האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
עברנו כ- 8 אולמות עד שמצאנו את שמיים כחולים. בשניה שפסענו פנימה - פשוט ידענו שזה יהיה המקום בו נתחתן.כבר בשלב המו"מ רביד גילה גמישות רבה וקיבלנו הצעת מחיר מאוד אטרקטיבית (התחתנו בפברואר, יום א'). מדובר בגן יפהפה ומטופח גם בחורף שמשקיע מאוד באוכל ובשירות ונותן לחתן ולכלה את התחושה הכי טובה שאפשר. כל אנשי המקצוע עמם עבדנו היו מקסימים ולבביים ויצאו מגידרם לבוא לקראתנו.האולם מחולק לשני אולמות - אולם גדול ואולם קטן אך בינהם מפריד המבנה המשמש את ההנהלה ולכן ההפרדה מוחלטת - לא שומעים שום דבר מהאירוע המתקיים באולם השני ולמעשה במהלך החתונה שלנו שכחנו בכלל שיש עוד אולם... עוד ציון לשבח מגיע לאולם על הגמישות שגילה בבניית חופה נגישה ורחבה יותר עבור הוריי הרתוקים לכסאות גלגלים.קיבלנו מחמאות רבות על האוכל הטעים ועל מזנון קבלת הפנים הענקי שהגיש כמויות של מזון שיכלו להאכיל יבשת שלמה :)הנקודה הבעייתית היחידה של "שמיים כחולים" - הקינוחים (פירוט ב"לא אהבתי").אך באמת בסך הכל הכללי - אנחנו מרוצים ומאושרים שבחרנו בשמיים כחולים וממליצים בחום....
אהבתי: את היופי של הגן, הצמחייה, המיקום הנוח, הלבביות של נותני השירותים והגמישות לבקשות בעלי האירוע וגם... את המחיר הטוב יחסית לגן ברמה כל כך גבוהה. לא אהבתי: הנקודה היחידה הבעייתית של "שמיים כחולים" וחבל מאוד - הקינוחים. הם רוכשים את הקינוחים מספק חיצוני נוראי וההבדל בין הרמה הגבוהה מאוד של האוכל בקבלת הפנים ושל מנת הביניים והעיקרית לרמת הקינוחים ניכר מדי. רבים מאורחינו העירו על כך. עוד בשלב הטעימות הערנו למנהל האירועים על אכזבתנו מהקינוחים ולשמחתנו הוא צ'יפר אותנו בבר פנקייקים אך גם זה לא חיפה על רמת הקינוח. אני בטוחה שאם יוחלף ספק הקינוחים זה רק יעשה טוב לאולם בעתיד... מחיר: 170 הערות לגבי המחיר: יום א', פברואר, 250 אורחים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.