כל בעל עסק יודע כי אחד הדברים החשובים בעבודתו הם השיווק והמכירה של שירותיו ומוצריו. הפעולה הזאת שאמורה להיות נלווית לפעילות המרכזית של העסק, הופכת לעתים לעניין גדול ומשמעותי המתסכל ושורף זמן יקר וכסף לבעלי עסקים רבים. אז איך יוצרים מיתוג ושיווק נכונים שמביאים לידים איכותיים ומה עושים כאשר אותם לידים מנפנפים אתכם בשלל תירוצים? אספנו עבורכם טיפים חשובים שיעזרו לכם למתג, לשווק ולמכור באופן ממוקד ויעיל יותר.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מיתוג ושיווק נכונים ומה קורה כשהלידים משקרים לכם?
15
15
מהירות:
מתחילים ביצירת תוכן מגוון וממוקד שיוצר מוניטין איכותי
כיום ישנה חשיבות עצומה למגוון תכנים של העסק על מנת לייצר תשתית חזקה ומוניטין איכותי. אך יצירת תכנים שאינם בעלי ערך או שמפורסמים בפלטפורמות שאינן ממוקדות לקהל היעד שלכם לא תביא לכם את התוצאות הרצויות.
השקיעו ביצירת תכנים איכותיים ואותנטיים בערוצים בהם נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים שלהם ואפשרו להם להיחשף אליכם במגוון דרכים שיחזקו את האמון שלהם בשירות שלכם ויגרמו להם להגיע מוכנים לסגור כבר בפגישה או בשיחה הראשונית אתכם.
במקום לנסות לייצר כמות גדולה של לידים שאינם איכותיים ושרובם הגדול לא יהפכו ללקוחות משלמים, מקדו את הפרסום שלכם בפלטפורמות רלוונטיות ובעלות ערך ממשי ללקוחות הפוטנציאלי שלכם. חוות דעת של לקוחותיכם מהוות את סוג התוכן האותנטי והחשוב ביותר עבורכם ולכן חשוב שתגרמו ללקוחותיכם לספר על השירות שקיבלו מכם. זה יחזק את האמון של הזוגות אחרים בכם ואת החלטתם להשתמש בשירותים שלכם ביום המאושר שלהם.
פלטפורמת "מתחתנים למען מתחתנים" מספקת מגוון ערוצי תוכן לספקים בתחום החתונות ומהווה תשתית גדולה ופורה למגוון רחב של זוגות מתחתנים. באמצעות מסלולים לקידום העסק באתר, ניתן ליהנות מתוכן איכותי וממוקד שפוגש את הזוגות המתחתנים בשלל זירות, בהן חוות דעת של לקוחות קודמים, מאמרים מקצועיים, ומודעות אשר מייצרים לידים איכותיים ומכווני סגירה.
״פלטפורמת "מתחתנים למען מתחתנים" מספקת מגוון ערוצי תוכן לספקים בתחום החתונות ומהווה תשתית גדולה ופורה למגוון רחב של זוגות מתחתנים״.
יוצרים מיתוג מדויק
כדי ליצור את התדמית שאתם רוצים שתעזור לכם להגיע לאנשים הנכונים, חשוב שתצרו מיתוג איכותי ומדויק לעסק שלכם. אלו 3 טיפים שיסייעו לכם בכך:
1.דעו מי אתם ומי קהל היעד שלכם
זה אמנם נשמע מובן מאליו אבל לא כל בעל עסק יודע להגדיר בדיוק ובאופן פשוט וברור מי הוא, מה יש לו להציע ולא פחות חשוב - למי הוא פונה. חשבו מה הערך המיוחד שלכם, מה אתם מציעים ואלו ערכים מנחים אתכם בעבודתכם.
לאחר מכן הגדירו בדיוק את קהל היעד שלכם. האם מדובר בכלות? האם בזוגות צעירים מאזור גיאוגרפי מסוים ותחומי עניין מסוימים? האם בכלל באנשים הקרובים שסובבים את הזוג כמו הורים, אחים או חברים קרובים.
״חשבו מה הערך המיוחד שלכם, מה אתם מציעים ואלו ערכים מנחים אתכם בעבודתכם״.
2.שווקו אותנטי
בעידן בו רוב פעולות השיווק נעשית בדיגיטל, לאותנטיות וכנות יש ערך גדול עבור הקהל שלכם. הניחו את משפטי המכירה המפוצצים בצד ופנו לקהל שלכם באופן רגיש, חשוף וכן יותר. שתפו חוויות מעבודתכם, מרגעים ולקוחות שריגשו אתכם ואל תתביישו לספר כמה אתם אוהבים לעשות את מה שאתם עושים. בסופו של דבר אנשים מתחברים לאנשים וכשזה קורה, הרבה יותר קל ונעים למכור את השירותים שלכם. בנוסף אל תוותרו על חוות הדעת של לקוחותיכם. כתיבת חוות דעת חיוביות ואמיתיות עליכם מחזקת את האמון של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם בכם ומעניקה להם את הביטחון לבחור בשירות שלכם.
״שתפו חוויות מעבודתכם, מרגעים ולקוחות שריגשו אתכם ואל תתביישו לספר כמה אתם אוהבים לעשות את מה שאתם עושים״.
3.היו נוכחים בפלטפורמות רלוונטיות
כיום לא חסרים כלים דיגיטליים ופלטפורמות לשיווק העסק אבל במקום לשרוף אלפי שקלים בחודש על שיווק בשלל מקומות שלא מביאים תוצאות מספקות - מקדו את השיווק שלכם בפלטפורמות בהן נמצא קהל היעד שלכם ובמקרה שלנו - הזוגות המתחתנים.
"מתחתנים למען מתחתנים" היא הפלטפורמה המובילה בארץ לזוגות מתחתנים ולנותני שירותים בתחום האירועים ולכן הפרסום באתר עובד ובגדול! בהצטרפות למסלול שלנו לקידום העסק, תוכלו לקבל את כל הכלים הדרושים לכם לשיווק מקיף, חכם ויעיל במיוחד שמביא המון לקוחות פוטנציאלים חמים ומדויקים.
״"מתחתנים למען מתחתנים" היא הפלטפורמה המובילה בארץ לזוגות מתחתנים ולנותני שירותים בתחום האירועים ולכן הפרסום באתר עובד ובגדול!״
קיבלתם לידים אבל רבים מהם לא סוגרים, מה עכשיו?
ישנם מספר גורמים שבגינם הלידים שלכם מנפנפים אתכם בשלל סיבות ותירוצים לאחר שיחת המכירה ואינם רוכשים את שירותכם. חוסר שכנוע מצדכם, הצעה לא אטרקטיבית מספיק וחוסר ביטחון של הלקוח לקבל החלטה הן רק חלק מהסיבות בגינן הלידים שלכם משקרים לכם ולא מתקדמים לסגירה. מה עושים? נעזרים בשלושת הטיפים הבאים שיעזרו לכם למכור יותר:
1.טפלו בהתנגדויות שעולות
כאשר לקוח פוטנציאלי אומר לכם בשיחת המכירה שהוא "צריך לחשוב על זה", ייתכן וישנם חששות שגורמים לו לוותר על השירות שלכם. אל תתביישו לשאול אלו שיקולים גורמים לו להסס וענו על כל אחד מהם באופן נפרד וברור כך שהוא יקבל מכם את כל התשובות שהוא צריך וביטחון מלא שהשירות שלכם הוא אכן מה שנכון עבורו.
״אל תתביישו לשאול אלו שיקולים גורמים לו להסס וענו על כל אחד מהם באופן נפרד וברור״.
2.צרו חיבור אישי ונגיש
נכון, אין ביניכם היכרות מוקדמת אבל על מנת ליצור היכרות טובה ונעימה, העניקו שירות נעים, חברי במידה זהירה, ונגיש. חייכו וצרו אווירה טובה ואנרגטית אך מקצועית. אל תחששו להתלהב מפרט מעניין שהלקוח אמר ומסמול טוק נחמד. זכרו שחיבור אישי, תמיד יוצר תחושות אמון וביטחון ומקדם אתם למכירה.
3.הדגישו את היתרונות של השירות שלכם עבור לקוחותיכם
תשומת הלב שלכם לפרטים שהלידים שלכם יספרו לכם חשובה במיוחד בעניין הזה. תוכלו לרתום את הסטטוס האישי והמקצועי של הלידים שלכם ופרטים נוספים שלהם לטובת המכירה. ככל שתדעו יותר על מי שמולכם, כך תוכלו למקד את היתרונות שלכם לצרכים שלהם ולהעניק להם מענה מקיף ומושלם לכל מה שהם צריכים.
למשל אם יגיעו אליכם בני זוג הייטקיסטים אשר עובדים שעות רבות מידי יום ואין להם זמן מיותר, תוכלו להדגיש להם שהשירות שאתם מציעים הוא מקיף וכולל מגוון פרטים ולכן יחסוך להם זמן רב והתעסקות מיותרת.
״ככל שתדעו יותר על מי שמולכם, כך תוכלו למקד את היתרונות שלכם לצרכים שלהם ולהעניק להם מענה מקיף ומושלם לכל מה שהם צריכים״.
כדי שתוכלו ליהנות מחשיפה עצומה בקרב קהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם, הצטרפו למסלול שלנו לקידום העסק. בפלטפורמת מתחתנים למען מתחתנים תיהנו מפרסום ממוקד ויעיל במיוחד בקרב זוגות מתחתנים וממגוון רחב של כלים שיעניקו לכם פרסום ושיווק במגוון דרכים, יסייעו לכם בניהול ושמירה על הלידים, בקבלת חוות דעת מצוינות מלקוחותיכם ובהגדלת המכירות שלכם.
״כדי שתוכלו ליהנות מחשיפה עצומה בקרב קהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם, הצטרפו למסלול שלנו לקידום העסק״.