הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
מכתב שנישלח לפני שבוע.
לא התקבלה שום תגובה מרשת הלד
לכבוד הנהלת הלד,
שמי זהבית לין ואני לקוחה ותיקה שלכם מזה שנים רבות.
לצערי עלי לדווח על שרות לא מקצועי ולא אדיב בסניף מרכז הכרמ...ל.
בשישי האחרון 27-7-18, הגעתי לסניף מרכז הכרמל שהיה ריק מלקוחות על מנת לפתח תמונות למסגרות שהבאתי עימי.
העובדת, קורל לקחה את מידות המסגרות בזמן ששלחתי את התמונות למייל שלכם. בדקנו את המידות הרצוייות ( מסגרות 7על 7 ואו חמש על חמש . לכל מסגרת דו צדדית נועדו 2 תמונות בגודל זהה. פלוס שתי מסגרות כסף קטנות ).
קורל הודיעה לי שאצטרך להמתין כ 20 דקות ולהוסיף תוספת מיוחדת על התאמת התמונות.
הסכמתי וביקשתי כסא. אני נכה המתניידת בכיסא גלגלים . כיוון שהצלחתי למצוא חניה ליד החנות הגעתי עם מקל הליכה בקשתי רק לשבת. קורל לא באה לעזרה.
בינתיים הגיעו אנשים נוספים וקורל טיפלה בכל הפניות כשאני נאלצת לעמוד ולהמתין. וכל זה תוך רישום פרטי הגדלים לתמונות שלי.
והתיישבתי בכיסא שנועד לצילומי פורטרט. תהיתי איך היא קופצת מעניין לעניין ולא משלימה משימה כראוי.
הגיע ילד לצילומי פורטרט והתבקשתי לקום מהכיסא. לא הוצעה שום אלטרנטיבה.
ביליתי כשעה בחנות
לאחר כחצי שעה התמונות היו מוכנות
והפלא זה פלא כולן בגודל הסטנדרטי הגדול ובעליל לא מתאימות למסגרות. קורל לקחה מספרים כדי ל׳התאים׳ ! את התמונות למסגרות.
סרבתי והיא אמרה תשתכפל אותם שנית אבל הפעם אצטרך להמתין רק כעשר דקות.
בינתיים הגיעה עוד עובדת שהתפנתה לטפל בלקוחות שהגיעו.
כשהשיכפול הושלם קורל התישבה להתאים אותם למסגרות ולגזור במידות 7 על 7 ואו חמש על חמש.
בקשתי לבדוק תמונות שנגזרו כדי לראות איך מתאימות למסגרות הדו צדדיות והסתבר שהתמונות שנגזרו לא היו שוות בגודלן.
כשהערתי לה. ענתה שאתם לא מספקים שרות כזה.
מיותר לציין ששני הפורטרטים למסגרות הכסף הודפסו בגודל שאינו מתאים למסגרות.
ובכן, לאחר למעלה משעה של המתנה קיבלתי מוצר פגום, ונאלצתי לספוג גסות רוח ללקוח שלא לדבר על הקושי שלי לעמוד.
מאכזב מאד.
אבקש להעביר את יתרת הזכות/ מנוי שיש לי בהדפסת התמונות לסניף שלכם בגראנד קניון ולבדוק את יחסי עובד - לקוחות בסניף במרכז.
בברכה
זהבית לין
דרך הים 117
zslinn@gmail.com
תאריך קבלת השירות: 26/07/18
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.