החוות דעת שלנו תהיה קצת שונה. בדומה לכל שאר חוות הדעת, גם אנחנו מאוד אהבנו את המקום כשהגענו אליו, וקיבלנו אחלה יחס ושירות מלירז (ממש מקסימה) עד אחרי החתונה.
באירוע עצמו הגן היה יפה (הודות לאילן המעצב) והמנות שהאורחים כן הצליחו לקבל היו טעימות.
אחרי האירוע, כשהתחלנו לקבל פידבקים ממהאורחים גילינו את חוסר המקצועיות וחוסר האיכפתיות של המקום:
כמעט בכל השולחנות לא הוגשו מנת הדגים - פשוט נאמר לאורחים שנגמר (ומנהל האירוע, אלברט לא טרח להגיע, גם כאשר קראו לו לשולחן) ומלצרים שפשוט שיקרו על כמות המוזמנים ואמרו שהגיעו הרבה אורחים מהצפוי! (הוזמנו 320 מנות + 60 רזרבה, בפועל הגיעו 332 אורחים!!!).
בקבלת פנים היה דומה, והיה מעט מדי באחד המזנונים, ולא היו מספיק מלצרים מסתובבים (כמובטח).
המון דברים לוגיסטים שנסגרו לפני (כי הבאתי בר חיצוני) כשלו, ראנרים שיגישו שתייה קלה, והמשגיח כשרות שעקץ את הבר ב 150ש"ח על הכשרות, למרות שהייתה לו! (זה לא יצא לי מהכיס, אבל בכל זאת).
אני חייב לומר שכשהגענו יום אחרי לסגור חשבון, הגענו מאוד מרוצים, ולא היה לנו מושג עד כמה חמורה הייתה פדיחת הדגים (אורחים שאכלו 2 מצלחת אחת!). ושילמנו את מלוא הסכום, מסתבר שזאת הייתה טעות, ובישראל כמו בישראל, אם אתה נחמד אתה תצא פרייאר, כי אחרי שישלמנו, ורצינו לדבר עם אבי הבעלים (לא בשביל פיצוי, אלה פשוט לקבל יחס ותשובה מקצועית מהבעלים) התברר כי "הגן הירוק" זה עוד עסק שמאוד נחמד בהתחלה, ואחרי ששילמת תחפש מי ינענע
אותך...!!! עד היום, חודש אחרי, לאחר מס רב של טלפונים, הבטחות שאבי יחזור ומאוד חשוב שהוא ישמע את זה, והמון תירוצים ("הוא בפגישה","הוא תיכף יגיע","כבר הוא מתקשר אליכם","יום ראשון בטוח") לא קיבלנו שום תשובה או תגובה.
בקיצור מקום ממש נחמד, אבל מומלץ רק אם בא לך להרגיש "פריאר" אחרי שאתה משלם 60,000+ אלף ש"ח.
אנחנו יצאנו בסופו של דבר עם הרגשה ממש לא נעימה וזיכרון מגעיל מהחתונה ( אישתי מתביישת לשאול אנשים איך היה האוכל מחשש ששוב יגידו לה שלא קיבלו מנת בניים.)אבל שאר הבחינות היו ממש בסדר.
למי שיש עוד שאלות או הערות מוזמן לפנות אלינו בטל: 050-6800-793 או במייל shay@etcny.net
...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק