הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הגענו אליו בהמלצות, ונכוונו.
שיבצנו את היהלום שהיה לנו בטבעת זהב לבן אצל מרקו זאת לאחר התייעצות עימו לגבי בחירת הטבעת (אמרתי לו שאני ספורטאית שלא מתכוונת להוריד את הטבעת - ולכן ...היא צריכה להיות חזקה ועמידה). יצאנו משם שמחים לאחר שהשקענו ממיטב כספינו, אולם כעבור חודשיים בלבד, הצבע הפך צהוב - לא נאמר לנו כלל שזה עלול להיות המצב.
היהלום עצמו יקר מאד בכדי שכל חודשיים אני אצטרך לטפל בו (בתשלום נוסף בכל פעם), ובתור אנשים שלא מבינים בזהב, ולאחר אינספור שיחות עימו על התכנון והעיצוב האופטימלי, לא נאמרה לנו ולו מילה 1 שהצבע הלבן עלול לרדת, ושיש צורך לחדש אותו.
אם הייתי יודעת אולי הייתי בוחרת בזהב צהוב פלטינה או משהו אחר.
חזרתי אליו לקבל תשובות ופתרונות, ובמקום להסביר לי בצורה נעימה וסבר פנים יפות, הותקפתי בצורה כ"כ מביכה ולא נעימה, הוא פשוט היה באיזה התקף אמוק, שלא הבנתי מאיפה זה נחת עליי - בכל מקרה היחס ללקוח היה משפיל ופוגע.
לא אהבתי: שזה התחיל ברגל ימין וכחזרנו אליו הוא הפך את עורו
צריך לעבוד על יחסי האנוש שלו בדחיפות!!! ככה לא מתנהגים ללקוח.
מאד התאכזבתי בעיקר בגלל העובדה שעוד היינו אמורים לעשות אצלו עבודה נוספת - , כיום אנחנו יודעים שלא נחזור אליו
מסתבר לי שהיו אצלו עוד 3 לקוחות לא מרוצים מהעבודה שלו, ש-1 מהם גם הותקף לא פחות ממני, והשניים האחרים שטענו שלא יעבדו עימו יותר.. הערות לגבי המחיר: דיי יקר
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.