מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כבר ביקשתם שיכתבו עליכם חוות דעת? וודאו שהיא תוצג במקום אובייקטיבי כדי שתשפיע על ההחלטה של הלקוח הבא שלכם.


בשבוע שעבר פרסמה הרשות להגנת הצרכן את עמדתה בנוגע להצגת חוות דעת ודירוגים ברשת. אז מה היתרון שלנו עבור עסקים בתחום החתונות בכל מה שנוגע לחוות דעת?    


מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כבר ביקשתם שיכתבו עליכם חוות דעת? וודאו שהיא תוצג במקום אובייקטיבי כדי שתשפיע על ההחלטה של הלקוח הבא שלכם.
15
15
מהירות:
רוב הלקוחות הפוטנציאליים שמגיעים לעסק בדרך כלל יגיעו אחרי שקיבלו עליו המלצה או חוות דעת.  הם תמיד יעדיפו להשתמש בשירות של ספק ששמעו עליו חוות דעת טובה, כדי לא להתאכזב. זה רלוונטי על אחת כמה וכמה כשמדובר בזוג שמתחתן. כל החלטה היא משמעותית ואף זוג לא רוצה לבחור בנותן שירות שבסופו של דבר לא ייתן את מה שהוא הבטיח. 

המטרה שלנו מאז ומתמיד הייתה לתת את המידע האמין, הניטרלי וההגון ביותר באשר לספקים ולשירות שהם נותנים. מהרגע הראשון הקפדנו על הצגת חוות דעת חיוביות לצד חוות דעת חיוביות פחות על מנת לייצר את המצג הנכון על כל נותן שירות. כפלטפורמה חברתית אנחנו דוגלים בלאפשר למשתמשים שלנו לכתוב על החוויה שלהם, בין אם הייתה טובה יותר או פחות. 


תמונה: ברגש-רן שיינברגר צלם


חוות דעת חיובית מלקוח היא למעשה אחד הכלים השיווקיים הטובים ביותר ולכן מקובל וברור שנותני שירות יבקשו מהזוגות המתחתנים להמליץ עליהם. יחד עם זאת, רצוי שאם כבר ביקשתם חוות דעת תפנו את הלקוחות לכתוב אותה במקום שמציג את העסקים בצורה אובייקטיבית ומאפשר למשתמשים לחלוק את הדברים החיוביים וגם את החיוביים פחות. הזוגות המתחתנים משתמשים באתר כדי לקבל את התמונה המלאה ולא תמונה מגמתית. לכן יש חשיבות מאוד גדולה להצגה של כל חוות הדעת שניתנו על ספק מסוים ולא רק חלק מהן.

ומעבר לכך – לפי ההנחיות של הרשות להגנת הצרכן פלטפורמות שבהן מוצגות חוות דעת בצורה מגמתית ולא אובייקטיבית לא יוכלו להמשיך להתנהל כך, ואף סביר להניח שבמהלך הזמן פלטפורמות כאלה יוסרו. 


תמונה: עידן נהרי | צילום אירועים


תמונה: Live Center - לייב סנטר


המגוון הגדול של ספקים באתר, מספר חוות הדעת הגדול והמרחב שמאפשר לתת אותן – הם אלה שבגללם הזוגות מגיעים לאתר. הם יודעים שיש להם אפשרות לבחור נותני שירות מתוך מגוון ומבחר גדול, כאלה שיתאימו לדרישות שלהם ולהעדפות שלהם. 


הנחיות הרשות להגנת הצרכן מבהירות כי פרסום של חוות דעת פיקטיבית הוא אסור: "אין לכתוב או לפרסם חוות דעת מזויפות קרי, חוות דעת של צרכנים שאינם קיימים או של צרכנים... שלא צרכו בעצמם את המוצר או השירות".


מתחילת דרכנו הקפדנו על הצגה של חוות דעת אמינות שנכתבות על ידי משתמשים מתוך רצון של הזוגות המתחתנים להביע דעה כנה, לחיוב או לשלילה. עם זאת, כאשר יש חשד של אחד מהספקים באתר שחוות דעת כלשהי פיקטיבית, מוטה או שקרית – ניתן לדווח עליה והיא מיד עוברת לבדיקה על ידי מחלקת התוכן שלנו מול כותב חוות הדעת. 

אנו ממליצים לספקים להגיב לכל חוות דעת שנכתבת באתר בכדי שהקורא יוכל להבין את התמונה המלאה. גם במקרה שזוג כתב חוות דעת ביקורתית או פחות מפרגנת על פרמטר מסוים בשירות או על כולו – הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חוות דעת שכזו היא לכתוב את תגובתכם בכדי שהקורא יוכל לקבל את התמונה המלאה.


תמונה: נדב כהן יונתן


בנוסף הרשות מציינת כי חוות הדעת צריכות להיות מוצגות בסדר כרונולוגי או בכל צורה אובייקטיבית אחרת:"יש לפרסם את כל חוות הדעת, חיוביות ושליליות והן צריכות להיות מוצגות בסדר כרונולוגי, או בצורה אובייקטיבית ושקופה אחרת..."


מאז ומתמיד עמדתנו הייתה שיש מקום לכל דעה, גם חיובית וגם ביקורתית, כדי לאפשר לקוראים שלנו לקבל תמונה מלאה ואמינה ביותר באשר לאיכות ולשירות של הספקים שמוצגים באתר. תצוגת ברירת המחדל של חוות הדעת באתר היא בסדר כרונולוגי, ובנוסף אנחנו מאפשרים לכל זוג לסדר את חוות הדעת מהנמוך לגבוה, מהגבוה לנמוך, מהחדש לישן ועוד.


מתוך חוות דעת באתר


המטרה שלנו מהרגע הראשון שעלינו לאוויר היא להיות רשת חברתית של מתחתנים שחולקים מניסיונם ובאותה מידה לתת לעסקים ונותני שירותים פלטפורמת פרסום שתאפשר להם להגיע אל כמה שיותר לקוחות מדויקים עבורם. אנחנו שמחים שבזכות כל אלה יצרנו שיפור בתודעת השירות הכללית בתחום החתונות ומודעות לחשיבות השירות. אנחנו גאים להיות פלטפורמה שמאפשרת לעסקים מעולם החתונות לקבל פידבק מהלקוחות בצורה מהימנה וכנה ונותנת להם את ההזדמנות להשתפר כל הזמן. לשמחתנו הנחיות הרשות להגנת הצרכן הן האני מאמין שלנו מאז ומתמיד והן יישארו כאלה גם בעתיד. 

רוצים לדעת עוד על עמדת הרשות להגנת הצרכן? כאן תוכלו לקרוא את התזכיר המלא

אהבתם? שתפו את מי שיהנה מכך :)
קבלו יותר חשיפה לעסק שלכם
לחבילות פרסום מותאמות אישית



עוד כתבות שיעניינו אותך:
מדריך לעסקים: איך להתמודד עם חוות דעת ב-mit4mit
2 דקות קריאה
קרא עוד...
חוות דעת הן הכלי השיווקי היעיל ביותר שלא עולה לך כסף!
5 דקות קריאה
קרא עוד...





עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק