האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
ההתנהלות ביננו לבין שרית היתה במייל וטלפון בלבד על סמך המלצה של חברה. נותר בנו רושם ששרית לא משקיעה בעבודה שלנו את המקצועיות, האמינות והזריזות שלהם ציפינו. קחו בחשבון שאם שרית התחילה לעבוד עלההזמנה שלכם וברצונכם לבטל את ההתקשרות איתה תשלמו 70% מערך ההזמנה....
אהבתי: את הכל ההתנהלות מול שרית אפשר לעשות במייל ובטלפון כך שלא צריך להגיע אליה; מחיר אטרקטיבי; אמצעי תשלום נוחים: העברה בנקאית, צ\'ק (לידי שרית באופן אישי, או בדואר), מזומן. לא אהבתי: ביקשנו משרית הזמנה דו צדדית עם פרות. קיבלנו סקיצה אחת בלבד עם אותה תמונה של פרות משני הצדדים - נראה כי שרית הקדישה בערך 5 דקות למחשבה על העיצוב וביצועו בפועל. את העיצוב הסופי הכתבתי אני אחד לאחד, כיוון שנראה כי לשרית אין רצון (או יכולת) לתרום לרעיון. מכאן והלאה, כל רשימת שינויים שהעברנו לשרית בוצעה בטווח של 2-3 ימי עסקים, מה שנראה קצת מוגזם עבור שינויי פונט, צבע, יישור שורות וכיוצ\"ב. כל רשימת שינויים הועברה בצורה מאוד מסודרת ומפורטת, ע\"מ להמנע מטעויות ועיכובים, מה שלא מנע מצב בו היו בקשות שחזרו על עצמן פעמיים ואפילו שלוש, מאחר והן לא נעשו. גם בסקיצה האחרונה (רביעית במספר) שהועברה אלינו ע\"י שרית עדיין היו בעיות של יישור שורות - משהו שלא צריך להיות גרפיקאי ע\"מ לדעת איך לתקנו. שרית לא מוכנה להעביר לידי הלקוח את קבצי הפוטושופ המקוריים, אלא רק קבצי JPG (מה שלא מקובל אצל גרפיקאים אחרים), מה שיכול לעכב אתכם בדפוס. מחיר: 200 הערות לגבי המחיר: הזמנה דו צדדית עם תמונה / איור
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.