מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

נפרדים משנת תשפ"ב עם מצעד כתבות השנה שהכי אהבתם

שנה הלכה, שנה באה, ואנחנו ב-mit4mit סוגרים עוד שנה מוצלחת של בלוג שוקק חיים וכתבות מרתקות!

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
18.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
נפרדים משנת תשפ"ב עם מצעד כתבות השנה שהכי אהבתם
15
15
מהירות:
כל אחת מהכתבות שלנו שופעת צבע, עניין וטיפים, ואלפים מכם, הזוגות של mit4mit, נעזרים בהן כדי להצליח להפיק את חתונת החלומות שלכם. לקראת סיום שנת תשפ"ב אנחנו גאים להציג בפניכם את מצעד הכתבות שהכי אהבתם השנה, עם הנושאים הכי בוערים בעולם החתונות של היום ובכלל.

״ לקראת סיום שנת תשפ״ לקראת סיום שנת תשפ"ב אנחנו גאים להציג בפניכם את מצעד הכתבות שהכי אהבתם השנה״. | תמונה: מומנטוס | momentos

1. מתי נתחתן? התאריכים בהם אסור או מומלץ להתחתן ב-2022

אחת הכתבות הנקראות ביותר השנה היתה גם אחת הכתבות האהובות עלינו, שעזרה לכם לעשות סדר בלוח השנה ולהבין מתי הכי כדאי לכם להתחתן. בין אם מדובר בזוגות שומרי מסורת שחשוב להם להתחתן לפי ההלכה ובין אם מדובר בזוגות שמעדיפים להוזיל עלויות באמצעות חתונה בתאריכים ספציפיים - אין ספק שהכתבה הזו עזרה לכם לבחור את התאריכים שהכי מתאימים לכם באופן אישי.

ואם כבר בתאריכים מומלצים עסקינן, בואו לקרוא באילו תאריכים מותר מותר להתחתן בשנת 2023.

״אין ספק שהכתבה הזו עזרה לכם לבחור את התאריכים שהכי מתאימים לכם באופן אישי״.״אין ספק שהכתבה הזו עזרה לכם לבחור את התאריכים שהכי מתאימים לכם באופן אישי״.

2. פותחים שנה: שירי החופה שתקחו איתכם ל-2022

כל זוג רוצה שטקס החופה שלו יחרט בלב ובנשמה של כל הסובבים, ואין ספק שהכל מתחיל מהשיר שמלווה את הכניסה לחופה. הכתבה הזו נתנה מקום לקלאסיקות ישנות לצד להיטים עכשוויים, ועזרה לאלפי זוגות להתקבע על שיר החופה שהכי מאפיין אותם. אגב, זה גם הזמן להזכיר כמה כתבות מהעבר שמאוד אהבתם, כמו כתבת הפלייליסט עם שירי שבירת הכוסכתבת הלהיטים העל-זמניים שעלתה כאן ב-2019 וכמובן גם את כתבת שירי החופה משנת 2021.

״כל זוג רוצה שטקס החופה שלו יחרט בלב ובנשמה של כל הסובבים״.״כל זוג רוצה שטקס החופה שלו יחרט בלב ובנשמה של כל הסובבים״. | תמונה: כתום צלמים

3. תשלום אקו"ם לחתונה - כל מה שאתם צריכים לדעת

רגע לפני שהדיג'יי לוחץ על כפתור ה-PLAY בחתונה שלכם, תצטרכו לעבור בתחנה עיקרית ביותר - אקו"ם. התשלום לאקו"ם הוא חלק בלתי נפרד מתכנון החתונה שלכם, והוא זה שיאפשר למוזיקה להתנגן במלוא העוצמה החל משלב קבלת הפנים ועד השיר האחרון במסיבה. הכתבה הזו עזרה לכם להבין את המשמעויות של התשלום לאקו"ם ואיך בדיוק מבצעים אותו, ומנעה הרבה צרות וקנסות לרבים מכם.

״התשלום לאקו״התשלום לאקו"ם הוא חלק בלתי נפרד מתכנון החתונה שלכם״. | תמונה: פפריקה מוסיקה | Paprika Musica

4. תחפושות זוגיות שיעשו לכם פורים מהאגדות

אתם לא רק אוהבים להתחתן, אתם גם אוהבים להתחפש! לכבוד חג הפורים הכנו לכם כתבה מהממת שנתנה לכם השראה אינסופית לתחפושות משותפות וסייעה לכם לחגוג את חג הפורים כמיטב המסורת. הכתבה הצבעונית, המשמחת והזוגית הזו כבשה את לבכם השנה, ומי יודע - אולי גם בשנה הבאה תוכלו להיעזר ברעיונות שנמצאים בה.


5. כל מה שרצית לדעת על מקווה ולא העזת לשאול

טבילה במקווה היא חלק בלתי נפרד מחתונה שמתקיימת דרך הרבנות, והרבה כלות מגיעות עם לא מעט סימני שאלה למעמד הזה. הכתבה שהכנו לכם בנושא היא לא רק אחת מהנקראות ביותר השנה, אלא גם כזו שהצליחה להרגיע הרבה מאוד כלות לקראת המעמד שבו הן עמדו, בחלק מהמקרים, לראשונה בחייהן.

״טבילה במקווה היא חלק בלתי נפרד מחתונה שמתקיימת דרך הרבנות, והרבה כלות מגיעות עם לא מעט סימני שאלה למעמד הזה״.״טבילה במקווה היא חלק בלתי נפרד מחתונה שמתקיימת דרך הרבנות, והרבה כלות מגיעות עם לא מעט סימני שאלה למעמד הזה״. | תמונה: מגנטינה - צילום ומגנטים

6. פלייליסט לקליפ היילייטס

קליפ ההיילייטס הוא הקליפ שעומד ללוות אתכם עוד הרבה אחרי החתונה, משום שמזוקקים בו כל הרגעים הגדולים מתוך האירוע הכי מרגש בחיים שלכם! את הקליפ צריך ללוות שיר שפוגע בול בפוני, וכדי לעזור לכם לבחור אותו הכנו את כתבת פלייליסט לקליפ היילייטס עם מיטב הלהיטים מכל הזמנים - קצביים, איטיים ומרגשים כאחד.

״קליפ ההיילייטס הוא הקליפ שעומד ללוות אתכם עוד הרבה אחרי החתונה״.״קליפ ההיילייטס הוא הקליפ שעומד ללוות אתכם עוד הרבה אחרי החתונה״. | תמונה: סוד צלמים | S.O.D Photographers

7. זה הרגע לאהוב! | פלייליסט שירי אהבה לכבוד ט"ו באב

רובכם חוגגים את ט"ו באב בדייטים רומנטיים, ארוחות זוגיות ונרות שמפוזרים ברחבי הבית, ואת כל אלו מלווים גם שירי האהבה הגדולים ביותר בשפה העברית, האנגלית ובכלל. בכתבה הזו אספנו עבורכם את השירים שהפכו את ערב ט"ו באב לעוד יותר רומנטי ממה שהוא כבר, ואלפים מכם אימצו את הפלייליסט שלנו לערב הזוגי שלהם.

״בכתבה הזו אספנו עבורכם את השירים שהפכו את ערב ט״בכתבה הזו אספנו עבורכם את השירים שהפכו את ערב ט"ו באב לעוד יותר רומנטי ממה שהוא כבר״. | תמונה: SHAKA | ציטוט מהחיים

8. 18 אטרקציות מקוריות לחתונה שמחה במיוחד

אחרונה ומיוחדת במינה היא הכתבה שהצליחה להפוך את החתונות שלכם לחגיגה אמיתית! לצד האטרקציות הקלאסיות לחתונה, אספנו עבורכם לא פחות מ-18 אטרקציות מקוריות שהקפיצו השנה מאות חתונות, וסיפקו לכם ולאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן, מיוחדת וסופר מקורית.

״אספנו עבורכם לא פחות מ-18 אטרקציות מקוריות שהקפיצו השנה מאות חתונות״.״אספנו עבורכם לא פחות מ-18 אטרקציות מקוריות שהקפיצו השנה מאות חתונות״. | תמונה: Filter Fomo

קראתם? אהבתם? חכו לתשפ"ג!

אז איך אומרים? תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וכתבותיה! גם בשנת תשפ"ג יש לכם למה לצפות, כי אנחנו ב-mit4mit כבר חושבים ועומלים על הכתבות הכי מעניינות, מקוריות וחשובות בשבילכם. במעמד השנה החדשה שבפתח, אנחנו רוצים לאחל לכם שזו תהיה השנה הכי טובה שלכם - שנה של זוגיות מדהימה, תכנון חתונה ייחודית והכי חשוב - כיף, בריאות, אושר והתחלות חדשות!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
כלות מספרות מסכמות - מה עבר על הכלות שלנו השנה?
השירים שיעשו לכם את תשפ"ג
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

10
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שף רוסלן -הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
הטבה מיוחדת לחיילים ומילואים
שימוש במתחם אירועים מאובזר ללא עלות
שימוש במתחם אירועים מאובזר ללא עלות
56.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת