מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מצעד הטעימות: מנת הדגל של 2022

לכל אולם אירועים יש את מנת הדגל שלו, זו שהוא הכי גאה בה, זו שמככבת על הצלחות בכל אירוע וגורפת מחמאות. למנה טובה יש כוח גדול. היא מענגת, היא משמחת והיא מקפיצה את האירוע כולו בכמה רמות. 

 | זמן קריאה: 6 דקות
12.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מצעד הטעימות: מנת הדגל של 2022
15
15
מהירות:
כבר עשור שעולם הקולינריה הישראלי משגשג ופורח ומה שקורה במסעדות, עובר גם למטבחים של אולמות האירועים. כיום כל אולם אירועים איכותי מחזיק בשף מקצועי אשר יוצר תפריט מגוון וטעים עם כמה מנות המייחדות אותו. 
בעידן בו כוכבי אינסטגרם הופכים למשפיעים קולינרים וכל אדם שני מגדיר את עצמו כ"פודי", גם בגזרת החתונות נרשמת מגמה מפתיעה ומרגשת בכל הקשור לאוכל. 

ככל טרנד, גם עולם הקולינריה רצוף טרנדים ומנה שנחשבה למעניינת אתמול, לא בהכרח תהיה כזו בעוד שנה. עם זאת ישנן מנות שלעולם לא יוצאות מהאופנה וניתן לראות כמה מהן בתפריטים הקבועים של אולמות האירועים. 
כדי להבין מהן המנות שכובשות את עולם האירועים היום ומהם הטרנדים הקולינריים של 2022, תפסנו לשיחה את השף קולין גילון מאולם האירועים הנחשב 'אודאון' ואת לינוי אהרון מאולם האירועים היוקרתי 'קסאנדו' שסיפרו לנו על מנות הדגל שלהם ועל כל מה שחם בתחום הקולינריה באירועים השנה.

מנת הדגל של אודאון: סלמון הוואיאני מתקתק לצד אצה מלוחה וסלט מרענן

סלמון הוא ללא ספק אחד הדגים האהובים והפופולריים ביותר בישראל. השומניות והעסיסיות שבו בתוספת טעם מעודן שהולך עם הכל, הופכים אותו לאהוב כל כך על החיך הישראלי. אך אם חשבתם שכבר טעמתם דג סלמון בשלל וריאציות, אנחנו יכולים להבטיח לכם שב'אודאון' יצרו ממנו מנה ייחודית ומפתיעה במיוחד. 

"אחת ממנות הדגל שלנו הוא סלמון בסגנון הוואיאני", מספר לנו שף קולין על המנה הייחודית, "אנו משתמשים רק בדגים טריים ואיכותיים. את הנתחים אנחנו משרים במרינדה מיוחדת בסגנון הוואיאני מסורתי ומתקתק. הדג מוגש על מצע אורז ברוטב קוקוס אשר מעניק לו שומניות נעימה ונימוחה ועם תוספת אצה מלוחה שמעניקה טוויסט ייחודי ומסקרן למנה כולה. 
לצד המנה נפלא המוגש סלט עלים מרענן עם פלפלים חריפים. זוהי ללא ספק מנה שמעוררת את כל בלוטות הטעם ועשירה בטעמים של מתיקות עדינה, מליחות וחריפות מרעננת שיוצרת זץ מענג בכל ביס", אומר קולין.

אחת ממנות הדגל שלנו הוא סלמון בסגנון הוואיאניאחת ממנות הדגל שלנו הוא סלמון בסגנון הוואיאני | תמונה: אודאון - גן אירועים בשרון

מנת הדגל של אודאון: חזה מולארד צרוב ברוטב פירות יער

לבשר אווז יש טעם ייחודי ומעניין אך כדי להוציא ממנו את המיטב, עליו להיעשות באופן קפדני ומדויק. מנת הדגל השנייה של 'אודאון' היא חזה מולארד עשוי בסו וויד מדויק וצרוב על מחבת עם שלל טעמים מפתיעים ומרעננים. על המנה הנפלאה סיפר לנו השף קולין: "הכנת חזה מולארד איכותי וטעים מצריכה הכנה מדויקת וסבלנית. משום כך אנו מעבירים את הנתח מספר תהליכי בישול אשר שומרים על העסיסיות של הבשר במידת עשייה מושלמת".

הכנת חזה מולארד איכותי וטעים מצריכה הכנה מדויקת וסבלניתהכנת חזה מולארד איכותי וטעים מצריכה הכנה מדויקת וסבלנית | תמונה: אודאון - גן אירועים בשרון
לא נפוץ להיתקל במנות אשר עובדות תהליכי בישול ארוכים אשר מצריכים מנה גדולה של סבלנות ודיוק במטבחים של אולמות אירועים, אך ב'אודאון' משקיעים את כל הדרוש כדי להוציא מנה מושלמת ומדויקת לכל סועד.
"ראשית החזה מולארד נעטף בראנר ועובר לבישול בסו וויד שזוהי שיטת בישול איטית ומדויקת בוואקום. הנתחים מתבשלים בטמפרטורה נמוכה מאוד במשך כשעה וחצי", אומר השף קולין וממשיך, "לאחר מכן הנתחים מושרים במרינדה מיוחדת ועשירה בטעמים ומשם הם עוברים לצריבה על מחבת חמה במיוחד שמעניקה קריספיות למנה. התוצאה היא נתחים אדמדמים ונימוחים מבפנים וקריספיים מבחוץ. כל נתח מונח על טבעת בטטה מתקתקה ומוגש לצד רוטב פירות יער קלאסי שמוסיף חמצמצות מרעננת למנה".
זוהי ללא ספק מנה עשירה בטעמים מאוזנים שמשתלבים זה עם זה ומעניקים חוויה קולינרית ייחודית וטעימה במיוחד.

זוהי ללא ספק מנה עשירה בטעמים מאוזנים שמשתלבים זה עם זה ומעניקים חוויה קולינרית ייחודיתזוהי ללא ספק מנה עשירה בטעמים מאוזנים שמשתלבים זה עם זה ומעניקים חוויה קולינרית ייחודית | תמונה: אודאון - גן אירועים בשרון

מנת הדגל של קסאנדו: צלעות עגל חלב ברוטב ירקות שורש

מנות בשר הן חלק אינטגרלי במרבית האירועים אך עבור חובבי בשר שנדמה שכבר טעמו את כל המנות הנפוצות באולמות אירועים, מנת צלעות עגל של 'קסאנדו' מצליחה להפתיע ולרגש גם קרניבורים אדוקים. 
"המנה עשויה מנתח בשר עסיסי הנבחר בקפידה ומבושל זמן ממושך בתבשיל קדירה", מספרת לינוי אהרון, "הבשר רך ונימוח ומבושל ברוטב ירקות שורש מחמם ומנחם. המנה כולה מוגשת לצד מחית בטטה מתקתקה שמוסיפה טוויסט מעודן למנה".

המנה עשויה מנתח בשר עסיסי הנבחר בקפידה ומבושל זמן ממושך בתבשיל קדירההמנה עשויה מנתח בשר עסיסי הנבחר בקפידה ומבושל זמן ממושך בתבשיל קדירה

מנת הדגל של קסאנדו: פרח פילו במילוי חזה אווז מעושן על מצע פטריות פורטבלו מעושנות

מאפה ובשר משתלבים נפלא יחדיו וכאשר הם עשויים באופן מדויק ומוקפד, נוצרת מנה מעניינת וטעימה להפליא שמשאירה טעם של עוד. כזו היא מנת הדגל של 'קסאנדו' - קריספית מבחוץ ועסיסית מבפנים בזכות פרח עשוי בצק פילו קריספי אשר ממולא בחזה אווז מעושן ונימוח על מצע פטריות פורטבלו עסיסיות ומעושנות.
"זוהי מנה ייחודית בטעמים מפתיעים ובכל ביס ניתן לחוש בטעם מפתיע ולא שגרתי שהופכת המנה הזאת לכוכבת בקרב אורחים רבים", מוסיפה לינוי. 

זוהי מנה ייחודית בטעמים מפתיעים ובכל ביס ניתן לחוש בטעם מפתיע ולא שגרתיזוהי מנה ייחודית בטעמים מפתיעים ובכל ביס ניתן לחוש בטעם מפתיע ולא שגרתי | תמונה: קסאנאדו

טרי יותר וחווייתי יותר: הכירו את הטרנדים הקולינריים של 2022 בתחום האירועים

מנות טריות ובריאות
השנה יותר מתמיד, הבישול הבריא עובר לקדמת הבמה ומאופיין בחומרי גלם טריים ואיכותיים יותר. כיום החיך הישראלי מחפש טעמים פרשיים וטריים יותר ויודע להעריך חומרי גלם טריים ומובחרים. ניתן לראות את המגמה הזאת מעמיקה גם באולמות האירועים השנה.
"בישול בריא הוא אחד הטרנדים הבולטים של 2022", אומרת לינוי אהרון מ'קסאנדו' וממשיכה, "אנחנו רואים התחזקות של מגמה בה נעשה שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים במיוחד אשר מורגשים בכל מנה".

בישול לעיני האורחים 
"שילוב של בישול לעיני האורחים בשלב קבלת הפנים הופך את החוויה הקולינרית למעניינת ומגוונת יותר", אומרת לינוי.
אם בעבר ראינו בעיקר את המנות בשלב המוגמר שלהן, היום יותר ויותר מסעדות פותחות את המטבח שלהם לעיני הקהל. הטרנד החדש לא פוסח גם על אולמות האירועים ומעניק לכל אורח חוויה ייחודית ומעניינת ותצוגה חווייתית של הכנת חלק מהמנות לפני שהן מגיעות לפה.

השנה יותר מתמיד, הבישול הבריא עובר לקדמת הבמה ומאופיין בחומרי גלם טריים ואיכותיים יותרהשנה יותר מתמיד, הבישול הבריא עובר לקדמת הבמה ומאופיין בחומרי גלם טריים ואיכותיים יותר | תמונה: קסאנאדו
התפתחות מנות טבעוניות וצמחוניות
כחלק ממגמה בריאותית וסביבתית גוברת, מספר האורחים אשר מבקשים מנות טבעוניות או צמחוניות עולה. אם בעבר אורחים צמחוניים וטבעונים נאלצו להסתפק במנה פשוטה ומשעממת, כיום ניתן לראות מודעות הולכת וגדלה בקרב מקומות אירועים רבים אשר מציעים מנות טבעוניות וצמחוניות עשירות, מעניינות וטעימות להפליא.

ניתן לראות מודעות הולכת וגדלה בקרב מקומות אירועים רבים אשר מציעים מנות טבעוניות וצמחוניות עשירותניתן לראות מודעות הולכת וגדלה בקרב מקומות אירועים רבים אשר מציעים מנות טבעוניות וצמחוניות עשירות
אולמות האירועים של היום מספקים חוויה קולינרית מעניינת ואיכותית ביותר ומכיוון שהקהל הישראלי מחפש להתנסות בטעמים חדשים ומרגשים, חשוב לבחור במקום אירועים אשר מציע קייטרינג איכותי ושלל מנות מיוחדות וטעימות.
איך מוצאים את האולם שיעניק לאורחים שלכם חוויה קולינרית מהמעלה הראשונה? באתר שלנו מחכה לכם מגוון רחב של אולמות אירועים ואינספור חוות דעת איכותיות של זוגות אמיתיים. היכנסו ובואו לבחור את אולם האירועים האידיאלי עבורכם ועבור האורחים שלכם. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

36
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קבוצת גיר | פתרונות הגברה ותאורה לאירועים
עיצוב אירועים
קבוצת גיר | פתרונות הגברה ותאורה לאירועים
חתונה שכולם ידברו עליה!
חתונה שכולם ידברו עליה!
434.3K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת