מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – איפה עושים צילומי זוגיות?

בואו נדבר על צילומי זוגיות: צילומים של בני הזוג שנערכים בדרך כלל לפני החתונה סתם בשביל הכיף, להודעת SAVE THE DATE או להזמנות לחתונה. אם אתם מתכננים צילומי זוגיות אבל לא בטוחים מה מצפה לכם, או שאתם חוששים שאולי לא תהיו מספיק משוחררים מול המצלמה - יש כמה צלמים וצלמות שישמחו לשתף אתכם בהמלצות שלהם לצילומי זוגיות (ואיך להפיק מהם את המיטב). 

צלמי סטילס | זמן קריאה: 4 דקות
13.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – איפה עושים צילומי זוגיות?
15
15
מהירות:

חוגגים זוגיות

"אני אוהב במיוחד לעשות צילומי זוגיות, כי אין ביום הצילום הזה את הלחץ (הטבעי) שיש ביום החתונה" מסביר נדב כהן יונתן "עבור נשים, אין כאן שמלת כלה שצריך להיזהר איתה, ואז נפתחות אפשרויות להצטלם במקומות נוספים". נדב חושב שסשן של צילומי זוגיות הוא גם הזדמנות טובה עבור הזוג לבדוק את הצלם ולראות אם אתם מתחברים אליו. הוא מצידו לא חוזר פעמיים לאותו לוקיישן אלא נהנה לגוון.

יוליה פוטוארט משתפת: "מעניין אותי לתפוס את הדינמיקה בין בני הזוג, יותר מכל לוקיישן או קונספט מגניב. חשוב לי להשרות אווירה נעימה, משום שכשהזוג מרגיש בנוח יוצאות התמונות הכי טובות והכי טבעיות. הרבה פעמים אני מתייעצת עם הזוגות בנוגע ללוקיישן, חשוב לי לשמוע למה הם מתחברים ומה הסגנון שלהם, ועדיין – הלוקיישן הוא רק תפאורה. הדינמיקה היא העיקר".

אירית מצוות אירית ולאוןמספרת שמבחינתה האווירה והחיבור חשובים להם יותר מהלוקיישן: "צילומי זוגיות הם דבר מאוד חשוב. כשמתכננים חתונה עושים טעימות או איפור ניסיון, אבל אין דבר כזה "צילום ניסיון". צילומי זוגיות זו הזדמנות עבור בני הזוג להכיר את הצלם (או הצלמת) ולשבור את הקרח – ולהיפך, הצלמים יכולים להכיר ולהתחבר יותר טוב לראש של הזוג. כך מגיעים ליום החתונה ולצילומים הרבה יותר נינוחים, כי יש כבר היכרות".  

אורבני או בטבע?

כשמחפשים לוקיישן לצילומי זוגיות, עולה השאלה האם לבחור בנופי טבע ולצאת להצטלם בין עצים וגבעות או לבחור דווקא בכיוון היותר אורבני ולא להתרחק מדי מהעיר.

ולפעמים, אפשר לבחור גם וגם, כמו שנדב כהן יונתן מציע: "אני אוהב לצלם גם בטבע וגם בנופים אורבניים. אפשר אפילו לשלב ביניהם. רוב הזוגות יעדיפו מהניסיון שלי להצטלם באזורים של טבע ונוף. עוד חלק חשוב בכל לוקיישן כמעט: האור. התאורה הטבעית משתנה בהתאם לשעה ביום, לכן אני קובע את הסשן בהתאם למיקום ולכמות האור שיהיה בו. בצהריים בחוץ למשל, יכול להיות צל לא מחמיא על הפנים, ולכן כדאי לערוך את הסשן בזמן אחר".

"שני לוקיישנים מיוחדים שיצא לי לצלם בהם זוגות בצילומי זוגיות הם הטורבינות בגלבוע, והעיר התחתית בחיפה. אלה לוקיישנים שאנשים פחות מגיעים אליהם לצילומי זוגיות, ואצל הזוגות שהצטלמו שם יצאו תמונות יפות עם "תפאורה" מקורית" מספר גל מגלושא על הלוקיישנים הפחות סטנדרטיים שיצא לו לצלם בהם.

צלמי סטילס - לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – איפה עושים צילומי זוגיות?תמונה: גלושא

להגיע למקומות נפלאים

ויש גם את העניין הזה בשנה האחרונה, עם הקורונה. אירית מצוות אירית ולאון מספרת על איך הקורונה הביאה אותה ללוקיישן שלא צילמה בו מעולם: "זכור לי לוקיישן ייחודי שלא הייתי מגיעה לצלם בו אילולא הקורונה. בתקופת הקורונה עיריית תל אביב פתחה גנים ומקומות בעיר במטרה לעזור לזוגות לערוך חתונה. הגענו למקום שנקרא "גן הסלעים" בתל אביב, ויצאו שם תמונות מאוד מיוחדות".

עם כל הרצון לצאת הכי מקוריים, יש דברים יותר חשובים בצילומי זוגיות: "אני לא מחפש "להמציא את הגלגל" אומר ניב שאול, "אני אוהב טבע ואור וצל טבעיים. אני לא צריך תאורה כזו או אחרת מלבד השמש והצל של העצים. הסוד לסשן מוצלח הוא כימיה טובה בין בני הזוג ודווקא לא לנסות להיות מיוחדים או ספונטניים בכוח, אלא לזרום". הזוגות המצולמים הם על פי רוב לא דוגמנים ודוגמניות מקצועיים, ולכן הסשן עלול להיות קצת מביך עבורם. ניב מסביר שצלם מקצועי ידע לגרום לבני הזוג להרגיש בנוח. הוא מספר ששם לב שהרבה אנשים חושבים שהם יודעים, אבל לא באמת יודעים לזהות את החלקים היפים והמחמיאים שלהם. "בזכות הניסיון שלי אני יודע איך להוציא את החלקים האלה לאור".

צילומי זוגיות הם מזכרת כייפית ויפה מיום שהוא רק שלכם. זו ההזדמנות לשחרר קצת מהמתח הטבעי בדרך לחתונה ופשוט ליהנות. גם אם אתם לא ממש חשים את עצמכם בר רפאלי, תוכלו להיות בטוחים שעם איש או אשת המקצוע הנכונים אתם תרגישו הכי נוח וטבעי שאפשר. ומי יודע, אולי על הדרך תרוויחו עוד קצת התרגשות חיובית בדרך לחתונה... 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
נדב כהן יונתן
צלמי סטילס
נדב כהן יונתן
יצירתיות. יציאה מהקופסא. צילום חתונה.
יצירתיות. יציאה מהקופסא. צילום חתונה.
1.5M
עוד פרטים
logo
גלושא צלמים
צילום וידאו וסטילס
1,000 שקלים הנחה
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
1.8K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת