איזה אנשים! איזה אוכל! איזה עיצוב! פשוט וואו!
נתחיל מהעיקר: על האוכל אחראי השף ניצן ויקטורוביץ', שהוא איש מקסים, מעניין ולבבי, והאוכל שלו הוא פשוט חוויה. כל ביס הוא תענוג, וכל... הארוחה היא מסע מרומם, מראשונת מנות הפתיחה ועד אחרון הקינוחים.
המבחר נהדר - 6 סוגי מנות פתיחה, 3 מנות עיקריות ו-3 תוספות, וכן 5 סוגי קינוחים - כל מנה ייחודית בפני עצמה, אך כולן משתלבות יחד באופן מושלם. (למי שתוהה, כן, אכלתי בחתונה שלי. לא יכלתי לוותר...)
כולן מוגשות כמובן באופן אסתטי להפליא, הן מבחינת האוכל עצמו, והן מבחינת כלי ההגשה המיוחדים.
אם באסתטיקה עסקינן - סופראני היא האחראית על העיצוב, הן מבחינת עיצוב השטח (הפכה בריכה של קיבוץ לגן אירועים יוקרתי) והן מבחינת קישוטים וסידורי פרחים. סופרני היא פשוט מותק, הבינה בדיוק את "הראש" שלנו, ויצרה אווירה ביתית ולא יותר מדי מוקפדת, ועם זאת בהחלט יוקרתית. היא השקיעה בכל הפרטים הקטנים, החל ממיקום הכריות בפינת ה"זולה", והעציצים הקטנים שפזרה ביניהן, ועד לנרות קטנים שהקיפו את הבריכה והונחו במעלה המדרגות בשלבי היציאה של האורחים.
צוות המלצרים היה אדיב ונחמד בצורה יוצאת דופן, עברו בין האורחים עם מגשים ועליהם מנות פתיחה בשלב קבלת הפנים, ועברו שוב בין השולחנות בזמן האוכל והציעו יין לסועדים, וגם אחרי האוכל עברו עם מגשי קינוחים, וגם הציעו ליושבים שתיה חמה, והגיעו גם לרחבת הריקודים, ואפילו הקפידו לגשת למי שסתם ישב בצד והסתכל על הרוקדים.
על כל האירוע פיקח בצורה נהדרת אוהד דנה, עוד איש מצויין - לא עקבתי אחרי פעולותיו מאחורי הקלעים ולפניהם, אני רק יודעת שהכל תקתק מצויין, וכל בעיה קטנה שצצה טופלה במהירות וביעילות.
אוהד הנפלא ענה לכל הגחמות שלי (שמגשי הפינוי יהיו עגולים ולא מרובעים - אין בעייה. שכל תוספת תוגש בנפרד, ולא צמודים על אותו מזנון - אין בעייה. אני רוצה כסאות *כאלה* (שולחת תמונה) - אין בעייה, ועוד ועוד) והשקיט את דאגותי, גם אם זה היה צריך להיות ב-1 בלילה, אחרי שחזר מאירוע. בצורת הדיבור, בצורת הישיבה, בהבעות הפנים הבטיח - יהיה אירוע נהדר - ועמד בהבטחתו!
מה שכן הפריע לי, זה שבמהלך האירוע כל הזמן נראה שהוא עסוק נורא במשהו, ולא רגוע (אנחנו לא ידענו מה לא בסדר - שזה אומר שמה שלא היה הדבר שהוא טיפל בו, הוא עשה את זה בזמן וכמו שצריך). ולפעמים פספס דברים קטנים, שלדעתי מישהו היה צריך לשים לב אליהם. למשל: שבשל טעות "בירוקרטית" משום מה הם חשבו שהאורחים מוזמנים ל-7 וחצי, כאשר באמת היו מוזמנים ל-7. חלק מהאורחים הגיעו בזמן, כמובן, ורק אחרי שכבר התחלתי לכעוס, יצאו כמה מלצרים ראשונים ב-7 ורבע, ורק אחרי ששאלתי ברביעית מה קורה שלחו מאחרת לשולחן קבלת הפנים.
המאווררים הוצבו באיזור רחבת הריקודים, לבקשתינו. אולם היה יום חם, והיה צורך להעביר את המאווררים לאיזור קבלת הפנים. באותו אופן, היה צורך להחזיר אותם למיקומם הקודם לקראת החופה, ושוב, זה נעשה רק אחרי שביקשנו.
השלישי הוא שמכיוון שחלק מהאורחים הגיעו לפני המארחת, היו אנשים שלא ידעו איפה הם יושבים. לדעתי היה צריך להיות מישהו שיודע מי צריך לשבת איפה ליד איזור השולחנות, ולכוון אנשים. כל הסיפור לקח פחות מ-10 דקות עד שכולם התיישבו, זה לא היה נורא...
כמובן שברגע שהפננו את תשומת ליבו הדברים טופל מיידית, ובכל זאת, לדעתי הוא צריך איזה אסיסטנט...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק