תמיד מחמיא כאשר זוג מספר שהגיע מחתונה של חברים או משפחה, כך אנו יודעים שעשינו עבודה טובה ואפילו המכירה תהיה לנו קלה יותר, אחרי הכל הם הגיעו אלינו בעקבות חוויה אישית בין אם שלהם ובין אם של חברים המשפיעים על החלטתם.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חוות הדעת הן הפל״א של שנת 2022
15
15
מהירות:
כיום זמן המסך שלנו גדל. זמן המסך הממוצע בארץ מוערך בכ- 3 שעות. האינטראקציות החברתיות הפיזיות עוברות לאינטרקציות דיגיטליות, ולנו כבעלי עסקים, חשוב לשמור על מנגנוני השיווק ובמיוחד על שיווק ״מפה לאוזן״ ולהתאימו לתקופה הנוכחית. בדיוק מהסיבה הזו אנו כאן! כל עסק יכול להזמין את לקוחותיו לכתוב עליו המלצה או חוות דעת ואנחנו נדאג שכאשר לקוחות פוטנציאליים יחפשו את השירותים שלכם, הם יקראו את ההמלצות שנכתבו עליכם ואפילו יצרו איתכם קשר. חוות הדעת או המלצה אם תרצו, זה בדיוק ה״פה לאוזן״ של שנת 2022.
ה"מפה לאוזן" של שנת 2022
כל הסיבות למה כדאי שיהיו לכם חוות דעת:
היכולת לספק ללקוח את ההוכחה שמדובר במוצר/ שירות איכותי.
היכולת להראות ללקוח אובייקטיביות שמדובר במוצר/ שירות השווה רכישה.
חוות הדעת עושות את כל עבודת המכירה עבורנו ומגדילות את הסיכויים לסגירת עסקה.
אחת המטרות של חוות הדעת היא להעביר מידע וידע לגולשים אחרים.
חוות הדעת עוזרות להבין מה עובד יותר ומה פחות (מבחינת המוצר והשירותים).
חוות הדעת עוזרות להבין מה עובד יותר ומה פחות (מבחינת המוצר והשירותים)
חוות הדעת משפיעות על ההמרה ויחס סגירת העסקאות באתר (הזוגות מגיעים כבר ״בשלים״ לסגירה).
חוות דעת הן כלי שימושי המניב תוכן רב מחוויות הגולשים (לקוחות).
חוות הדעת מחזקות את הביטחון הצרכני בשירות - גם לאחר סגירת השירות.
חוות דעת עוזרות לנו לשמור על קשר עם הלקוחות.
חוות הדעת עושות את כל עבודת המכירה עבורנו ומגדילות את הסיכויים לסגירת עסקה
ואם כבר כתבו לכם פידבק שלילי - איך מתמודדים?
חוות דעת פחות מפרגנת מראה את הצד האנושי שבכם, לא הכל מושלם וחשוב גם לא להסתיר את הביקורת שאנחנו מקבלים.
הפידבק השלילי עוזר להיות קשוב ללקוח ולשפר את חוויית הלקוח.
חוות הדעת מאפשרת לנותן השירות להגיב בצורה עניינית למשוב שהתקבל.
חוות הדעת מאפשרות לנו ללמוד יותר על השירות/ מוצר שלנו.
לסיכום: אל תפחדו מביקורת שלילית! - מנפו אותה בתגובה אנושית ומחילה.