6 סיבות מדוע פרסום בתקופה של אי וודאות עשוי לשמור על נתח השוק שלכם ואפילו להגדיל אותו
זמנים מאתגרים וחסרי ודאות מאלצים אותנו לחשוב מחדש על האסטרטגיות שלנו ולהסתגל למצב החדש. כשמדובר בעסקים מתחום החתונות, זה לא חדש זה תמיד בגלים (חורף, קיץ, בין המיצרים ושות׳) תקופת משבר מציבה אותנו מול גלים גדולים של פעילות ושפל.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
6 סיבות מדוע פרסום בתקופה של אי וודאות עשוי לשמור על נתח השוק שלכם ואפילו להגדיל אותו
15
15
מהירות:
בתקופה זו נותני שירותים רבים מעולם החתונות שואלים את עצמם האם לקצץ בפעולות השיווק עד שהתקופה הזאת תחלוף. קיפאון עסקי ופרסומי כרוך בבעיות משלו. כאשר עסק יורד מהרדאר הוא נשכח בקלות במוחו של הצרכן, מה שמחליש את המותג ואת המוניטין המצוין שבעל העסק כל כך התאמץ להשיג. מחקרי צרכנים מראים שכאשר ממשיכים לפרסם בתקופות קשות, זה יכול לסייע לעסק לשרוד תקופת מיתון. על מנת להעניק את המידע הרלוונטי והמדויק ביותר, פנינו לירון ויצמן, CMO ומנכ"ל חברת "מתחתנים למען מתחתנים".
6 סיבות מדוע פרסום בתקופה של אי וודאות עשוי לעזור לכם לשמור על נתח השוק שלכם ואפילו להגדיל אותו
הנה 6 סיבות מדוע פרסום בתקופה של אי וודאות עשוי לעזור לכם לשמור על נתח השוק שלכם ואפילו להגדיל אותו:
1. שיווק בתקופת מיתון יכול למשוך לקוחות חדשים
עם מעט יצירתיות וחכמה, השקעה בפלטפורמת פרסום המתאימות בדיוק לסוג העסק שלכם תאפשר לכם להגיע ללקוחות חדשים, אך חשוב לשים לב לערך שאתם מציעים ללקוחות הפוטנציאלים שלכם. חשוב להשקיע את המשאבים שלכם בפרסום ממוקד שידע לפנות באופן המדויק ביותר לקהל היעד שלכם, הלא הם זוגות מתחתנים.
זכרו שגם הזוגות נמצאים בתקופה של חוסר וודאות ומה שהם זקוקים לו יותר מכל הוא תחושת ביטחון וידיעה שבכל הקשור לספקים של החתונה שלהם, הם נמצאים בידיים טובות.
פרסום השירותים שלכם עם מסר מרגיע כמו למשל חוזה ללא מקדמה, הסכם המותאם לרוח התקופה ומתן תחושה של שקיפות ויצירת אמון, יכולים למשוך אליכם זוגות מתחתנים רבים אשר זקוקים כעת יותר מכל לספקים איכותיים וטובים שילוו אותם ויעניקו להם קצת שקט נפשי בתקופה הזאת. כדי שהמסר שלכם יהיה ברור ובולט, יצרנו עבורכם דגלים עם מסרים כמו: הזמנה בטוחה, ללא דמי ביטול, מתחתנים בטוח ועוד. את הדגלים תוכלו לצרף בכל מודעה רלוונטית באתר בעזרת כתיבת השם של הדגל בשורת התגיות. לנוחיותכם מצורפת טבלה עם כל שמות הדגלים הקיימים.
כדי שהמסר שלכם יהיה ברור ובולט, יצרנו עבורכם דגלים עם מסרים כמו: הזמנה בטוחה, ללא דמי ביטול, מתחתנים בטוח ועוד
2. נצלו את הרגע כדי להקדים את התחרות
אתם יכולים להשתמש בחולשה של השוק כדי לחזק את העסק שלכם. אם המתחרים שלכם נסוגים משיווק ומעדיפים "להיעלם מהרדאר" בתקופה הנוכחית, זו בדיוק ההזדמנות שלכם להשתמש בקול הפרסומי שלכם כדי להישמע ולמשוך תשומת לב. זה הזמן לקחת את העסק שלכם לשלב הבא.
בפלטפורמת "מתחתנים למען מתחתנים" אנו מבינים את העוצמה והחשיבות של מיתוג מעולה המותאם בדיוק לקהל היעד שלכם. משום כך אנו מעניקים לעסקים שמפרסמים אצלנו נוכחות ויזואלית חזקה המושכת תשומת לב וחושפת אתכם מידי יום לאלפי זוגות מתחתנים שרק רוצים למצוא את הספקים שילוו אותם בחתונתם.
זו בדיוק ההזדמנות שלכם להשתמש בקול הפרסומי שלכם כדי להישמע ולמשוך תשומת לב
3. הפיקו את המירב מהתנועה המוגברת באינטרנט
תקופת המשבר משפיעה על האזרחים ומגבירה את השימוש ברשתות החברתיות, חברות הטלפונים הסלולריים דיווחו על עלייה של 30% בתעבורת האינטרנט. איך נתון זה רלוונטי עבורכם?
כאשר אנשים מבלים יותר שעות באינטרנט, זה זמן מעולה להשקיע בפרסום ושיווק העסק און ליין ולחשוף אותו לתנועה גדולה הרבה יותר של זוגות מתחתנים. יצירת פרסום בתקופה בה עסקים אחרים לא מפרסמים ומעבירים מסרים, מעניקה לכם נוכחות חזקה ויציבה בשוק בתקופה של חוסר וודאות מה שמגביר את אמון הצרכנים ומושך יותר לקוחות לעסק שלכם.
כאשר אנשים מבלים יותר שעות באינטרנט, זה זמן מעולה להשקיע בפרסום ושיווק העסק און ליין
תמונה: מיכאל טומרקין
4. נצלו את הזמן ללמידת דברים חדשים והתפתחות מקצועית
תנועה מצומצמת יותר של לקוחות מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת ללמוד דברים חדשים ולפתח את העסק שלכם. תחום החתונות ידוע כדינאמי ומשתנה לעיתים תכופות. החידושים החמים בתחום, הטרנדים שמשתנים מידי עונה והאפשרויות הטכנולוגיות הרבות, גורמים לעסקים רבים להישאר מאחור בעוד שהמתחרים שלהם שועטים קדימה עם שירותים מתקדמים יותר והבנה טובה יותר במה שחם.
נצלו את התקופה הנוכחית כדי לחקור על השירותים, הכלים והטרנדים שהמתחרים שלכם מספקים, למדו וצרו חבילות ושירותים חדשים. במקום לבזבז את הזמן הזה בכסיסת ציפורניים והמתנה לימים טובים יותר, נצלו את הזמן להתפתחות כך שתוכלו להציע לזוגות המתחתנים שירותים טובים ומתקדמים יותר ביום שאחרי המיתון.
נצלו את הזמן להתפתחות כך שתוכלו להציע לזוגות המתחתנים שירותים טובים ומתקדמים יותר ביום שאחרי המיתון
תמונה: גיא ניסים
5. נצלו את הזמן של הזוגות המתחתנים
זכרו שלא רק אתם חווים כרגע פעילות נמוכה יותר, גם עבור זוגות רבים השינויים התכופים במקומות העבודה, מפנים המון זמן. משום כך, זו הזדמנות טובה לפנות לזוגות שכבר קיבלו מכם שירות ולבקש מהם שיכתבו עליכם חוות דעת באתר אם הם טרם עשו זאת. חוות הדעת שזוגות כותבים עליכם יכולות להעלות את ערככם באופן דרמטי, לחזק את המוניטין העסקי שלכם ולנסוך תחושת ביטחון ואמון בקרב זוגות מתחתנים שמתעניינים בשירות שלכם.
חוות הדעת שזוגות כותבים עליכם יכולות להעלות את ערככם באופן דרמטי
6. השתמשו בפלטפורומות השיווק שלכם כדי להראות מודעות והזדהות
אמפתיה והבנה של קהל היעד שלכם יוצרות תחושת חיבור ואמון מידיים. פנו בפרסומים שלכם למה שמטריד כעת את הזוגות המתחתנים יותר מכל. השתמשו בתקופה הזאת כדי לחזק את ערכי הליבה העסקיים שלכם, כגון יושרה ואכפתיות. ערכים אלו יכולים לעמוד כבסיס למסע פרסום חיובי ומחזק. בתקופות חסרות וודאות אנשים צריכים להרגיש רגועים ומובנים ולכם כעסק, יש את הכוח לספק את הצרכים של לקוחותיכם ולחזק את הקשר הרגשי איתם.
פנו בפרסומים שלכם למה שמטריד כעת את הזוגות המתחתנים יותר מכל
תמונה: ספיה
בואו ננפץ את האשליה של הקיפאון לרגע
זוגות לא באמת מפסיקים לתכנן את החתונה שלהם. בתקופה הזו התכנון הופך ליותר מדוקדק ומחושב זוגות שדוחים חתונה מחפשים מחדש ספקים שיתאימו לתאריך החדש שקיבלו מהגן או אולם האירועים. פרסום העסק שלכם באחד ממסלולי הפרסום לעסקים באתר, מעניק לכם פרסום ממוקד ומדויק הפונה לזוגות מתחתנים המחפשים את ספקי השירותים לאירוע הגדול שלהם. זה הזמן המקום להיות בו בדיוק עכשיו!
גם בתקופה בה פחות זוגות מתחתנים, זכרו שהליך תכנון חתונה לוקח חודשים רבים ובמהלך התקופה הזאת, עשרות אלפי זוגות נכנסים מדי חודש לאתר "מתחתנים למען מתחתנים", קוראים חוות דעת ומאמרים, נחשפים לעסקים רבים בתחום החתונות וסוגרים עם הספקים המועדפים עליהם.
היכנסו לאזור העסקים שלנו ובואו לבחור את מסלול הפרסום שיסייע לכם בהשגת יתרון עסקי משמעותי ובהזנקת העסק שלכם להצלחה.
היכנסו לאזור העסקים שלנו ובואו לבחור את מסלול הפרסום שיסייע לכם בהשגת יתרון עסקי משמעותי ובהזנקת העסק שלכם להצלחה.
לסיכום, המשך פרסום בתקופה של חוסר וודאות הוא מהלך חכם. נצלו את השקט שעסקים מתחרים נוקטים בו בתקופה הזאת והשיגו יתרון עליהם. כולנו כבר יודעים שבקרוב עולם החתונות ישוב להתאושש ולצמוח בענק וכשזה יקרה, לא תרצו לבזבז אף רגע כדי לשחזר את המוניטין שבניתם.
הישארו מעודכנים, העניקו תחושת ביטחון לקהל היעד שלכם, הישארו במודעות שלהם באופן יציב ורציף ותהנו מתנועת לקוחות טובה יותר גם בתקופה הנוכחית ובעיקר אחריה.