מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים

כשמדברים על מחיר מנה, מתייחסים להוצאה המשמעותית ביותר בחתונה - מחיר אולם האירועים פר כל אורח. אך לעלות המנה מתווספות עלויות נוספות כמו בר אלכוהול, עיצוב האולם, שמלות כלה וחליפת חתן, צלם, דיג'יי ועוד. למעשה מה שמתחיל מעלות ממוצעת של מנה, יכול לטפס בעשרות אחוזים לעלות הכוללת של האירוע. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
34.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים
15
15
מהירות:
חשוב לדעת שישנו מנעד רחב מאוד של מחירים לכל מקום אירועים ולכל ספק בתחום החתונות ולכן לא ניתן לדעת במדויק מה תהיה עלות החתונה שלכם. עם זאת ישנן עלויות ממוצעות לכל שירות אותן ניתן לחשב בהתאם לסטנדרט האירוע שאתם רוצים להפיק ולמספר האורחים שלכם. בהתאם לכל אלה תוכלו לקבל הערכה גסה להוצאה הצפויה לכם על הפקת החתונה כולה.


אז כמה עולה להפיק חתונה? 

נתחיל מהשורה התחתונה - נכון לשנת 2022 נראה כי מחיר חתונה ממוצעת הוא בסביבות ה-120 אלף ש"ח לחתונה של כ-400 משתתפים והוא יכול לטפס לכ-250 אלף ש"ח עבור חתונה של עד 650 משתתפים.

עם זאת, למיקום הגיאוגרפי, ליום בשבוע, לעונה ולמספר האורחים ישנה השפעה אדירה על המחיר הסופי ולרוב חתונות בדרום וצפון הארץ יהיו זולות יותר מחתונות במרכז, כפי שחתונות חורף יהיו זולות יותר מחתונות שנערכות בקיץ. 

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים

אם כך, כמה עולה מנה?

בואו נדבר במספרים: מחירי מנות באולמות אירועים בצפון ובדרום הארץ נעים בין 170 ל-260 ש"ח למנה בחודשי הקיץ ובין 150 ל-230 ש"ח לאירוע בחורף. 
במרכז הארץ מחירי המנות גבוהים יותר ומחיר מנה בחתונת קיץ נע בין 290 ל-500 ש"ח ובין 270 ל- 470 ש"ח בחתונת חורף.  
מחיר מנה לאירוע בתחילת השבוע יהיה נמוך בכעשרה אחוזים מאירוע שמתקיים בחמישי בערב.

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספריםתמונה: בדולינה

כמה עולה הגברה ותאורה?

כל אירוע זקוק למערכות הגברה ותאורה ולכן חשוב לשים לב לפרט זה בהסכם מול מקום האירועים. ישנם מקומות אירועים שמגלמים את עלויות מערכות ההגברה והתאורה בעלות המנה וישנם מקומות אירועים שדורשים על כך תשלום נוסף שיכול לעלות לכם בין 5,000 ל- 10,000 ש"ח.

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים

כמה עולה עיצוב אירועים?

אם חשבתם שהוספת טאצ' עיצובי מיוחד לאירוע שלכם כרוכה בעלות נמוכה, כדאי שתחשבו על העניין מחדש. עלות עיצוב מקום האירוע יכול לנגוס לכם לא מעט מתקציב החתונה. וב"לא מעט" אנחנו מתכוונים לכ-3,000 ש"ח עד 13,000 ש"ח. עם זאת, ניתן להשקיע בהוספת אלמנטים קטנים לעיצוב המקום, להסתפק בעיצוב החופה בלבד או פשוט לבחור במקום אירועים בעל עיצוב מיוחד ומרשים שלא מצריך תוספות מיוחדות.

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים

כמה עולה אלכוהול לחתונה?

אלכוהול ישמח לבב אנוש ולכן אין להקל בו ראש. כשמדובר באלכוהול לחתונה שלכם, עליכם לוודא כי הבר מצוייד היטב. עם זאת, מחירי המשקאות השונים יכולים להיות גבוהים במיוחד ולכן עומדות לפניכם שתי אפשרויות שעשויות לחסוך לכם בעלויות:
תוכלו לשכור את שירותי הבר של מקום האירוע עם אלכוהול שהוא מספק. במקרה כזה, המחיר ינוע בין 20 ל- 50 ש"ח למנה פר אורח בהתאם לסוגי האלכוהול שתזמינו. 
אופציה נוספת היא לרכוש אלכוהול באופן עצמאי. במקרה זה תוכלו להשוות מחירים בין הספקים השונים ולבצע רכישה במקום המשתלם ביותר עבורכם. עם זאת, זו לא תמיד האופציה הזולה או הנוחה ביותר מכיוון שהיא מצריכה מכם לשלם על שירותי הבר כ-2500-3,500 ש"ח ובנוסף גוזלת מכם זמן רב. 

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים

כמה עולה איפור ושיער לכלה?

ישנם ספקים המשלבים שירותי איפור ועיצוב שיער לכלה ובמקרים אחרים תצטרכו שני ספקים נפרדים עבור עיצוב שיער ועבור האיפור. כמה זה עולה?
איפור כלה ינוע בין 1,000 ל-4,500 ש"ח בהתאם למוניטין ולרמת הביקוש של המאפר או המאפרת.
עבור עיצוב שיער המחיר ינוע בין 1,200 ל-4,500 ש"ח. שירות משולב על ידי אותו ספק, עשוי להיות זול יותר בהתאם לניסיון ולמוניטין של אותו ספק.

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים

כמה עולה דיג'יי או להקה לחתונה?

מוזיקה היא הנשמה של האירוע. היא מרימה את האווירה ואת האורחים על הרגליים, שומרת על רף ערנות גבוה ואפשר לומר שפשוט אי אפשר בלעדיה. ישנן אפשרויות שונות להשמעת מוזיקה בחתונה אבל העיקריות שבהן הן באמצעות דיג'יי או להקה חיה. כמה עולה התענוג?
על הופעה מלאה של להקה בחתונה תשלמו בין 4,000 ל- 14,000 ש"ח.
עבור דיג'יי שילווה את כל האירוע שלכם משלב קבלת הפנים ועד אחרון הרוקדים, תשלמו בין 4,000 ל-10,000 ש"ח. חשוב לקחת בחשבון כי במידה והלהקה לא תנגן לאורך כל הערב, יש להביא גם דיג'יי שינגן בשאר הזמן, מה שעשוי לייקר באופן משמעותי את העלויות שלכם. 

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים

כמה עולה צלם לאירוע?

שירותי צילום לאירוע הם אחד הפרמטרים החשובים ביותר. אחרי הכל התמונות והסרטונים שלכם ישארו לאחר האירוע ויזכירו לכם במשך חייכם את אותו ערב מאושר. משום כך לצלמי חתונות יש תפקיד חשוב ביותר ועליכם מוטלת האחריות לבחור את הצלמים המתאימים ביותר לסגנון שלכם כדי שיתעדו אתכם ואת האירוע באופן הטוב ביותר עבורכם. 
עם זאת, מדובר בהוצאה לא קטנה שיכולה לנוע בטווח מחירים רחב - ישנן חבילות שונות ושירותים שונים המוצעים על ידי צלמי חתונות ומשפיעים על המחיר. למשל מחיר צלם אירועים הכולל צילומי סטילס ווידאו יעלה לכם כ-5,000 ש"ח ועשוי להגיע עד 14,000 ש"ח כאשר מדובר בחבילת צילום הכוללת צילומי טראש, צילומי זוגיות לפני האירוע, הגדלת תמונות, אלבום וכמובן צילום של האירוע עצמו. 

כמה עולה צלם מגנטים?
בשירות זה טווח המחירים כבר הרבה יותר קטן ואחיד בין צלמי המגנטים השונים. חבילה בסיסית של תמונות מגנטים יכולה לעלות בין 600 ש"ח ל-800 ש"ח ועבור חבילת צילום ללא הגבלת מגנטים תשלמו בין 900 ש"ח ל- 1,300 ש"ח.

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים

כמה עולה שמלת כלה?

כאן השמיים הם הגבול! ישנן כלות שמעדיפות לרכוש שמלה וישנן כלות שמעדיפות לשכור אחת או שתיים (או שלוש). כך או כך מדובר במוצר עם תג מחיר לא קטן. רכישת שמלה פשוטה יחסית עשויה להתחיל ממחיר של 2,500 ש"ח ושמלה יוקרתית במיוחד יכולה לעלות עד 50,000 ש"ח (!)
גם עבור השכרת שמלת כלה תצטרכו להיפרד מ-1,000 ש"ח ובמקרים מסוימים אפילו מ-15,000 ש"ח. השאלת שמלה, רכישה מיד שניה או חיפוש של חנויות פשוטות על פני מעצבים מפורסמים יכולים לאפשר לכם להצטייד בשמלת כלה יפיפיה במחיר צנוע. הכל תלוי במה שאתם רוצים ומה חשוב לכם בסופו של דבר. מדובר בתחום עם מגוון רחב של אופציות כדי שכל כלה תוכל להגשים את החלום שלה.

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים

כמה עולה חליפת חתן?

עם כל הכבוד ללוק של הכלה, גם החתן צריך להיראות במיטבו ולהיות מושא רכילות של האורחים והדודות. לשם כך עליו להצטייד בחליפה יפה ומוקפדת. כמה זה עולה?
ניתן למצוא חליפת חתן מלאה במחיר של 1,500 ש"ח ועד 12,000 ש"ח. גם כאן למותג, לבחירת הבדים ולהתאמה האישית ישנה השפעה לא קטנה על המחיר. 

הפקה וניהול אירועים - מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים
לסיכום, הפקת חתונה כוללת רכיבים רבים הכרוכים בעלויות שונות ומגוונות שמתאספים יחד לכדי עלות כוללת של האירוע המאושר בחייכם. באתר שלנו תוכלו לראות טווחי מחירים של כל ספק בהתאם לחוות דעת אמיתיות של זוגות אחרים. 
באמצעות ניהול נכון של תקציב החתונה שלכם תוכלו למצוא את הספקים המתאימים ביותר עבורכם מבלי לסיים את האירוע הגדול שלכם עם חוב גדול. 
רוצים להתחיל לנהל את התקציב שלכם ואת החתונה ולא יודעים איך? היכנסו עכשיו לאפליקציית WedPlanner שם תוכלו לנהל את תקציב החתונה שלכם ולהפיק את אירוע החלומות שלכם באופן פשוט ונוח וללא עלות. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Dj BalaBoosta
תקליטנים
Dj BalaBoosta
בחתונה אני עף! ומסתבר שלא רק אני ( ;
בחתונה אני עף! ומסתבר שלא רק אני ( ;
454.5K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת