מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

איך להפוך את החתונה למסיבה מטורפת?

אחד מרגעי השיא בחתונה שלכם יהיה ברחבת הריקודים, כשאתם רוקדים וסביבכם כל החברים והיקרים לכם. רחבה מלאה באנשים שמחים, זה המפתח להצלחת כל מסיבה.

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 3 דקות
2.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
איך להפוך את החתונה למסיבה מטורפת?
15
15
מהירות:

אז איך תדאגו שהאורחים שלכם יבלו את הערב על הרחבה ולא רק באכילת קינוחים, או יותר גרוע - עם סיגריה בשיחה בחוץ? 

אספנו עבורכם כמה טיפים שכדאי לכם לקרוא:

1. גודל הרחבה וכמות המוזמנים

"זוגות מודאגים לעתים קרובות כי רחבת הריקודים שלהם תהיה קטנה מדי, אבל חשוב באותה מידה לוודא כי רחבת הריקודים לא גדולה מדי", מספר לנו גיא פדרמן, מפפריקה מוסיקה
"הרבה זוגות לא מבינים את חשיבות התאמת גודל הרחבה לכמות המוזמנים. לדוגמה, אם הלוקיישן יכול להכיל עד 900 מוזמנים ולכם יש רק  400 מוזמנים, המשמעות של כך היא שאתם תאבדו את הרגשת החמימות ברחבה מה שיגרום לירידה אוטומטית באנרגיה. מומלץ לצמצם  את רחבת הריקודים אופטית בעזרת תחימה עם שולחנות אוכל, ריהוט, בר וכדומה. בקיצור, תכנון ועיצוב נכון יכול לגמרי להקפיץ לכם את האנרגיה ברחבה." 

רחבת ריקודים בחתונהחמימות ברחבה | תמונה: גל יאסנקוב

2. תקשיבו ל DJ שלכם

הרבה זוגות לא מבינים את משמעות תפקידו וניסיונו של הדיג'יי. דיג'יי לא רק מנגן מוסיקה, הוא יודע לקרוא את הקהל ולפעול בהתאם בזמן אמת, להתאים את הלו"ז כך שהכלה תוכל להחליף שמלה ושהרחבה לא תתרוקן ויודע בדיוק מתי להוציא אטרקציות וגימיקים – כדי שיתרמו ויקפיצו את הווייב. 
דיג'יי מנוסה ידע להכין את הזוג היטב לפני האירוע ולתת לו טיפים ממוקדים למסיבה שלא מפסיקים לרקוד בה, וגם ידע לשלב את השירים שאתם אוהבים יחד עם שירים מקפיצים שיזיזו את האורחים.

קניתם גימיקים? נפלא. תתאמו עם הדיג'יי מתי הכי נכון להוציא אותם לרחבה כדי לשדרג את האווירה - "תוציאו את הגימיקים במקום הנכון מבחינה אנרגטית וזה מקפיץ את האנרגיה בעוד רמה", מציין פדרמן. 

3. התזמון הוא הכל! 

אנחנו יותר מממליצים על תיאום זמנים עם הדיג'יי. ישנן סיטואציות שונות שדורשות לעצור את הריקודים: אוכל, מצגות, חיתוך עוגה, ריקוד הסלואו וכדומה. בתיאום והתייעצות מראש, תוכלו לסדר את הלו"ז כך שההפסקות לא יפגעו באווירה ברחבה.

4אלכוהול וקינוחים ישר לרחבה

"אל תוציאו את האורחים שלכם מרחבת הריקודים", אומר פדרמן. מומלץ מאוד להימנע ממצב שבו כדי לקחת דרינק או קינוח, האורחים יצטרכו להפסיק לרקוד ולהתרחק מהרחבה. כדאי לדאוג שיגיעו אליהם צ'ייסרים וקינוחים מסתובבים, שהבר נמצא על הרחבה ולא בחוץ. כך גם לגבי שולחן קינוחים - בקשו שיעמוד בקרבת רחבת הריקודים, מכיוון שהרבה פעמים אנשים ממשיכים מהקינוח לאוטו בלי להרגיש. תזרימו אלכוהול חופשי ובלי הגבלה, הוא מרים את המצב רוח.

רחבה שמחהכדאי שההתרחשות תהיה על הרחבה | תמונה: עמרי אילת

5כפכפים בהמונים

אפשרו לבנות לרדת מהעקבים ואל תתנו לרגליים כואבות להרוג את האווירה! אנו ממליצים לספק כפכפים לחלק הנשי ברחבה.

6תמונה קבוצתית

זו הדרך להרים את כל האורחים הביישנים לרקוד, בלי שישימו לב. בקשו מהצלם תמונה קבוצתית של כולם כשאתם מלפנים – תאמו עם הדיג'יי וכך תוכלו להקפיץ  את כל מי שנמצא איתכם על הרחבה לעוד סיבוב ריקודים. 

7אחרון אבל בהחלט הכי חשוב, זכרו – אתם מרכז הערב.

אל תשכחו לשם מה התכנסתם למסיבה, אתם ההיילייט של הערב וכולם באו לשמוח איתכם. תהיו ברחבה, תרקדו, תשתחררו ותהנו עם האורחים שלכם. אף אחד לא יכול לעמוד בפני כלה מחייכת וחתן מבסוט על רחבת הריקודים. 

תודה רבה לגיא פדרמן מפפריקה מוסיקה על הטיפים המעולים!
מסיבהגיא פדרמן על המוסיקה | תמונה: פפריקה
מחפשים את הפלייליסט המושלם לבוקר ההתארגנות? הקליקו >>> פלייליסט לבוקר ההתארגנות לחתונה

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
פפריקה | Paprika
תקליטנים
איך אתם רואים את מסיבת החתונה?
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
301.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת