האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
לקייטרינג הגענו דרך גן אירועים שהמליץ עליו. התקשרנו לניסים על מנת לקבוע תאריך לטעימה, הוא שאל אותנו כמה אנשים נגיע, אמרנו שנגיע או שישה או שבעה איש לטעימה. ניסים ענה: \"אין בעיה\". כשהגענו לטעימה ניסים הושיב אותי ואת בן זוגי בשולחן ערוך ושאל אותנו כמה אנשים נהיה. אמרנו שנהיה שבעה. לאחר מכן, ראינו אותו משוחח ארוכות עם בעל הבית של הקייטרינג, כאשר בעל הבית נראה כועס ורוטן. לאחר מספר דקות ניגש אלינו ניסים, ואמר שבעל הבית לא מוכן לעשות טעימה ליותר משישה אנשים. חברי ניסה לדבר איתו, אמר לו שההורים שלנו מגיעים מרחוק, אבל הוא אמר שזו החלטה של בעל הקייטרינג, ושהוא רק השליח.החלטתי שאני הולכת לדבר עם בעל הקייטרינג. אני ובעלי לעתיד, עבדנו 4 שנים בקייטרינג מוכר אחר ועשינו מאות אירועים וכן טעימות. הדגש בטעימה הוא לתת שירות מקסימלי לצד אוכל ברמה גבוהה, כאשר מספר האנשים שמגיעים לטעימה אינו חקוק בסלע. ניגשתי לבעל הקייטרינג בכעס כשאני אומרת לו שמה שנעשה פה זה פשוט זלזול מוחלט בלקוחות הופטנציאליים שלו. הוא ענה לי שאנחנו אלה שמזלזלים בו על כך שאנחנו מגיעים שבעה אנשים לטעימה. אין לי מילים לתאר את ההלם והעלבון שהרגשנו כתוצאה מהתנהגות יוצאת דופן זו. חוסר המקצועיות, הזלזול, וחוסר השירותיות הפתיע אותנו לגמרי. המזל הגדול הוא שראינו את הפנים האמיתיות לפני שהזמנו אותם להיות הקייטרינג בחתונה שלנו ולא אחרי....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.