לאור השיחות שהיו לנו עם עידו בסמוך לרכישה, ולאור העובדה שהרכישה שהתבצעה אי שם באוקטובר 2020, הופתענו מאוד לקבלת ביקורת זו, שהיא, יש להגיד אינה מדויקת וחסרת פרטים מהותיים.
ראשית, תמוהה מאוד ולא ברור מדוע הלקוח המתין 3.5 שנים עד לכתיבת ביקורת זו.
שנית, הרי פרטי העובדות כפי שאנחנו מכירים אותם-
1. עידו ביצע רכישה טלפונית לאחר דין ודברים ארוך וסלקטיבי עמנו.
2. כל פרטי היהלום והטבעת נמסרו לו וצולמו עבורו באופן מדויק לפני הרכישה.
3. לא היה זכר לטענת הלקוח (חור באבן) בעת זו.
4. עידו קיבל את הטבעת והתלונן לגבי חור באבן רק לאחר כשבועיים מיום קבלתה. בתקופה זו, מיום קבלת הטבעת ועד לתלונתו, שהה עם בת זוגתו בחופשה במקום מרוחק מביתו, לדבריו.
5. היהלום נבדק לפני מסירתו ללקוח במעבדה גמולוגית אובייקטיבית- EGL. מעבדה זו מפוקחת ע"י הבורסה ליהלומים בישראל.
6. היהלום מעולם לא הובאו אלינו לבדיקה פיזית במשרדנו למרות שהדבר הוצע לעידו מספר פעמים ובזמן הרב שעבר יכול היה בהחלט לעשות זאת.
7. למרות הנ"ל ולמרות שאין אנו רואים עצמנו כאחראים לטענותיו, הוצע לעידו בע"פ ובכתב להחליף את היהלום שברשותו ליהלום אחר, בתנאים מאוד נוחים.
8. הצעה זו עדיין עומדת בעינה, אך חרף הזמן הרב שעבר, היא מותנית כמובן בבדיקת היהלום על ידי מעבדה גמולוגית. דבר זה, במידה ויעשה, יהיה בכפוף לשינויים במחירי היהלומים.
אנו ב- eDiamonds נמשיך ונהייה קשובים ללקוחותינו, לפני ולאחר הרכישה, ובמקרים של ספק, במידה ויהיו, ניקח על עצמנו את האחריות ככל שהדבר יתאפשר.
תודה
נעמי