מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
x

מודעה מוכרת - כך תעשו את זה נכון!


אתם רוצים לעלות מודעה שיווקית, טובה ומדויקת - כזאת שתייצג אתכם ברשת וגם תביא לכם לידים?
מיוחד בשבילכם הכנו מדריך עם טיפים מדויקים בדרך להצלחה שלכם.



מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מודעה מוכרת - כך תעשו את זה נכון!
15
15
מהירות:

מודעה מוכרת - כך תעשו את זה נכון!

אתם רוצים לעלות מודעה שיווקית, טובה ומדויקת - כזאת שתייצג אתכם ברשת וגם תביא לכם לידים?
מיוחד בשבילכם הכנו מדריך עם טיפים מדויקים בדרך להצלחה שלכם.

מוכנים? בואו נצא לדרך.

מודעה שיווקית היא הדרך שלכם להודיע לעולם שאתם על המפה ויש לכם מה להציע.
באמצעותה תגיעו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, היא מסתובבת ברשת וצריכה למגנט אליה את הגולשים.
אז איך מושכים לקוחות פוטנציאליים דווקא למודעה שלכם?


היתרונות שלכם והצורך של הגולש צריכים לבוא לידי ביטוי במודעה.
על מנת שתוכלו להרכיב מודעה שיווקית מוצלחת בעצמכם, ללא עזרה של קופירייטר, תצטרכו לעקוב אחרי כמה עקרונות פשוטים הקשורים במבנה המודעה: תמונה, כותרת, גוף והנעה לפעולה.


תמונת המודעה:

התמונה היא כלי חשוב (אם לא החשוב ביותר!) שמטרתו למשוך את תשומת לב הגולשים אל המודעה.
בים הוויז'ואלי של העולם הדיגיטלי, התמונה חייבת לתפוס את העין. מומלץ לבחור בתמונה מקצועית (באיכות גבוהה) ומוצלחת, אשר מייצגת את המוצר שלכם על הצד הטוב ביותר. 

* גודל התמונה המינימלי באתר: רוחב 700 פיקסל, גובה 425 פיקסל.

כותרת המודעה:

הכותרת היא ככל הנראה הטקסט החשוב ביותר כיוון שהיא בדרך כלל הדבר הראשון (ולפעמים גם היחיד) שהגולשים קוראים במודעה שלכם. כותרת טובה תהיה עניינית ועם זאת אטרקטיבית. תמצתו לכדי משפט קצר את המסר שלכם (הטבה, הנחה או ערך כלשהו) ואמרו אותו בקול רם בכותרת. בדרך כלל תרצו לשלב בכותרת גם את תחום השירות שלכם, כדי שהגולש יבין
בדיוק מה הוא מקבל.

באופן כללי וגם במערכת המודעות באתר mitformit, ישנן 3 סוגי מודעות: מודעת הטבה (מתנה), הנחה ומיתוג.
הכותרת משתנה בהתאם לסוג המודעה.

1. מודעת הטבה (מתנה)

אם בחרתם לתת הטבה - כתבו אותה מפורשות בכותרת, למשל:
- עיצוב אולם במתנה למתחתנים בחודשי הקיץ!
- צילומי רחפן במתנה!
- איפור מלווה במתנה!




2. מודעת הנחה

אם המודעה שלכם מציעה הנחה, הפעילו שיקול דעת. אם ההנחה שווה ציינו אותה במפורש, אם ההנחה סמלית - אתם
יכולים להשתמש בכותרת שתמשוך את הגולשים בלי לציין את גובה ההנחה. 
לדוגמה לכותרת, ללא ציון גובה ההטבה במפורש: "איפור מקצועי לכלה במחיר מיוחד לגולשי האתר".

דוגמה לכותרת שמציינת את גובה ההנחה:
33% הנחה לאיפור כלה מקצועי!




3. מודעת מיתוג

במודעת מיתוג תרצו להבליט את המותג שלכם, את הערך והמסר המרכזיים שלו.
הנה דוגמה טובה לכותרת במודעה מיתוגית של חברת הצילום THE HAPPY LOVERS.
עסק שמבליט את הייחודיות שלו בצורה מדויקת מושך אליו את הקהל הרלוונטי בעל פוטנציאל הקנייה הגדול ביותר.



גוף המודעה:

בחלק המרכזי של המודעה בו תוכלו לפרט את ההצעה שלכם בשניים-שלושה משפטים קצרים.
הקפידו לכתוב בענייניות ולא להכביר בתיאורים ובפרטים לא רלוונטיים. אל תשכחו לכלול תאריכים (כשתוכן המודעה מוגבל בזמן) באותיות הקטנות שלכם. אם הכותרת נועדה לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים ולשכנע אותם להיכנס למודעה, הרי שגוף המודעה אמור להניע אותם לפעולה.

הנעה לפעולה:

בכל מודעה שיווקית, אנחנו רוצים לסיים בהנעה לפעולה בגוף המודעה כמו גם בכפתור הנעה לפעולה.
במערכת המודעות באתר לדוגמה, אם בחרתם במודעת 'הנחה' סכום הנחה יופיע על הכפתור.
במודעת מיתוג ניתן לבחור ב"תאריכים אחרונים" או "רוצה לשמוע עוד".
בפייסבוק וגם בגוגל ניתן לבחור את הטקסט שיופיע על הלינק.
אם נרכז את כל נקודות חשובות לצ'קליסט אחד, ישנן 10 דיברות לכתיבת מודעה מנצחת.

טיפים למודעה מנצחת - 10 הדיברות:

1.    הלקוח הוא המלך: המודעה צריכה לעסוק בלקוח - מה יוצא לו מזה?

2.    פוקוס: המודעה צריכה להתרכז במסר אחד מרכזי.
       נכון שאתם אלופים ביותר מדבר אחד, אבל כדי לייצר מודעה מוצלחת, כדאי להתרכז במסר אחד ספציפי.

3.    תמונה טובה מוכרת יותר: העין שלנו קודם כל מצלמת, אם לא תפסתם את העין מיד,
       רוב הסיכויים שהגולש לא ימשיך לקרוא את המודעה. שימו לב לגודל ואיכות התמונה ולהתאמת התמונה למסר.

4.    מילים שמוכרות: כדאי למשוך תשומת לב במילים, השתמש במילים כמו: חדש, רק, בלבד, חיסכון, מתנה,
       חינם, מיוחד, ללא תשלום נוסף.

5.    מסר ברור: יש לפרט מה מציעים בקול חד וברור.

6.    "כוח השלוש": בגוף הטקסט, נסו להשתמש בשלישיית מילים סופרלטיבים.
       למשל: "מקצועי, אמין ויצרתי", זה זורם ומשכנע.

7.    דיוק: חשוב להיות מדויקים. לציין עובדות, מספרים, אחוזים. זה מוסיף לאמינות וכמובן משכנע יותר.
       לדוגמה: במקום לומר "עם ניסיון עשיר" פרט "עם ניסיון של 10 שנים…"

8.   סדר חשיבות יורד: תנו את המידע החשוב ביותר בהתחלה ורק לאחר מכן את הפרטים החשובים פחות.

9.   קצר: כתבו טקסט קצר, לא יותר מעשר מילים בשורה, ללא יותר מידי סימני פיסוק (כמו סימני קריאה).

10. הנעה לפעולה: בשורה האחרונה הניעו לפעולה. "בואו נדבר", "השאירו פרטים" וכו'.
 





לסיכום, כתיבת מודעה שיווקית או פרסומית היא לא כל כך מסובכת, בתנאי שעוקבים אחרי כמה כללי אצבע. לא משנה איפה תבחרו להעלות מודעה, אם באחת מהרשתות החברתיות (כמו פייסבוק) או באתר mitformit, הכללים האלו הם שיהפכו אותה למודעה מוכרת.

בניית מודעה במערכת mitformit מקצרת לכם את הדרך להגיע לקהל היעד המדויק שלכם - המתחתנים. המערכת בנויה כך שהיא מציגה את המודעה במיקומי התוכן הרלוונטיים אליה. יתרון נוסף שיש למערכת הוא ה"רימרקטינג הדינאמי".
במידה והגולש לא יצר אתכם קשר דרך המודעה שיצרתם, המודעה תתחיל לרדוף אחריו באופן אוטומטי ברשתות החברתיות.

לחצו ליצירת מודעה באתר


אהבתם? שתפו את מי שיהנה מכך :)
קבלו יותר חשיפה לעסק שלכם
לחבילות פרסום מותאמות אישית



עוד כתבות שיעניינו אותך:
White Friday 2024 - הבלאק פריידי של עולם החתונות
2 דקות קריאה
קרא עוד...
איך אנחנו עושים את זה: הצצה מאחורי הקלעים של Mit4Mit
3 דקות קריאה
קרא עוד...
מדריך לעסקים: איך להתמודד עם חוות דעת ב-mit4mit
2 דקות קריאה
קרא עוד...





עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק