הידע השיווקי כמנוף להצלחה עסקית בימים של חוסר וודאות
יגאל בר און מנכ״ל איגוד הפרסום הישראלי ומנכ״ל הבצפר. דמיינו את בעלי העסקים הקטנים והעצמאים כסירות קטנות בים, כשהים סוער, הם הראשונים להיפגע. אפשר לשרוד את הסערה ולצאת ממנה מחוזקים. הסוד הוא בגמישות וביכולת לתמרן מהר, תוך נקיטת הפעולות הנכונות בזמן.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הידע השיווקי כמנוף להצלחה עסקית בימים של חוסר וודאות
15
15
מהירות:
התופעה השיווקית המתרחשת בימי משבר, היא בדרך כלל ניסיון לחסוך בעלויות כדי לשרוד ובעצם לעצור כל פעילות ולהשבית את העסק כליל. אלו שיעצרו - כנראה ידעכו יותר ככל שהמשבר ימשך. הסירה שלהם תיעלם מהנוף ויהיה להם קושי לחזור לפעילות כשהסערה תשכח.
ויש את אלו המנוסים, אשר מבינים כי בסוף, תמיד הסערה חולפת וכשהים ירגע הם ישארו בין הבודדים שידוגו את כל הדגים.
תופעה נוספת בזמני משבר היא שהקשב של כלל האוכלוסייה עולה. תופעה זו אף היא תומכת בהשארת אור דולק על הספינה והמשך פעילות גם בזמן המשבר.
אז איך הדבר קשור למשבר הנוכחי?
ההגבלות על התנועה וריתוק האנשים לביתם, מעלה את הקשב למדיה בכלל, וברשתות החברתיות בפרט.
כל רעשי הסביבה דועכים: אין בילויים, אין יציאה, אין שגרה. יש שעות של ישיבה מול מסכים ורשתות חברתיות. יש צימאון למידע וצריכת מידע מוגברת.
במקביל גובר השקט השיווקי – כי הפנסים של אותם אלו שכיבו מנועים כבו. וכעת הפנסים של אלו שנשארו דולקים - מאירים ובולטים הרבה יותר. הקשב המוגבר של הציבור מעצים את האור שהם מפיצים.
הכוונה בכך היא שבתקופה זו מתפנים שטחי פרסום של הרבה מהעסקים שהפסיקו את הפעילות השיווקית שלהם. המקום מתפנה לאלו שהשכילו להמשיך ובכך הם בולטים יותר בשטח. העסקים שהמשיכו להשמיע קול נשמעים רחוק יותר וחזק יותר. כשהסערה חולפת, הם הראשונים לגרוף את השוק כולו.
ים של הזדמנויות
תמונה: אריאל אריכא
אם כך מה עלינו לעשות?
בזמן כזה, שהפעילות העסקית דועכת, יש הרבה זמן פנוי להתארגן, לצבור ידע ומידע לקראת הבום שיבוא אחרי המבול. זה בדיוק הזמן לרכוש ידע בתחומי השיווק הדיגיטלי ברשתות החברתיות ולהתחיל ליישם אותו הלכה למעשה. כבר לא צריך להיעזר באנשי מקצוע חיצוניים שעולים לנו כסף יקר שנמצא במחסור. אנחנו יכולים לקדם את עצמנו באמצעות הידע שרכשנו – ואנחנו יכולים לעשות זאת בצורה המיטבית, כי מי עוד מכיר את העסק שלנו יותר מאיתנו?
לשם כך אנחנו כאן עבורכם. הבצפר של חברות הפרסום שהוקם לפני 20 שנה על ידי 40 משרדי פרסום המובילים בישראל, - בכדי להכשיר אנשי מקצוע בתחומי השיווק והפרסום. האנשים המומחים בתחום, שזהו המקצוע שלהם - מלמדים את בעלי העסקים והאנשים שרוצים להתמקצע בקידום העסק שלהם בעצמם או לעבוד בתחום.
צוות המומחים של הבצפר בנה במיוחד עבורכם, מסלול ייעודי המביא לידי ביטוי את עולמכם העסקי - כזה שייתן לכם כלים ייחודיים לקדם את עצמכם בשוק האירועים בו אתם פועלים.
במסלול הלימודים לשיווק ברשתות חברתיות לעסקים קטנים, אשר הותאם במיוחד לצרכיכם, תלמדו (בקורס של 12 מפגשים – 2 בשבוע)
איך לנהל את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלכם
איך לייצר ולהעלות תכנים שיביאו להרבה עוקבים ושיתופים של קהלי היעד שלכם.
תלמדו ותתרגלו על העסק שלכם! לפתוח חשבון בפייסבוק ובאינסטגרם
תלמדו איך לבנות קמפיין ממומן ולנהל אותו בעצמכם, כדי לטרגט קהלים חדשים ולמלא את יומן הפעילות שלכם בהזמנות עבודה לשנה הקרובה.
כי שהכל ייגמר – מאות אלפי זוגות הנמצאים עכשיו "במעצר" יצאו לחופשי ויתנפלו על השוק. ואתם תהיו שם כדי לספק את מבוקשם ולמנף אותו להצלחה עסקית.
אנחנו גם יודעים שהמימון קשה לכם כעת, ולכן אנחנו מעניקים מחיר מיוחד לספקי Mit for Mit הכולל 40% הנחה ממחיר הקורס
3000 ₪ + מע"מ (במקום 5100 ₪ + מע"מ)
תוכלו לשלמו ב – 12 תשלומים בכרטיס אשראי, ללא ריבית וללא הצמדה.