74 |
2 |
1 |
0 |
4 |
מצער מאוד שזאת החוויה שלכם מהשירות, כמובן שמטרתי היא שכל הזוגות יהיו מרוצים. לגופו של עניין, שני הסעיפים הראשונים בחוזה שלנו מתייחסים בדיוק לנושא: " 1. על הזוג לדאוג למעטפה עם התשלום, ולדאוג לאדם אחראי שיעביר אותה בהפסקה למנה העיקרית. 2. על הזוג לוודא מול האולם שיש שולחן ונקודת חשמל במקום סגור לעמדת המגנטים **אין אפשרות לייצר מגנטים מחוץ לאולם או במקום פתוח ללא גג** " הגעתי לאולם מוקדם מהרגיל ופניתי למנהל האירוע כדי לבקש חדר למגנטים, לאחר שהוא לא הסכים לתת את החדר שקיים והפנה אותנו לעשות מגנטים מחוץ לאולם תחת כיפת השמיים, מכיוון שלא היה אדם אחראי מטעמכם נאלצתי לפנות אליכם כדי לפתור את הבעיה. החדר משמש את העובדת שחותכת את המגנטים בעמידה משעה 19:30 ועד 1 בלילה כך שהיא עומדת במשך 5 וחצי שעות, מסיבות פיזיות אין אפשרות לחתוך מגנטים בישיבה וחדר סגור הינו תנאי בסיסי ביותר בתנאי העבודה שלה. בנוסף לתנאי העבודה בשעות הערב יש לחות באוויר שפוגעת באיכות ההדפסה. כשהגעתי אליכם לחדר חתן כלה לעדכן אתכם שאין חדר או מקום סגור למגנטים השעה הייתה 18:30 וכלל לא היו אורחים באולם, התשובה של החתן הייתה "אם חייל יושב במארבים בלילה אז גם בחורה צעירה שחותכת מגנטים יכולה לשבת בחוץ בקור עד 1 בלילה". בשעה 19:00 האולם הסכים והקצה חדר למגנטים, קבלת הפנים התחילה בשעה 19:30 כך שלא נפגעו זמני הצילום. למרות הסעיף בחוזה שמחייב את הזוג לדאוג לאדם אחראי שיעביר את התשלום במנה העיקרית מצאתי את עצמי מחכה לתשלום בשעה 2:00 בלילה שעה אחרי שסיימתי את עבודתי. כל הזוגות מקבלים קישור להורדת התמונות ברגע שמתאוששים מהאירוע ושולחים הודעה כיוון שהקישור להורדה הוא בתוקף לשבוע כמו שכולם מכירים. המדפסת שאנו משתמשים להדפסת המגנטים הינה מדפסת תרמית של חברת מיצובישי והיא מהמתקדמות ביותר בתחום. נשמח להמשיך לתת שרות מצויין לזוגות ביום חתונתם.