חתונה היא אירוע גדול ומרגש אשר מעלה בכל זוג ציפיות, חששות והתרגשות גדולה. לכן לשירות מצוין של ספקים ישנה חשיבות גדולה על אופן קבלת ההחלטות של הזוגות ועל ההמלצות ביום שאחרי האירוע.שירות מצוין ללקוח לא כולל רק חיוך, אדיבות ומקצועיות. הדברים האלה אמנם חשובים במיוחד אבל יש עוד כמה דברים קטנים שאם רק תשימו לב אליהם, תוכלו ליצור לזוגות שמגיעים אליכם חוויית שירות מעולה שתגרוף מחמאות והמלצות.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
6 עקרונות ליצירת חוויית שירות מושלמת
15
15
מהירות:
6 דברים מפרידים בין השירות הטוב שאתם נותנים לשירות מצוין שאתם יכולים לתת ואנחנו כאן כדי לשים את הפוקוס עליהם.
יחס אישי מהשיחה הראשונה
גם אם אתם מקבלים 10 שיחות טלפון ו-20 לידים ביום מלקוחות פוטנציאלים, ונדמה לכם שרק אחד או שניים מהם ירכשו בסופו של דבר את השירות שלכם - העניקו לכל אחד מהם יחס אישי.
איך? באמצעות שמירה של הפרטים האישיים שלהם.
פניה בשם הפרטי ללקוח שמתקשר, תיצור מיד חיבור אישי. אתם יודעים היכן הוא גר או במה הוא עוסק? כבר יש לכם בסיס לתקשורת בינאישית מצוינת. כשאתם מראים ללקוח שלכם שאתם מכירים אותו, הוא יחוש שאכפת לכם ממנו וזו כבר תחילתה של מערכת יחסים מופלאה.
שמרו על פשטות
כנותני שירות בתחום האירועים, אתם בוודאי פוגשים אינספור זוגות ומכירים היטב את ההתנהלות סביב האירוע. עבור לקוחותיכם המצב אחר - מרבית הזוגות שמגיעים אליכם מתכננים בפעם הראשונה את חתונת חלומותיכם ועבורם מדובר בסיפור לא פשוט בכלל. המשימות הרבות, החוזים, המושגים והלחץ יוצרים התרגשות גדולה והמון חששות והזוגות משוועים לקצת פשוט בתוך כל ההפקה המורכבת הזאת.
הסבירו לכל זוג את התהליך המילים ברורות ופשוטות, הכינו חוזה ברור וקוף ללא עשרות סעיפים, הציגו תמונות וסרטונים של עבודתכם ותנו לזוג שמולכם להרגיש שהוא נמצא בידיים טובות ובטוחות.
שימו את עצמכם במקום הזוג
כן, באופן מילולי - קומו ושבו במקום בו הלקוחות שלכם יושבים. הפוזיציה הזאת תתן לכם פרספקטיבה טובה על האופן שבו הלקוחות שלכם רואים אתכם ואת המשרד או הסטודיו שלכם. אולי יש חפץ שמפריע לשדה הראיה של לקוחותיכם? אולי יש תאורה מסנוורת או פריט שמושך את תשומת הלב? את כל אלו תוכלו לדעת אם רק תשימו את עצמכם במקום הלקוח.
שימרו על חלל מסודר, נקי ונעים והשתמשו במבשם אוויר טוב. סדר וניקיון משדרים רצינות ואחריות ומעניקים הרגשה טובה ונינוחה ללקוחותיכם ולכם.
שמרו על קשר עין לאורך האירוע
בין אם אתם עוסקים בצילום, מוזיקה או עיצוב שיער, הלקוחות שלכם סומכים עליכם שתהיו שם עבורם לאורך כל האירוע. הקפידו ליצור איתם קשר עין לעיתים קרובות - תפסו את המבט שלהם ושדרו להם שאתם שם בשבילם. גם אם הכל עובד מצוין וברצף וגם אם לקוחותיכם לא צריכים מכם משהו מיוחד, הם ישמחו לדעת שאתם ערים למתרחש ושאתם זמינים עבורם במקרה הצורך.
תקלות קורות. את זה יודע כל בעל עסק. לא תמיד טיב השירות עומד בציפיות ולעיתים דברים משתבשים בדרך. מה שיכריע את האופן בו לקוחותיכם יתייחסו לכך הוא האופן בו תטפלו בדברים - שקיפות היא מילת המפתח. כאשר אתם מעדכנים את הלקוח שמשהו השתבש אבל שאתם פועלים כדי לסדר אותו, הלקוח סומך עליכם ונוצר בניכם אמון.
שלא תבינו לא נכון - אין צורך ליידע את הלקוח בכל דבר שנעשה מאחורי הקלעים ובטח שלא להדאיג אותו אלא לקחת אחריות ולהרגיע בכך שתעשו את הטוב ביותר עבורו.
שמרו על קשר לאחר האירוע
שמירה על קשר עם לקוחותיכם אולי נשמעת כמו משימה מורכבת אבל למעשה עם סדר וניהול נכון, היא לא מצריכה מכם שום מאמץ. ערכו רשימה מסודרת של לקוחותיכם עם תאריך החתונה שלהם, שמות, מספרי טלפון, מיילים וכתובת. כמה שיותר פרטים - יותר טוב.
תוכלו לנהל את הרשימות במערכת crm. הכינו מייל מושקע עם איחולים וברכות ליום הנישואין תזמנו אותו כך שישלח ללקוחותיכם בדיוק לאחר שנה מיום החתונה. תוכלו לצרף הטבה נחמדה לאירוע הבא שלהם או של קרוביהם, ולמתקדמים - תוכלו לשלוח לאחר האירוע בקבוק יין או מתנה סמלית שתעצים את חוויית השירות של לקוחותיכם.
אנו מזכירים לכם שבכל סוף שנה אנו מציינים את נותני השירות שקיבלו את מרב חוות הדעת בכל קטגוריה.
"בחירת הזוגות" השנתית שלנו היא המקום החם להיות בו ומציינת מידי שנה את נותני השירות השירותיים ביותר שהצליחו ליצור רושם כל כך טוב על הזוגות שפרגנו להם בחזרה עם חוות דעת מעולה.
במסלולים לקידום העסק של "מתחתנים למען מתחתנים" תוכלו לשמור על קשר עם לקוחותיכם בקלות וביעילות, לשלוח מיילים ואסמסים לאחר האירוע ובתאריכים עתידיים, ליצור לכל לקוח חוויית שירות מעולה ולגרום לו לכתוב עליכם חוות דעת חמה ומפרגנת בקלות ובמהירות.
הדברים האלה אולי קטנים עבורכם אבל עבור לקוחותיכם מדובר בחוויית שירות מהמעלה הראשונה, כזו שלא שוכחים - כזו שמייצרת המלצות חמות והמון לקוחות חדשים.