הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
*עלות השירות בפועל תחושב לפי מספר האורחים שאישרו הגעה
המשך
תודה.
למנהל החתונה
המשך גלישה
אילת
מחיר ממוצע:
5,157 ₪
המחיר הממוצע הוא ממוצע פשוט של המחירים שציינו הזוגות בחוות הדעת בעשרת החודשים האחרונים. ייתכן כי קיים הבדל בין עונות השנה, ימות השבוע, תוספות או מבצעים שונים. המחיר הממוצע לא בא להחליף את הצעת המחיר מבית העסק.
לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר.
דרוג הגולשים
-
מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
19
2
6
12
28
הדירוג נקבע על ידי
אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 45
לפי
67
מדרגים
45
אודות רשת מלונות פתאל
מלונות
עוד
פחות
המחירים של
רשת מלונות פתאל
מחיר ממוצע מחוות הדעת:
5,157
₪
המחיר הממוצע והגרף מציגים את המחירים שהוזנו בחוות הדעת בעשרת החודשים האחרונים.
ייתכן כי קיים הבדל בין עונות השנה, ימות השבוע, תוספות או מבצעים שונים. המחיר הממוצע לא בא להחליף את הצעת המחיר מבית העסק.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אני רוצה לציין לשבח בעיקר את שלומית מתיאום אורחים מקבלת את כולם במאור פנים בחמימות לב ומעוררת השראה. בזכותה החופשה שלנו היתה חלומית וכייפית חזרנו למלון הזה שוב ושוב ומתחכננים כבר ב...קוצר רוח לחזור שוב.
אהבתי: החוויה שלי במלון לאונרדו פלאזה ים המלח מאוד מרוצה מכל השרות שלהם החדרים נקיים חדר אוכל שרות מצוין במיוחד השרות של יהודית פרי מנהלת מזון השרות שלה ברמה מאוד גבוהה והאוכל ממש טעים מחיר: 1,500
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
2
מתן שירות
1
זמינות
1
תמורה למחיר
1
הזמנו חופשה במלון לאונרדו פלאזה אשדוד ללילה אחד מ24/7-25/7 הזמנו דרך סוכן נסיעות שלכם וואלה טורס, חדר עם מרפסת. הגענו למלון, הילה הפקידה קבלה אותנו מאד יפה אך לא היה לה חדר עם מרפס...ת להביא לנו, היא אמרה שהיא מצטערת הכל מלא... היינו בהלם... לא ידענו מה לעשות, לא היה שייך שנחזור הבייתה כי אני ובעלי אנשים עובדים ועד שלקחנו מלון ללילה אחד...יצא לנו הנשמה. בקיצור גם חדר רגיל לא היה לה להביא לנו, ממש הרגשנו תסכול, עד שלבסוף היא קבלה אישור להביא לנו סוויטה, לנו אישית זה לא עזר, ולא הרגיש וואאה, לא הזמנו סוויטה, ולא בקשנו סוויטה, אני בלי מרפסת לא יכולה ..בכל ההזמנות שלי אני מזמינה רק עם מרפסת, מוכנה להוסיף כסף העיקר שיהיה לי מרפסת, אני חייבת אויר, ולהרגיש את הבחוץ ולא מחנק. בקיצור קיבלנו את הסוויטה, , רוב הזמן היינו בחוץ הגענו לחדר בסביבות 11 וחצי בלילה, שתי הטלויזיות לא עבדו, עלה הטכנאי וכמעט שעה הוא מתעכב ולא מצליח לסדר אף אחת... נכנסתי למקלחת והדלת לא נסגרת, הייתי צריכה לסגור אותה עם כסא כדי שלא תפתח, ולא יצאתי בגלל העובד שנשאר תקוע בחדר. בקיצור הלכנו לישון מאוחר, מבועסים ממש ממש ממש. גם המים בשירותים עשו לנו בעיות מזל שהייתה אסלה נוספת ולא היינו צריכים להתקשר לטכנאי. מה אומר לכם עוגמת נפש ברמות על, זו לא הפעם הראשונה שאנחנו בלאונרדו אשדוד אנחנו אוהבים את המלון ואת המקום, גם בלאונרדו בירושלים אנחנו הולכים המון. דברתי עם הנהלת הקבלה השארתי מכתב וטלפון ואף אחד לא התקשר עד היום....מרגיש משהו מזלזל
תאריך קבלת השירות: 24/07/2024 מחיר: 930 הערות לגבי המחיר: לא מצדיק בעליל הטיפ שלי: לעמוד על שלכם ולא להסכים להתפשר...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
1
תמורה למחיר
1
**חוויה מאכזבת במלון יו מאג'יק פאלאס**
ביקרנו במלון בעקבות המלצה של חבר מועדון פטאל, ושילמנו תוספת עבור חדר עם נוף לבריכה ולמרפסת. לצערנו, כשהגענו קיבלנו חדר עם נוף לאבנים, ...והחדר היה במצב ירוד מבחינת ניקיון ונראות.
כאשר פניתי לקבלה בנוגע לבעיה, נאמר לי שאין חדרים אחרים זמינים ושעלי להמתין כמה ימים להחלפת חדר או לעזוב ולקבל החזר כספי. נציגת הקבלה לא גילתה אכפתיות והציעה אפשרות להחזר כספי אם נעזוב, דבר שאינו הגיוני לאחר שנסענו כל הדרך מנתניה לאילת.
בנוסף לכך, השארנו בטעות את התפילין שלי בחדר. נאמר לי שאינם יכולים להיכנס לחדר ללא אישור. למחרת, התפילין וכל החפצים האישיים שהשארנו בחדר לא נמצאו. בזבזנו זמן יקר בחיפושים במקום ליהנות מהחופשה.
לאחר כל זאת, גם לא קיבלנו את הזיכוי הכספי שהובטח לנו. נגרם בלגן גדול ולא קיבלנו את החזר הכסף כפי שסוכם.
לסיכום, החוויה שלנו במלון יו מאג'יק פאלאס הייתה מאכזבת ביותר ואינה עומדת בציפיות מהמלצה של חבר מועדון. אנחנו מצפים לשירות טוב יותר בעתיד, אך כרגע לא נוכל להמליץ על המלון הזה לאחר מה שעברנו.
חייב לציין שלא הראו איכפתיות שבאתי לגבי התפילין וכל נוגדי אין שהיו בפנים חייב לציין דתי שעונים זהב (מרינה ,ומייקל קורס)והרבה וטכשיטים שלי אישיים ויקרים קשר אות צמידים טבעות שלי ושל האישה בתוך שרית של שיין בתוך התפילין אני מבקש מימכם ציבור יקר אנא אל תיגשו למלונות מרשת פתאל ובמיוחד למלון מג’יק פאלאס עברתי טראומה רב מאוד מאוד סבלתי באילת גמרו לי את החופשה אין יחס היתוליות נפשית קשה ביותר אני בטראומה מאוד קשה לא יודע אם אחזור אי פעם לאילת בגלל המלון הזה ורשת פתאל חבר׳ה מאפייה קרטלים פשוט יחס מאפיר ומבייש באתי לחופשה והרגשתי שבאתי לשואה! אנא מימכם החזירו מרשת פתאל אמא בבקשה אני מתחנן היזהרו אל תיפלו בכיס שלבם וביחס שלהם פוט הפקרה ומבאס לחוות חוייב כו מבזה ומצערת @ פתאל ! אנא היזהרו
תאריך קבלת השירות: 23/07/2024 אהבתי: כלום מחיר: 17,000 הערות לגבי המחיר: גנבו מאיתנו כסף בין מג’יק פלאס ואין יחס הטיפ שלי: היזהרו נגנב רכוש בעשרות אלפי שקלים והגרוע מגל תפילין ואין מענה מאף אחד
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
החוויה שלי במלון לאונרדו פלאזה ים המלח מאוד מרוצה מכל השרות שלהם החדרים נקיים חדר אוכל שרות מצוין במיוחד השרות של יהודית פרי מנהלת מזון השרות שלה ברמה מאוד גבוהה והאוכל ממש טעים...
אהבתי: את השרות של העובדים הטיפ שלי: להגיע
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
3
מתן שירות
4
זמינות
4
תמורה למחיר
3
הגענו לשני לילות בתאריך 13/2/24,קבלנו את החדר התארגנו ויצאנו לאיזה אירוע משפחתי,חזרנו בסביבות השעה 23:00 אשתי נכנסה למקלחת וכשרצתה להתנגב התברר ששתי המגבות רחצה שהיו מתחת לכיור ספו...גות במים ומזוהמות מחלודה כשאישתי הסבה את תשומת ליבי בדקתי וראיתי שהסיפון של הכיור נוזלים ממנו מים, עקב השעה המאוחרת הסתדרנו והתנגבנו במגבות האחרות שהיו ,בבוקר הגיע איש החזקה ואכן הוא אישר שהיה חור בסיפון והחליפו. אכן אנו מבינים שתקלות אלו ואחרים קורות ובאמת ובתמים השלמנו עם זה.דבר נוסף שהכי הפריע לנו כשהלכנו לישון פרצה מוזיקה רועשת ולא יכולנו לסבול את הרעש, התקשרתי לקבלה והתלוננתי על הרעש של המוזיקה ונאמר לי על ידי איש הקבלה שהוא לא שומע שום רעשים של מוזיקה,הזמנתי אותו אלי לחדר אך הוא סירב ואמר לי שהוא מוכן להחליף לי חדר, שתיים עשרה בלילה היינו עייפים מאוד ולהתחיל לארוז ולעבור חדר נראה לנוהזוי לצערנו המוזיקה לא פסקה ובבדיקה עצמית לגילוי מאיפה נובעת המוזיקה נתגלה לי שהחדר האוכל שנמצא בקומה 1 הפך להיות מועדון לילה ומשם הרעשים הבלתי נסבלים בקשתי מהמארגנים להנמיך את המוזיקה הם העיפו אותי מהמקום בטענה שאני משוגע .חרה לי מאוד על התנהגות בלתי הולמת מקבוצת הצעירים שבילו במקום ועל חוסר התחשבות המלון באורחיולמחרת בבוקר הגיע אלינו בחורה נחמדה ששמעה שייש תלונה מאיתנו הראתי והסברתי לה הכל היא הבינה אותנו ומייד פינתה אותנו לחדר אחרלטיפולכם אודה
אהבתי: את ארוחת הבוקר, היחס ההולם מצד הבחורה החיינננית,את טרקלין האורחים. הטיפ שלי: לא להתאכסן בצד המערבי של המלון
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
2
מתן שירות
3
זמינות
3
תמורה למחיר
1
חוות דעת שלי מתייחסת למלון הרודס ים המלח, ורק מהביקור האחרון ב2.12.24 רמת האוכל ובכלל השירות ירדה משמעותית, וזה ממש ניכר יחסית לפעמים הבאות. גם פגעו לנו ברכב בחניה של המלון,... ואמרו שלא יכולים לעזור לאתר את הרכב הפוגע כי אין מצלמות הבטחה. זה גם ממש מפתיע, כי מדובר במלון 5 כוכבים שצריך לתת תחושת ביטחון לאורחים, הרי במקרה שלנו זו מכת פח, אבל אם אין מצלמות אז האורחים חשופים לגניבות ופגיעות. לא נחזור למלון הרודס ים המלח, וגם לא נמליץ!
תאריך קבלת השירות: 03/12/2023 אהבתי: חזרנו למלון כי אהבנו את המיקום, את השקט מחיר: 1,262 הטיפ שלי: תוותרו, כסף לפח. לפחות עד שהתיירות תחזור, אז אולי ישקיעו באוכל. וגם שימו לב, אם יפגעו לכם ברכב בחניה שלהם, אז אין מצלמות והם לא יעזרו לכם בכלום
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אנחנו משפחה ממושב אביבים שמפונים לבית מלון לאונרדו פלאזה טבריה, רוצים רק להודות למנכל המלון אליאב על הייחס החם השירות והסבלנות כלפיי המפונים ואלינו. לציין לשבח גם את אירית שעושה עב...ודה קודש ועונים על כל הצרכים שלנו..
אהבתי: את הייחס והכבוד הנתינה ובעיקר אוזן קשבת למפונים שנותנים הרגשה של בית, קשובים לצרכים ולילדים הטיפ שלי: שיבואו לפרגן למלון גם אחרי המלחמה, אנחנו בוודאי נמליץ לכולם להגיע
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
4
מתן שירות
4
זמינות
5
תמורה למחיר
4
רציתי להעיר הערה מאוד חשובה,אני בדרך כלל מתארחת במלון המלכים בירושלים,רשת פרימה אני חברת מועדון מעולם לא שילמתי חברת מועדון ועדיין קיבלתי פינוק לחדר שזה כלל שוקולד ומים מינרלים,בנו...סף היה בקבלה עוגיות פירות יבשים מיץ תפוזים ומים בחינם,פשוט קבלת פנים. וגם הנחות בחינם אותם הנחות שאתם נותנים ברשת פתאל, ההבדל שברשת פרימה הכל ללא עלות וגם צוברים נקודות על כל חופשה אמנם שילמתי חברת מועדון 250 שח, אבל לא שווה לי להמשיך להיות חברת מועדון אצלכם, אם ברשת פרימה הכל ללא עלות. הייתי עכשיו במלון לאונרדו בסנט גורג בירושלים שילמתי חברת מועדון 250 שח אבל לא טרחו לתת פינוק לחדר הם אמרו שזה מההזמנה השניה. תחשבו על מה שאני כותבת ותעשו שינוי כי אם זה המצב לא שווה להיות חברת מועדון אצלכם.
תאריך קבלת השירות: 29/09/2023
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
1
תמורה למחיר
1
הכל התחיל בסדר גמור סיימנו חתונה באנו לחדר נקי בלילה בידיעה שסגרנו עם המלון שהצק אאוט הוא בשעה 14:00 (שני חדרים), בבוקר העירו אותנו שלוש פעמים בשעה 12:00-13:00 (למרות השלט נא לא לה...פריע שעל הדלת), ואז דרשו לצאת מאחד החדרים עד השעה 13:00 , יצאנו מהחדר הראשון לחדר השני ואז גילינו שביטלו לנו את הכרטיסים המגנטים בשני החדרים, נתקענו בלי בגדים או נעליים מחוץ לשני החדרים שאין לנו אפשרות להכנס אליהם והתביישתי מאוד לרדת לקבלה, בסוף ירדנו הסברנו את הסיטואציה בנועם והאיש בקבלה הביא לנו מפתח לאחד החדרים, עלינו למעלה ושוב, המפתחות לא עבדו, כשירדנו לבקש פיצוי אחרי שטענו ששוב המפתחות לא עובדים אחת העובדות שהיו מאחורי הקבלה צחקה לנו בפנים בטענה שהסיטואציה שאנחנו נמצאים בה גורמת לה לצחוק, ששאלתי מה מצחיק היא אמרה שעצוב שזו מדינת ישראל ומיד לאחר מכן אמרה בגיחוך שהיא לא שייכת למלון בשום צורה. גרמו לנו להרגיש מאוד מושפלים באותה הסיטואציה שאנחנו בלי בגדים ונעליים, הרסו לנו את חווית השהייה. בקיצור למלון הזה אנחנו לא נחזור
אהבתי: את ניקיון החדרים והנראות מחיר: 1,800 הערות לגבי המחיר: עם שירות מי צריך לשלם בכלל הטיפ שלי: לא לבוא לפה אם אתם מזרחים מהפריפריה פחות אוהבים אותנו
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
1
תמורה למחיר
1
בעודי נופשת במלון לאונרדו קלאב ים המלח, ולאחר שיחה עם מקס מנהל קשרי לקוחות של המלון שלא שם את התג שם שלו, מסרב לומר לי את שמו המלא ועונה בגאוונות זולה שלא מכבדת את הרשת ובט...ח שלא את הלקוח! במקום להנות עם משפחתי בחופשה אני יושבת וכותבת מייל ומחפשת מי יתן לי שירות על חופשה ששילמתי עליה ממיטב כספי!
שמי מרינה בזק ומוריס בעלי, מס הזמנה 105449 אנחנו בעלי יחידת נופש ומתארחים במלון שנים ארוכות, הגענו לנופש השנתי שלנו ביום א׳ 3/9 החופשה התחילה ברגל שמאל, מאף סיבה שלא ברורה הכניסו אותנו לחדר עם מזגן מטפטף במקום להיות עסוקות ב להתמקם ולהתחיל את החופשה התחלנו אותנו בלהמתין לשירות מצוות המלון בבקשות להעביר אותנו חדר, שעתיים וחצי מתחילת החופשה (ששולמה במלואה) התבזבזה על הדבר הבסיסי ביותר להתמקם בחדר ראוי!!!
ביום השני לחופשה שלנו, הגענו לאדון מקס שתפקידו לכאורה הוא לתת שירות ללקוחות, הגענו בשעות הערב למשרד שלו בבקשה לקבל זיכוי על הארוחות במלון, לא פיצוי,לא תלונות נטו זיכוי על מה ששולם! חדר האוכל מלא באנשים,התורים לאוכל מפוצצים 90% מהמלון הם אורחים קשישים שהקדמה בתור הם שלהם ולהמתין לאוכל עם מבחר מצומצם הפך להיות עינוי במקום הנאה, הסברנו לו בצורה יפה ומכבדת שאנחנו מעדיפים לאכול בחוץ ולשלם יותר ולא מעוניינים לסעוד בחדר האוכל של המלון. אדון מקס התעסק בנייד שלו ,לכאורה מתייעץ ומחכה לתשובה, לאחר המתנה של דקות ארוכות בשקט מופתי בעמידה עם תינוק (אפילו לא הציעו לנו לשבת) בזמן שמקס כביכול מחכה לתשובה הצענו להשאיר את הנייד שלנו ושיחזרו אלינו.
בבוקר למחרת יום שלישי (היום) 5/9 קמנו לרעשי נזילה באסלה, 7:40 בבוקר אני מתעוררת ולא בשעה שקיוויתי לה ולא מהסיבות הנכונות מתקשרת למרכזייה ומבקשת שיעלו לטפל בזה. מיותר לציין מה קרה משם, 8:00 מתקשרת בשנית, הפעם חסרת סבלנות ועכשיו השעה 10:23 אף אחד לא מגיע!! במשך שעות כל אורחי החדר סובלים מרעשי נזילה בלתי פוסקים! ובעצמנו נאלצים להתעסק בלהפסיק את הנזילה במקום לנפוש!!! שלשם כך שילמנו!
אני יורדת לקבלה בשעה 9:35 ומבקשת לדבר עם מנהל ממתינה לאדון מקס עד שעה 10:00 טענתו היא שהוא מתחיל לעבוד רק ב 10:00 ולכן חיכיתי עד עכשיו, ולכן גם אף אחד לא התקשר אלי בתשובה לגבי עיניים הארוחות,(להזכיר שערב לפני הוא כביכול חיכה לתשובה ממישהו בטלפון ולכן המתנתי דקות ארוכות בעמידה) אני מתקשה לקבל את הטענה ההזויה הזו שניתן לקבל שירות ממנהל החל משעה 10:00 בלבד!
מציפה בפניו את נושא הנזילה, מייואשת ומאוכזבת מהמקום שהגעתי אליו והוא בתגובה גאוותנית ומזלזלת לא מספק תשובות למה אני אורחת המלון אמורה לספוג שירות מזלזל שכזה ועוד לשלם על כך! אומרת לו שאנחנו נעזוב יום קודם ברביעי במקום בחמישי והוא בתגובה כאילו עשיתי לו טובה!
אני רוצה לומר שהיחס הזה כל כך מזלזל ולא מכבד ,סטנדרט נמוך ביותר ואני באופן אישי נפגעתי מאותו הנציג שהעסקתם להיות הפנים של המלון מול הלקוחות הוא ישב מולי ולא ענה, אומר לי בפנים שמבחינתו השיחה הזו נגמרה ושאני אצפה לזיכוי על הארוחות ותו לא, בחצי חיוך משפיל ומזעזע! ואני, לא מאמינה ששילמתי על חופשה כזו ממיטב כספי מנופש זה הפך לעינוי והתעסקות בלתי פוסקת ב לקבל את המינימום שמגיע לי,
אני מקווה שמישהו יתייחס למייל הזה ירים את הכפפה ויצור איתי קשר, כי אני לא אהסס לקחת את זה הלאה ואף אשמח להחזיר את כספי כדי שאוכל באמת להנות מחופשה וחוויה מתקנת.
זה הנייד שלי 0527752556 מצפה לשמוע מכם בהקדם.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
1
תמורה למחיר
1
פשלה גוררת פשלה בבתי מלון שלהם. החל מהרעלת מזון)והרשת כמובן העחעשה שזה קרה לי או שהיה יכול חקרות חחח( וכלה בג'ונגל בקבלת חדרים בלאונרדו קלאב הכל כלול שעות לחכות לחדר אלא שכשעלינו... עם המזוודות הכבדות שלנו) כשאמרו שהחדר מוכן)הגענו ב14:30 ומדובר ב17:30( השתוממתימלגלות כי החדר מטונף והמנקים רק הגיעו לנסות לנקות!!! הבעיה העיקרית-אף לאחר אינספור פניות לרות לקוחות אף אחד לא טרח להשיב לי כדאין ברירה, תנהגו כמוני. תתבעו!!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לאונרדו ריזורט אנדריאנה המלכה בקבלה שרות מצויין מחבק משפחתי ואוהב נדיה מקסימה אין דברים כאלה שרות מקצועי ומחבק , היא תמיד מחוייכת לאונרדו ריזורט מלון נקי מאוד שרות מצויין 100 יישר ...כוח!!
אהבתי: אדריאנה כייף לראות אותה בכניסה שרות מצויין אדיבות ואהבה הטיפ שלי: בוטיק שקט
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
1
תמורה למחיר
1
בתור עובד שנותן שירות, במקום העבודה שלי אני יסכם את זה מהרגע שבאתי הכל היה פשוט גרוע מאוד חווית האורח שלי נפגעה מאוד מצטער אבל למקום הזה לא חוזר תודה!...
אהבתי: כלום דירוג 0 מאכזב מאוד מחיר: 3,000 הערות לגבי המחיר: פשוט הזוי לעומת השירות הטיפ שלי: לא להגיע
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
שהינו חג סוכות שני במלון הורדס ים המלח. מרגע שהיגענו למלון וניתקבלנו על ידי קרן נציגת לקוחות בוקינג (כן ירבו כמוהה) השרות והאיכות הייתה מעל ומעבר במיוחד קרן שהפכה את השהות שלנו במל...ון יוצאת מן הכלל וגרמה לכך שנרצה לשוב לחופשה במלוןפ
תאריך קבלת השירות: 16/10/2022 אהבתי: השרות, היחס והרצון לעזור ולפתור בעיות (קרן, נציגת לקוחות בוקינג) הטיפ שלי: תזמינו דרך בוקינג ותקבלו שרות מקרן
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.