לשושנה הצטערנו לראות את הביקורת שלך שלדעתנו נגועה באי דיוקים רבים, שמפאת הכבוד לבעל האירוע לא נרצה להתייחס לכל פרט ופרט בכתיבתך. אך יחד עם זאת נדגיש את המקצועיות שלנו והרצון להיטיב עם לקוחותוינו שהינם רק שניים מאבני הדרך ו"האני מאמין" שלנו בסטודיו שף- ארז שטרן. לראייה, תמצאי באתר שלנו שפע של המלצות של מיטב לקוחותינו הפרוסים על פני למעלה מ-15 שנים בהם אנו מציעים את שירותינו. ויחד עם זאת , הגעתם בשעה 1130 (אחרי העליה לתורה) לוילה. בשעה 1200 רוב הפריטים של המנות הראשונות היו על השולחן (כולל לחמים וממרחים) וחלק מהסלטים (נכון, לא כולם). לצערנו, מכיוון שהיה יום חם, אפילו 1/2 שעה המיועדת להתכנסות ולמינג לינג עם האפריטיף (הקר) והכיבוד שהמתינו לכם בגינת התבלינים העדפתם להכנס היישר פנימה (אל תוך הוילה הממוזגת) והתיישבתם לשולחנות כקובעים מציאות בשטח. לגבי אמירתך על ש"לא היה מה לאכול": בתפריט שנסגר מראש עם הורי בר המצווה, הוגדרו 5 מנות ראשונות (למרכז השולחן), 3 מנות עיקריות לבחירה למבוגרים (דגים בלבד כיוון שמי מבין המוזמנים שומרי כשרות ובעלי האירוע התעקשו לכבד גם את השומרים מבלי לערבב בשר וחומרי גלם חלביים בתפריט) ועוד מנת ילדים, וחמש סוגי קינוחים. הארוחה כללה שתייה קלה, שתייה חמה בסופה ויין הבית (שנשפך כמים לכבודכם). לצערי התברר תוך כדי ארוחה שחלקכם לא מחשיבים דג עם תוספות פחממתיות - כמנה בכלל, ולכן נגרמה לכם עוגמת נפש. לגבי תמחיר: אנחנו מודים ומודעים לעצם היותנו שירות שאינו זול בעליל (ויש מי שיגדירו אותנו אפילו שירות יקר) אך הוא פועל יוצא של עלות שכירות של לוקיישן, בחירה מדוייקת של אנשי שירות מקצועיים ובחירת ספקים וחומרי גלם עליהם לא נתפשר. אנו מאמינים באמירה הערכית שמי שלא עושה - לא טועה. וגם אם עשינו טעויות באירוע, התנצלנו עליהם בפניכם ולכן כמאמר חז"ל: מודה ועוזב - ירוחם.