מתחתנים למען מתחתנים הוקמה מתוך רצון לסייע לזוגות המתחתנים להגיע לספקים המדוייקים עבורם, מבלי ״ליפול״ בערב הכי משמעותי בחיים.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חוות הדעת בעולם החתונות - כל מה שחשוב לדעת
15
15
מהירות:
לאחר עשור וחצי של פעילות עצרנו רגע ובחנו איך חוות הדעת יכולות לסייע לקידום העסק שלכם, ריכזנו עבורכם כמה נתונים שאנו בטוחים שיעזרו לכם בקידום העסק. ראשית חשוב להבין שלמרות שנראה שהחתונה מעניינת רק את הכלה, והרבה פעמים אנו בוחרים לפנות לדווקא אליה כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המציאות מראה אחרת! לפי הנתונים, גם החתנים מאוד מתעניינים והם חלק משמעותי בקבלת ההחלטות לגבי רוב נותני השירות בחתונה. אנו רואים בבירור שכמעט חצי מהגולשים הם חתנים (כ 41% )
אצלנו גם החתנים הם חלק מהסיפור
טיפ חשוב מאיתנו: קחו בחשבון שהזוגות המתחתנים לא נמצאים רק בטיקטוק ובאינסטגרם. לפי הנתונים, הכלות והחתנים שגולשים באתר mitformit, מגיעים משכבות גיל שונות. בהתאם לכך, הפנייה באתר שלנו היא לכל קהל המתחתנים, בכל גיל שיהיו. בקמפיין הבא שאתם עושים - טרגטו את הגילאים הנכונים, כי אנחנו פונים לכולם ;)
מרבית המתחתנים הם בגילאי 25 עד 34 - שימו לב את מי אתם מטרגטים
מטרת הפעילות שלנו היתה לשפר את חוויית הצרכנות שהזוג חווה בתהליך החתונה. לאורך השנים אנחנו רואים שהמטרה הוסגה ותודעת השירות בקרב העסקים בתחום החתונות השתפרה פלאים וכל זה בזכות הזוגות שמשתפים בחוויה גם כשהיא לא ממש טובה. אנו שמחים שיותר זוגות מבינים את זה משנה לשנה. כדי להבין את גודל ההשפעה, ולמרות הקורונה רק בשנה האחרונה התקבלו 25,000 חוות דעת!
מדי שנה יש עליה בזוגות שכותבים ונעזרים יותר בחוות הדעת אצלנו באתר
בקשו חוות דעת! מסתבר שזה מנגנון השיווק היעיל ביותר לעסק שלכם ;) הסטטיסטיקה מוכיחה שמרבית חוות הדעת בתחום הם חיוביות אבל אל דאגה, גם אם קיבלתם חוות דעת פחות מפרגנת - אפשר למנף אותה לטובתכם. למדריך : 6 עקרונות ליצירת חוויית שירות מושלמת
מרבית חוות הדעת הן חיוביות, אבל חייב ללמוד גם מהחיוביות פחות
גם חוות דעת שליליות יכולות לקדם את העסק
קיבלתם חוות דעת ביקורתית? תנשמו. לכל מטבע יש שני צדדים, אם אתם שלמים עם השירות שנתתם תעמדו מאחוריו. יש לכם את המקום לכתוב תגובה! תגובה נכונה יכולה אפילו למנף חוות דעת שלילית לטובתכם. למעבר למדריך : 5 טיפים להתמודדות עם חוות דעת שלילית חשוב שתגיבו לכל חוות הדעת שנכתבות עליכם, כן גם על החיוביות.
עסקים הבינו שכדאי להגיב לחוות הדעת, לפעמים התגובה חשובה יותר מחוות הדעת עצמה.
מחקרים רבים עוסקים בהשפעת חוות הדעת על ההחלטה הצרכנית של הלקוח. גם אנחנו עשינו סקר בקרב העסקים בתחום האירועים וגילינו כי מרבית העסקים (86%) מבינים כי לחוות הדעת קיימת השפעה רבה על החלטת הזוג.
העסקים מבינים כי חוות הדעת והמלצות הן הגורם המשמעותי ביותר בבחירת הספק לחתונה
כבר ביקשתם חוות דעת מהזוג? יתכן שרוב הזוגות יכתבו בפלטפורמה אחת או מקסימום בשתי פלטפורמות. שווה להפנות את הזוגות לכתוב במקום משפיע באמת, מקום שהתוכן בו הוא אותנטי ולא מוטה. במתחתנים למען מתחתנים אנו מציגים חוות דעת חיוביות ושליליות כאחד, כל עוד חוות הדעת עומדת בכללי הדין. במידה ונתקלתם בחוות דעת פוגענית ואתם סבורים כי לא היה לכם לקוח כזה - תמיד ניתן לדווח על חוות הדעת (בתפריט חוות הדעת בפינה העליונה) וחוות הדעת תועבר לבדיקת צוות התוכן. למדריך: כך תגרמו ללקוחות שלכם לכתוב עליכם חוות דעת.