הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
*עלות השירות בפועל תחושב לפי מספר האורחים שאישרו הגעה
המשך
תודה.
למנהל החתונה
המשך גלישה
אודות מלון דן קיסריה
התארחנו במלון דן קיסריה וקבלת הפנים החלה בנוף של 3 אנטנות שמעטרות את גג המלון, בהמשך בשעות הערב היו לפחות 10 הפסקות חשמל שנפרסו על זמן של שעה וחצי...קשה להאמין שזו בעיה של חברת חשמל מפני שמדובר בכל זאת על עיר ששמה קיסריה...(ת
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מלון מהמם בעיצוב, מרחבים ירוקים ושירות
מושלם....
תאריך קבלת השירות: 04/08/2021 אהבתי: שירות קשוב ומקצועי.תחושה של מלון ברמה אחרת מכל מה שמוכר בארץ.
השילוב עם המסעדה התיאלנדית ובר הקוקטלים נפלא. ובמיוחד רמת שירות יוצאת דופן.
הרבה מעבר לציפיות.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
התארחנו במלון דן קיסריה וקבלת הפנים החלה בנוף של 3 אנטנות שמעטרות את גג המלון, בהמשך בשעות הערב היו לפחות 10 הפסקות חשמל שנפרסו על זמן של שעה וחצי...קשה להאמין שזו בעיה של חברת חשמ...ל מפני שמדובר בכל זאת על עיר ששמה קיסריה...(תושבי המקום יכולים לרכוש את כל תחנת הכח...). לארוחת הבוקר לא הוגש קפה גם לאחר שביקשתי ממלצרית להעביר אלי קנקן מכיוון שזמן ההמתנה היה ארוך, אך היא פשוט לא חזרה אלינו ורק התערבות של מנהל השרות פתר את הבעיה וקיבלנו קפה...בהמשך לאחר הצהרים נאבקנו לפתוח את החדר במשך דקות ארוכות עד אשר הסתבר לנו שכרטיסי פתיחת הדלתות תוכנתו כך שהדלתות לא תפתחנה...רק לאחר קידוד הכרטיסים שבו לתחיה. כל הטענות הללו הופנו טלפונית למנכ"ל ששמו אבי אלון, והוא הגיב כאחרון התגרנים בשוק והגן על כל טענה בחירוף נפש...במקום להתנצל ולהכניס פרח לחדרנו.
ממש בושה!!
אגב מי שינסה להזמין את המעלית לחדרו יצטרך לבלות הרבה זמן כדי להכנס למעלית.
זה לא מלון 5 כוכבים, זה מלון שגורם לסבל מיותר, כי אם ההזמנה הייתה למלון 2 כוכבים אפשר "להבין" שעלולים להיות בעיות. (אך לא לכאלו שצוינו) הדבר המטריד ביותר היא תגובתו של המנכ"ל אבי אלון
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.