מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
דף הבית   >   נותני השירות   >   בולה בר   >   חוות דעת של ofi
שתף תמונה לסטורי

חוות דעת על בולה בר

ofi
כתבתי עוד 2 חוות דעת
דירוג
סביר
40 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
את הבר קיבלנו כנותן שירות דרך המקום (כוכב הים), כאופציה יחידה.
מתוך זה שאנחנו סומכים בעיניים עצומות על המקום, לא היו לנו דאגות... אבל:
שבועיים לפני האירוע הייתה לנו פגישת ספקים באולם, הגיעו מנהל האירוע האגדי - שלומי, והשף המצויין - ירון
אבל רקפת, אשת הקשר שהייתה אמורה להגיע מבולה-בר לא הופיעה, וגם לא הייתה זמינה.
שלומי ניסה ליצור איתה קשר, אבל היא לא הייתה זמינה. הוא ממש התנצל - והבטיח שנקבע איתם זמן ומקום, והם יגיעו אלינו.
יומיים אחר כך התקשר אליי רן, איש הקשר השני - הייתי בעבודה וביקשתי שיתקשר בערב, והוא הסכים. בערב הוא לא התקשר, אלא למחרת בצהריים. לא נורא... קבענו להיפגש אצלנו בבית ביום שישי ב10 בבוקר.
יום שישי הגיע. בעשרה לעשר הרמנו לו טלפון, לוודא שהוא בדרך, ולא הייתה תשובה. חשבנו שאולי הוא נוהג... בעשר וחצי התקשרנו להודיע לו שאנחנו יוצאים מהבית, אנחנו לא מתכוונים לחכות לו ולשרוף את יום שישי על ציפייה במקום על סידורים - שיש תודה לאל לא מעט לפני החתונה.
הוא לא הגיע.
לא קיבלנו - לא מרקפת ולא מרן שום טלפון של התנצלות ושום הסברים.
כששלומי שמע על ההברזה השניה הוא רתח עליהם, ושאל מתי נסכים להיפגש איתם שוב.
אמרנו שאנחנו לא מבזבזים עליהם יותר שניה אחת של המתנה לשווא. אני ביקשתי ממנו שיאפשר לנו להביא בר חלופי, אבל הוא לא יכול היה לאפשר לי את זה - כי הם עובדים רק איתם.
בסוף נזכרנו שאנחנו באים לאולם יומיים לפני האירוע לבדוק כמה דברים, אז ביקשנו משלומי שהם יגיעו, ושהוא יוודא מולם רבע שעה קודם שהם שם. זה עבד, כנראה שהם צריכים גננת...
רקפת הגיעה. היא התחילה לשבת איתנו על הדברים שצריך לסגור לחתונה, ובאיזשהו שלב עצרתי אותה, ושאלתי למה אנחנו עושים את זה רק עכשיו, ולא לפני שבועיים, ואז היא הסבירה מה שקרה לה ביום שהיא לא הופיעה.
ההסבר היה משכנע, אבל אמרתי לה שמאד מכעיס שאנחנו צריכים לדרוש את ההסבר וההתנצלות האלה. היא הסכימה איתנו, ובררה איתנו איך אפשר לפצות אותנו, מבחינת דברים שאפשר לשדרג בחתונה.
העלנו רעיונות - ואף אחד מהם לא התממש בחתונה עצמה. (וזה לא היו רעיונות מטורפים, לגבי כולם היא הנהנה, רשמה ואמרה שתבדוק...)
שוב, טעויות ופשלות קורות - אבל צריך לדעת לתקן אותן בזמן. מי שעובד עם כוכב הים - לדרוש ממנהל האירוע שידאג לגבי הבולה בר, ומי שעובד עם הבר הזה בהקשר אחר, שימו לב לעניין האחריות.
חשוב נורא לציין שבערב עצמו הבר היה מקצועי לגמרי, ועבדו מעולה.
...
אהבתי: הברמנים באירוע עצמו היו ממש על הכיפאק, ונתנו שירות מעולה.הם זיהו את החתן והכלה וידעו מה אנחנו שותיםוהשקו אותנו ואת האורחים בסטייל.גם העיצוב של הבר היה יפה, כולל מעמד מיוחד למשקאות בריזרים קרים, שהרשים מאד את האורחים.בנוסף - דאגו לברר עם הרב לגבי דרמבוי שמאד רצינו להביא - והצליחו להשיג אישור להכניס אותו.
לא אהבתי: את חוסר האחריות.ממש התאכזבנו מרן ומרקפת, ובשבוע עצמו שלפני החתונה היינו די בחששות לגבי טיב השירות שנקבל באירוע.בנוסף - גם אחרי ההתנצלות נתנו לנו להבין שיפצו אותנו, ולא מימשו גם את זה.
הערות לגבי המחיר: כלול באולם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
בולה בר
bizresponseimage
1.1K
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק
הוספת חוות דעת