לפנינו. איציק שיחק אותה נעלב, ובמקום להראות לנו חוזה חתום, הראה לנו חתיכת נייר שכתובים עליה תאריכים בכתב יד. זה היה ממש עלוב. הוא הבטיח לפצות אותנו בעוד מנה, ועוד סלטים- על הורדה במחיר לא היה מה לדבר. אז בסוף התפשרנו בלית ברירה. ידענו כי אין להם כל כוונה לתת לנו את החדר שהזמנו. מה קרה בערב עצמו? נתחיל מכך שהחדר סודר יפה מאוד, והמלצרים כן התאמצו שיהיה לנו נעים. אבל, וזה אבל גדול, לא היה מספיק אוכל לכל האנשים באירוע. בקושי הספיק למנה אחת לאדם. וגם אחת המנות שהזמנו בתפריט כלל לא הוכנה.נשכחה. ולמרות שהבטיחו לנו שיביאו יין לקידוש- גם את זה הם לא עשו. בקיצור- התחושה היא של אכזבה. אכזבה על היחס המזלזל של איציק כלפינו. אכזבה על שסגרנו איתם חודשיים מראש, ונפנפו אותנו ברגע שהגיעה הזמנה משתלמת יותר. למרות היופי המדהים של המקום, ובאמת אין הרבה מקומות כאלה באזור השרון, אני מציעה לכם לקחת בעירבון מוגבל כל הזמנה שתעשו שם....
אהבתי: את היופי של המקום
לא אהבתי: הרמאות של בעלי המקום.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
מקום בלב
bizresponseimage
3.0K
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק
הוספת חוות דעת