האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
ראשית,הגעתי לטניה מדיל באינטרנט.יחסית לשאר המקומות שהלכתי אליהם בעבר גם המחיר וגם השמלות מצאו חן בעיני.התחתנתי ב27/8 וסגרתי מולה חוזה 3 חוד' קודם לכן.הגעתי למס מדידות אך יש לציין שרק ימים ספורים לפני החתונה העבודה בפועל החלה.היו לשמלה הרבה בעיות,וכמעט כל יום נאלצתי לבוא שוב ושוב.כמובן שכל פעם שהגעתי/התקשרתי היחס היה משפיל.יומים לפני החתונה יצאתי משם,עם קרע בתחרה-במיקום מאוד דומננטי,אך טניה לא רק שלא סידרה זאת(למרות שראתה את הבעיה ואת אי שביעות הרצון שלי) התעצבנה ואמרה שנמאס לה.וכשרציתי לומר את דעתי היא סירבה לשמוע.ואף למחרת,אחרי בכי מר,כשנכנסתי ודרשתי לתקן את הקרע היא ענתה "את צריכה פסיכולוג" (יש לציין שכל מי שראה את השמלה לא פיספס את הקרע.לצערי עקב המקרה נאצלתי להראות לחתן את השמלה בכדי שיראה).למזלי תמיד כשהגעתי היו איתי קרובים שגם הם נדהמו לשמוע ולראות את תגובתה.טניה, את צריכה להבין שאת עובדת עם בנות שלעיתים אף קשות עקב לחצים נוספים לקראת חתונתם.את עבודתך לא ביצעת לא בפן המקצועי ובטח לא בפן האישי.חבל.וצר לי,זו הפעם הראשונה שאני כותבת ביקורת רעה על ספק שעבדתי איתו....
לא אהבתי: את השירות,היחס המזלזל והמשפיל,את הכעסים,ובטח את המחיר שלא מצדיק את מה שעברתי בגללה.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.