האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
בהתחלה - עשו רושם מצויין. מתחייבים לחופה אחת, ארגון שדוגל בשיוויון, בקירוב בין העולמות, בהתנדבות...
אחר כך - הכל התדרדר.....
זה הלך כך: נרשמנו מספיק זמן מראש, קיבלנו את שם הרב כשלושה חודשים לפני החתונה, כפי שכתוב, ומכאן והלאה הקשר היה מול הרב. יומיים לפני החתונה התקשרנו להזכיר לרב את הפרטים (על פי בקשתו מהיום בו נפגשנו). למחרת (=יום לפני החתונה) מתקשרת גברת הדסה אל בעלי!!! (שימו לב - לא אל הכלה) ומודיעה!!! (לא מסבירה, לא מתנצלת לא כלום, פשוט מודיעה) שהרב יוכל להגיע רק ב10 (החופה נקבעה ל9 וחצי....). אני כמובן התקשרתי לברר מה בדיוק נסגר...
קודם כל - לקח לי הרבה זמן ו"מסננים" עד שהגעתי אל הדסה.
דבר שני- שוב היא לא טרחה להתנצל או לחשוב ביחד איתי על פיתרון, אלא הודיעה לי שאנחנו היינו לא החלטיים ולא ידענו אם נעשה חתונה הפוכה או לא (מה הקשר, הם מתחייבים לחופה אחת ביום), ושהייתה תקלה במחשב ורשום שהודענו שביטלנו (מה? מתי? מי? הקשר ביננו נפסק מהרגע ששם הרב היה בידינו). לא יודעת אבל לי זה נשמע גיבוב של תירוצים.
והכי הכי הכי מרגיז - היא!!! אומרת לי שהחתונה הפוכה, אז גם ככה זה מסתדר, שהחופה לא תתחיל לפני 10, 10 ורבע...
הייתי בהלם - שגברת הדסה תחליט ותקבע לי את לו"ז החתונה שלי..... לא פחות ולא יותר.
אני לא אלאה אותכם עוד -
הרב הגיע מחופה אחרת רק ב10 וחצי. החופה התחילה 5 דקות אח"כ.
מזל שלנו שהייתה לנו "תוכנית אמנותית" שמילאה את החור שנוצר - אבל זה היה אילתור - וחבל.
העיקר שאנחנו נשואים!!!...
לא אהבתי: את היהירות והחוצפה של הדסה, מי שמתיימרת להיות ה"מנהלת"/"אחראית" של המקום.
את חוסר הגמישות וחוסר היכולת לנסות ולמצוא פיתרון הולם - יום לפני חתונה.
את ההודעה החד משמעית, ללא טון של התנצלות והסבר. הערות לגבי המחיר: דמי נסיעה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.