מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אלבום ברכות לחתונה | המזכרת המושלמת מהיום הגדול

מחפשים דרך מיוחדת לזכור את החתונה? יש לנו הצעה מושלמת! מזכרת יפה, מקורית וסנטימנטלית במיוחד שתוכלו לבחור היא אלבום ברכות לחתונה - בין אם מודפס או עבודת יד, הוא יהיה לגמרי שלכם.



אלבום חתונה | זמן קריאה: 4 דקות
4.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אלבום ברכות לחתונה | המזכרת המושלמת מהיום הגדול
15
15
מהירות:
תחשבו על זה - כמה רגעים אחרי שהחתונה תיגמר, הצ'קים יספרו וההנגאובר יעבור לו כאילו לא היה, אתם פתאום תבינו מה באמת חשוב בכל האירוע הדי מטורף הזה. 
אחרי חודשים של תכנונים והתעסקות בלתי פוסקת בפרטים טכניים, אתם תבינו כמה היה יפה וכיף לחגוג את האהבה שלכם, עם האנשים שאתם אוהבים באמת. 
האנשים הקרובים לכם באו בשבילכם, חגגו איתכם את היום המאושר ומעבר למתנה, ישאירו לכם גם מזכרת - כמה מילים ואיחולים שילוו אתכם גם בהמשך הדרך.


נכון, יש כל מיני סוגים של מזכרות מהחתונה: אלבום תמונות, קליפ מושקע וסרטון היילייטס מושלם, אולי אתם גם שומרים את שברי הכוס או את הזר… אבל אין מזכרת אישית יותר מהברכות שכתבו הקרובים לכם. זה הזמן להשקיע מעצמכם מעט זמן וסבלנות, וליצור אלבום ברכות מעוצב לחתונה.

אלבום ברכות לחתונה


לפניכם 3 רעיונות שונים, שיבטיחו שכל אחד ואחת מכם תמצאו את האחד שלכם:


1. ספר ברכות במינימום עבודה

שיטה אחת ליצור אלבום ברכות לחתונה, היא להניח ספר או קלסר ריקים במקום בולט במקום החתונה, ולהכין שלט יפה שקורא לאורחים לכתוב בספר. מדובר למעשה בסוג של ספר אורחים, בו כל אחד מהאורחים יכול לכתוב לכם ברכה והקדשה (שהיא קצת מעבר ל"מזל טוב, אוהבים" שכותבים לכם על המעטפה).


תוכלו לקנות מחברת יפה ועבה או אלבום דמוי קלסר, ולשלב תמונות זוגיות שלכם עוד לפני החתונה. ליד הספר תוכלו להניח עטים צבעוניים, סרטים עם דוגמאות ומדבקות, כדי שהאורחים יקשטו ויכתבו בעמודים הריקים. 
מדובר בדרך מהירה ויעלה להכנת אלבום ברכות אותנטי. היא מתאימה בעיקר למי שמחפש מזכרת מיום החתונה במינימום מאמץ אחריה. 

אלו מכם שמחפשים משהו יותר מעוצב ושיקי, כנראה יבחרו באלבום ברכות דיגיטלי או בעיצוב אישי DIY.

2. אלבום ברכות דיגיטלי 


בדיוק כמו שמכינים אלבום תמונות, כדילהכין אלבום ברכות דיגיטלי, תזדקקו לאחת מתוכנות/אפליקציות עיצוב האלבומים שקיימות ברשת (לופה, אלבומי, קליקה, wow וכו').
בדומה לעמדה של ספר הברכות שהצענו,  אנחנו ממליצים לכם להכין עמדת ברכות בחתונה, רק שהפעם במקום קלסר או מחברת, תשימו כרטיסיות נייר.
את הברכות שתאספו בתום החתונה תצטרכו לסרוק ולשמור בקבצים מסודרים. לאחר מכן, תעלו את הקבצים לאפליקצית עיצוב האלבום, אותם תסדרו ממש כמו שמסדרים תמונות. תוכלו להוסיף קישוטים ולבחור את הקו העיצובי שלכם. התוצאה: קטלוג ברכות מודפס, מושקע ומלא סטייל.

3. עיצוב DIY

שיטה זו מתאימה למיטיבי לכת והיא האהובה עלינו מכל האפשרויות. עיצוב אלבום חתונה לבד כרוך בהשקעה של זמן ואנרגיה, אבל התוצאה - מיוחדת במינה. 
מה תצטרכו? להכין עמדת ברכות כפי שכבר המלצנו. גם כאן, תצטרכו לספק לאורחים שלכם את כרטיסי הברכה, העטים והקישוטים. 

טיפ: על מנת ליצור אלבום מגוון, ספקו לאורחים שלכם כרטיסי ברכה בגדלים, צורות וצבעים שונים. לאחר החתונה תבחרו את הכרטיסים שמשתלבים יחד באותו עמוד.
בשלב העיצוב תצטרכו להצטייד בדפי אלבום ריקים וכריכה (מעין קלסר), דבק, מדבקות, חוטי אריזה צבעוניים, סרטים דביקים בעלי דוגמאות שונות וכל קישוט שעולה על דעתכם.
לאחר שתבחרו ברכות, תמיינו אותם ותעצבו אותם על הדף, ותתחילו לקשט את האלבום (היזהרו, זה ממכר).
ועוד טיפ: תשתדלו שלא להעמיס ולקשט יותר מדי. אתם רוצים להיות מסוגלים לראות את הברכות ולא להסתחרר משלל צבעים ודוגמאות…

אלבום ברכות לחתונהתמונה: DIY - אינסוף אפשרויות


הצעדים הראשונים לעיצוב אלבום הברכות שלכם (ולא משנה באיזה בחרתם):

  1. החליטו מהו סוג אלבום הברכות שתרצו לחתונה שלכם מבין ההצעות שלנו.
  2. בכל אחד מסוגי האלבומים שציינו, אפשר ורצוי לשלב תמונות זוגיות שלכם - לפני שאתם יושבים לערוך ולעצב את האלבום עם הברכות, בחרו כמה תמונות טובות שלכם וחשבו איך תרצו לשבץ אותן (אנחנו ממליצים לשלב בין תמונות מלפני החתונה, לבין כאלה מהחתונה, ותוכלו גם לשלב לצד הברכות תמונות שלכם עם אותם קרובים שכתבו לכם). 
  3. הקפידו לתכנן אזורי איוורור באלבום. דף ריק יחסית מדי פעם מאפשר לעין לנוח מהעומס, ולקלוט טוב יותר את הפרטים בעמודים שבאים לפניו ואחריו.

מה לגבי אלבום תמונות לחתונה? כל המידע מחכה לכם כאן >>> 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

23
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
סוד צלמים | S.O.D Photographers
צילום וידאו וסטילס
סוד צלמים | S.O.D Photographers
יש בנו אהבה והיא תנצח! עם ישראל חי.
יש בנו אהבה והיא תנצח! עם ישראל חי.
38.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת