שמחים שאהבת,
כדי לשמור את הבחירה שלך ולהציג לך תוכן מותאם אישית עליך להתחבר למערכת.
התחברות
תודה, אולי בפעם הבאה.
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
שאלנו זוגות אחרי החתונה: מה הייתם עושים אחרת?
אתם משקיעים אנרגיה, זמן וכסף כדי שהחתונה שלכם תהיה מושלמת, אתם עושים הכל כדי שהאירוע יתקתק ושום דבר לא ישאיר לכם טעם מר. חשבנו שהדרך הכי בטוחה לוודא שהחתונה תלך לפי התוכנית היא לא לחזור על טעויות של אחרים. שאלנו זוגות מהקהילה שלנו רגע אחרי החתונה על מה הם מתחרטים ומה היו עושים אחרת, כי כמו שאומרים אין חכם כבעל ניסיון.
אנחנו שומעים על החרטה הזאת שוב ושוב. אמנם יש זוגות שמעדיפים להיפגש רק בחופה או פשוט לעשות כניסה דרמטית, אבל הרבה מצטערים על כך. קבלת הפנים, כשמה כן היא - היא הזדמנות לקבל את פני האורחים שלכם. בה אפשר לנהל מעט שיחות ולאורחים יש הזדמנות לאחל ולברך אתכם.
"חבל שלא נעלתי את הנעליים הנוחות מראש"
כלות רבות מצטערות שנעלו נעליים לא נוחות בזמן קבלת הפנים והחופה והחליפו לזוג הנוח רק בזמן המסיבה. זה גם גורם לעינוי מיותר במהלך החתונה וגם גוזל עוד כמה דקות עם האורחים כשהולכים להחליף. מסקנה: כדאי למצוא נעליים שהן גם יפות וגם נוחות שאפשר יהיה להיות איתן לאורך כל האירוע.
ולמי שכן בוחרת ללכת על שני זוגות נעליים - אל תשכחי להחליף
אחד החתנים סיפר לנו שהכלה הייתה כל כך באופריה, שהאדרנלין פשוט השכיח ממנה את כאבי הרגליים. עד שמנהלת האירוע לא הזכירה לה להחליף נעליים היא לא שמה לב שהיא סובלת מכאבים.
"חבל שהתחלנו אישורי הגעה וסידורי ישיבה רק כמה ימים לפני החתונה"
בינינו, סידורי הושבה ואישורי הגעה, הן שתי משימות שלא אהובות על אף אחד. רצוי לא לחכות לרגע האחרון עם המשימות האלה, כדי להשאיר אתכם פנויים בימים שלפני החתונה.
לא משנה איזה נותן שירות אתם בוחרים לחתונה, אנחנו תמיד ממליצים לקרוא עליו חוות דעת אמיתיות. כך תוכלו לדעת מה טיב השירות והאיכות של אותו ספק ולא תצטרכו לסמוך רק על איך שהוא מציג את עצמו.
"חבל שלא דאגנו להצטלם עם אנשים שהיה חשוב לנו להצטלם איתם"
חשוב שהצלם ידע מראש עם מי חשוב לכם להצטלם. יידעו אותו בעצמכם או שתמנו בן משפחה שיזכיר לכם. אתם תהיו מאוד עסוקים והראש שלכם לא לגמרי יהיה שם, ככה שלא ממש תזכרו עם מי הצטלמתם ועם מי עוד צריך. חבל שלא יהיו לכם תמונות שלכם עם היקרים לכם.
"חבל שלא סגרנו על פחות מוזמנים עם האולם"
רצוי להגיע עם המקום להסכם בו תתחייבו לכמות המוזמנים כמה ימים לפני החתונה, כאשר יהיו לכם את אישורי ההגעה. וגם אז, הורידו 10% מכמות המאשרים - תמיד יש כאלה שלא מצליחים להגיע ברגע האחרון, ולרוב המקום מכין 10% רזרבה. רוצים לקבל הערכה גסה של כמות המוזמנים כבר במועד חתימת החוזה מול האולם? הורידו בין 15% ל- 25% (ככל שהאירוע גדול יותר הורידו יותר) מכמות המוזמנים ברשימה שלכם.
אל תוותרו על סידורי הושבה. גם אם אתם רוצים אירוע פרות פורמלי וחושבים שהאורחים שלכם יוכלו להסתדר איך שבא להם, רוב הסיכויים שיהיה לכם בלגן מטורף. ככל שיש יותר אורחים ככה יש יותר סיכוי שאנשים ישארו עומדים, שהצוות יצטרך לפתוח יותר שולחנות, ושיהיה כאוס כללי. נכון, סידורי הושבה היא לא המשימה הכי כיפית, אבל היא משתלמת.
אל תתנו לדעות של אחרים להשפיע יותר מדי
רוב הזוגות נתקלים בקושי לווסת את ההערות והבקשות שמגיעות מהמשפחות ומהחברים. זכרו, זאת החתונה שלכם ורצוי שתדעו למנן את ההערות של האחרים - אחרת גם תיקלעו לריבים מיותרים וגם תתפשרו על מה שחשוב לכם.
"אמנם חסכנו קצת אבל בסופו של דבר נשארנו בלי אלבום. לא היו לנו הזמן והסבלנות לבחור תמונות, להתעסק עם התוכנה ולסדר אותן. בסוף שלחנו את התמונות לבית דפוס ושילמנו פי שניים".
אמנם תמיד יכולות תקלות והפתעות, והרבה פעמים אנחנו לא לומדים עד שעשינו את הטעות בעצמנו, אבל אפשר וכדאי להימנע מכמה שיותר טעויות חוזרות של אחרים. אנחנו מאחלים לכם שהחתונה שלכם תלך בדיוק לפי התוכנית, שהכל יתקתק, ושגם אם משהו ישתבש תדעו לקחת את זה בקלות.
תודה רבה לכל הזוגות מהקהילה שלנו, ששיתפו אותנו בניסיון ובחרטות שלהם 🎀