קייס סטאדי: איך הפרסום ב- MIT4MIT הפך את העסק של מעין מאנונימי למותג שכולם מדברים עליו
היא משוגעת על אופנה, מעצבת שמלות כלה ואפילו השתתפה בשבוע האופנה בדובאי. אבל יותר מהכל, היא אישה עם חלום, כזו שהולכת אחרי הלב שלה ולא מוותרת גם כשמאתגר. הפעם בחרנו להציג בפרונט את מעין מלכה, מעצבת שמלות כלה מוכשרת שחוותה משבר בעסק במהלך מלחמת חרבות ברזל, כשנאלצה להעביר את העסק מקיבוץ הגושרים ללב תל אביב.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
קייס סטאדי: איך הפרסום ב- MIT4MIT הפך את העסק של מעין מאנונימי למותג שכולם מדברים עליו
15
15
מהירות:
מעין בחרה להיעזר בפלטפורמות הפרסום של MIT4MIT כדי לחזק ולהרים את העסק שלה, והפרסום הצליח עד כדי כך, שהוא הפך את העסק של מעין מעסק אנונימי, למותג שכולם מדברים עליו. זה עבד כל כך טוב, שהיינו חייבים לכתוב מה למדנו ממנה, ומה אתם יכולים לקחת וליישם בעסק שלכם כבר עכשיו.
מעין מלכה לא חלמה את התסריט הזה, אבל כשהחיים זימנו לה אתגר לא צפוי בדמות טילים, מילואים ואי ודאות, היא לא הרימה ידיים ולא נתנה לפחד לשתק אותה. היא ארזה את החלומות שלה, הבדים המשובחים והסקיצות ועברה לכבוש את תל אביב.
מעין גדלה בגליל העליון, ותמיד אהבה אופנה. היא למדה עיצוב אופנה , ובשנת 2019 הקימה את בית האופנה שלה בקיבוץ הגושרים. "רציתי ליצור שמלות כלה ייחודיות שלא נראות כמו שום שמלה אחרת", היא מסבירה. "הרגשתי חיבור חזק לצפון, לטבע ולאנשים, ורציתי לתת מענה לכלות בגליל שמחפשות שמלה מיוחדת שמשקפת את הסגנון שלהן".
מעין יצרה שמלות כלה ייחודיות ששילבו בין עיצוב קלאסי לטרנדים עכשוויים, ומיד זכתה להצלחה.
"ההשראה שלי מגיעה מכל מקום", היא אומרת, "מהטבע, מהאומנות ומהאנשים שאני פוגשת. אני אוהבת לשלב אלמנטים שונים וליצור שמלות כלה שלא נראות כמו שום דבר אחר". בנוסף, מעין זכתה לקחת חלק בשבוע האופנה של דובאי בו הוצגה קולקציית שמלות הכלה שלה. בהמשך היא נבחרה ע״י מגזין היוקרה הבינלאומי “The Chic Icon” לאחת מחמשת המעצבים המבטיחים בישראל.
ואז הגיעה המלחמה
ב-7 באוקטובר, גם מעין כמו כולנו, מתעוררת למציאות חדשה, כאוס, טילים והרבה חוסר וודאות. היא נקראת למילואים בצפון. זו הייתה המלחמה הראשונה שלה, והיא הבינה שמדובר באירוע משמעותי עם השלכות נרחבות. במקביל היא נאלצה להתמודד עם האתגר של ניהול העסק בתקופת מלחמה. לאט לאט חדרה אליה ההבנה שכרגע אין כלות ואין עסק, ולא ברור לכמה זמן זה בדיוק ימשך.
מעסק אנונימי, למותג שכולם מדברים עליו
4 חודשים לתוך המילואים היא מבינה שזה "להיות או לחדול" והיא חייבת להחיות את העסק.מעין מחליטה לעשות מעשה אמיץ – ומעבירה את העסק למרכז תל אביב. ממש באותה נשימה, היא פונה אלינו לMit4Mit, במטרה לתת לעסק את הפוש והשיווק שהוא צריך, כעת יותר מתמיד. מעין פותחת פרופיל עסקי באתר, ומצטרפת למסלול הפרסום המורחב Mit for pro לעסקים שמעוניינים לקבל חשיפה נרחבת. היא נעזרת בשלל כלים פרסומיים שאנו מעמידים עבורה, שיוצרים את המהפך בעסק שלה:
פרסום ממוקד באתר, בMETA ובאינסטגרם ליריד האאוטלט- יצרנו עבור מעין קמפיינים ייעודיים ליריד אאוטלט שהתקיים במהלך ט"ו באב, בו נמכרו מיטב שמלות הכלה שעיצבה.הקמפיין הגיע להישג מרשים: מעין קיבלה כ-150 לידים, כאשר מתוכם בפועל הגיעו לאאוטלט כ-100 כלות (!)
כתבות תוכן איכותיות והנגזרות שלו- במהלך שנת 2024 ובתחילת 2025, מעין השתתפה ב-4 כתבות שונות שפורסמו בבלוג שלנו ובפלטפורמות הפרסום. ההשתתפות של מעין בכתבות ובפוסט המיידעי באינסטגרם של MIT4MIT עזרה לעוד זוגות להכיר אותה ולהיחשף מקרוב לאיכויות הייחודיות שלה כמעצבת וכאישה.
יריד WHITE FRIDAY של MIT4MIT- בין התאריכים ה-29 בנובמבר ל1 לינואר 2025, התקיים יריד הווייט פריידי של MIT4MIT, הבלאק פריידי של עולם החתונות עם מיטב ההנחות וההטבות המוצעות לזוגות על ידי הספקים שלנו. בזכות הקמפיינים והפרסומים שרצו באתר באופן קבוע, פנו למעין עשרות כלות חדשות.
הצלחה מסחררת: מעל 40,000 חשיפות ומתוכם מאות קליקים- במהלך שנת 2024 פירסמה מעין מעל 10 קמפיינים בפלטפורמות השונות של MIT4MIT. אחד הקמפיינים שרץ למשך חודש בלבד זכה למעל 40,000 חשיפות, ומתוכם מאות קליקים ומעורבות ישירה עם התוכן. אם נסכום את הנתונים, בסך הכל במהלך כל השנה, התעניינו ונחשפו לתכנים של מעין כחצי מיליון כלות (!).
מודעות פרימיום באתר- אנו מציעים לבעלי עסקים מודעה פרסומית חכמה, בעלת יכולת חשיפה מוגברת של פי 7 וחצי (!) ביחס למודעות פרסומיות רגילות באתר. לקוחות שמצטרפים למסלול Mit for mor או Mit for pro זכאים לאקסטרה בוסט במודעות הקמפיינים, והאלגוריתם החכם דוחף את הקמפיין הרבה יותר ממודעות רגילות, הן בדף הבית שלנו, הן בעמוד הקטגוריה (למשל: שמלות כלה), הן בכתבות ואפילו, תחזיקו חזק, בעמוד של מתחרים שאינם נמצאים במסלול פרסומי אבל תחת אותה קטגוריה. כך הקמפיינים של מעין שבחרה להצטרף למסלול הפרסומי, השתלטו על עמודים של מתחרות שלא בחרו במסלול פרסומי מורחב כפי שניתן לראות כאן:
הצעת הערך בקמפיינים- כאשר מעין בהכוונת צוות התוכן שלנו בMI4MIT הציגה הצעת ערך לכלות, כמו מכירה ייעודית או אאוטלט בה קיימת התחשבות במחירים (מעין הושטת יד לכלות) נוצרה אינטרקציה מדהימה בינה לבין הכלה, גם בחשיפת הפוסט וגם בקשר האישי שלאחר מכן. מעין משתפת שכאשר כלה הגיעה בעקבות המודעה לרכוש שמלה אחת, היא ידעה להעריך את המעצבת שבאה לקראתה והיתה מוכנה גם לרכוש יותר משמלה אחת.
דיוורים וגרפיקות- צוות MIT4MIT השקיע עבודה רבה מאחורי הקלעים ויצר גרפיקות, עיצובים ודיוורים שתרמו להצלחת המהלכים השיווקיים.
יתרון תחרותי: קידום בגוגל- כפלטפורמה ייעודית בתחום החתונות, אנו משקיעים אלפי שקלים בחודש ביצירת תוכן מותאם לצרכי קידום ו-SEO. העסקים המצטרפים למסלולי הפרימיום הפרסומיים, נהנים אוטומטית מהמהלכים הקידומיים שאנו עושים כדי לשמור על מיקומים טובים בגוגל. מעין מלכה אומנם לא שילמה עבור קידום בגוגל, אך נהנתה מכך שMIT4MIT בחרה לקדם ביטויים נבחרים בגוגל כמו: שמלות כלה.
רימרקטינג דינמי- עסקים שנמצאים במסלול mit for more או mit for pro כמו העסק של מעין, נהנים אוטומטית מהיתרונות של הרימרקטינג הדינמי: המודעה הפרסומית יוצאת מגבולות האתר ומקבלת חשיפה נוספת לקהל היעד שהקליק על המודעה. באמצעות רימרקטינג ברשתות החברתיות וברחבי האתר, המתחתנים יכולים להחשף שוב ושוב למותג של מעין. לעסקים שנמצאים במסלולי הפרסום המורחבים מדובר ביתרון תחרותי משמעותי, כאשר MIT4MIT מקדמת באופן ממומן את העסק שלהם, ללא תשלום נוסף.
"MIT4MIT הייתה עבורי הרבה יותר מפלטפורמה לפרסום", משתפת מעין. "זו קהילה תומכת בה הכרתי בעלי עסקים מדהימים, קיבלתי טיפים וחשיפה, והכי חשוב – הרגשתי שאני לא לבד. בזכות העמוד העסקי, החשיפה העקבית בקמפיינים והכתבות בהן לקחתי חלק, הגיעו אליי כלות מכל רחבי הארץ".
מעין היא אחת מאלפי בעלי עסקים שמצאו ב-mit4mit בית חם לפרסום העסק. הפלטפורמה שלנו מחברת בין בעלי עסקים לקהל לקוחות רחב, ומספקת להם כלים ושירותים שעוזרים להם לצמוח ולהתפתח. מעין ממליצה בחום לנותני שירות מתחום החתונות להצטרף לאחד ממסלולי הפרסום של MIT4MIT ולחשוף את העסק שלהם לאלפי זוגות חדשים כל חודש.
לכל הכלים שיהפכו את העסק שלכם למותג שכולם מדברים עליו > https://www.mit4mit.co.il/business