היי ליאת,
אנו מצטערים על כך שיצאת לא מרוצה מהשירות, אך חשוב לנו להגיב לדברים על מנת לשים אותם על דיוקם.
פניתן אלינו לאחר החתונה בטענה כי חלק מהמגנטים נחתכו באופן לא סימטרי וכי את מעוניינת בהחזר כספי מלא.
נציג של סלפו נכח באירוע ואכן ראה כי חלק קטן (עד כ-20) מהמגנטים מתחילת האירוע לא הודפסו כראוי, הנציג פנה לספק המגנטים ודרש ממנו להוציא את המגנטים הלא תקינים מחדש.
לצערינו הרב התברר כי הספק לא הקשיב להוראת הנציג ולא הדפיס מחדש את המגנטים. מיותר לציין כי ספק זה כבר לא עובד איתנו יותר.
ההצעה האלטרנטיבית לפיצוי הייתה להדפיס מחדש את המגנטים ולשלוח אליכן או לקבל החזר כספי על המגנטים הלא תקינים.
לגבי שאר הטענות:
1. תקלות בטלפונים - סלפו היא מערכת מתקדמת הדורשת שימוש בטלפונים חדשים ומעודכנים לגירסאות האחרונות דבר זה הובהר קודם ההתקשרות, אנו עושים מאמצים רבים על מנת לתמוך בכלל הטלפונים והגרסאות.
* למערכת נשלחו יותר מ200 תמונות במהלך האירוע שלכן, אחוזי השימוש שנרשמו באירוע עמדו על 72% , כאשר 58% מכלל האורחים השתמשו במכשירים מסוג אנדרואיד לעומת 42% שהשתמשו במכשירי אייפון.
התקלה שלטענתך נתקלו בה משתמשי האנדרואיד נבעה משימוש במכשיר ישן שאינו תומך במצלמת הדפדפן/ חסימת הרשאת המצלמה. כך שהטענה שלך כלפי תמיכת המערכת במכשירים מסוג אייפון ואנדרואיד הינה מכלילה ומטעה.
2. איכות התמונות - סלפו מאפשרת לכל אורח לצלם את עצמו בעזרת הנייד שלו ולכן איכות התמונה נגזרת מאיכות המצלמה של המכשיר והתאורה גם זאת הובהר קודם ההתקשרות.
3. הודפסו 200 ולא 500 - למערכת ישנה מכסת תמונות שאת מספרה ניתן לקבוע לפני האירוע. (מכסת תמונות = כמות התמונות המקסימלית שניתן לשלוח במהלך האירוע.)
התחייבות החברה הינה על מכסת התמונות המותרת באירוע(במקרה שלך 500) .
כל התמונות(200+) שאכן הגיעו למערכת באירוע שלך אכן הודפסו, יש לציין כי במידה ובמערכת היו ממתינות 500 תמונות להדפסה, הן כמובן היו מודפסות.
גם על העניין הזה תוכלי לעיין בהסכם ההתקשרות שנשלח לכן לפני הזמנת השירות.
אנו מצרים על כך שלא הצלחנו לפצות ולרצות את אתכן על אף שניסינו להגיע לעמק השווה.
המשך שבוע נפלא והמון מזל טוב