מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חוות דעת הן הכלי השיווקי היעיל ביותר שלא עולה לך כסף!


בשנים האחרונות, שוק המסחר האלקטרוני בישראל רושם צמיחה מרשימה, המגיעה לשיאים חדשים בכל שנה. תחומים רבים עוברים לעולם הדיגיטל עד כדי כך שקשה לזכור מתי בפעם האחרונה חיפשנו מוצר או שירות לפני שבדקנו אותו בגוגל, אינסטגרם או טיקטוק. גם תחום החתונות עובר טרנספורמציה דיגיטלית משמעותית, והתחרות בין ספקי החתונות הולכת ומתחזקת.


מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חוות דעת הן הכלי השיווקי היעיל ביותר שלא עולה לך כסף!
15
15
מהירות:

ספקים שמקפידים על איסוף חוות דעת מזוגות לאחר החתונה, נוכחות דיגיטלית מרשימה ומעורבות ברשתות החברתיות, זוכים לחשיפה רחבה יותר וסיכויים גבוהים יותר להצליח בעולם החתונות של היום.


מה חשוב לזוגות בבחירת ספקים לחתונה?

עבור זוגות רבים יום החתונה הוא יום מיוחד ומרגש. הם משקיעים בו זמן, כסף ואנרגיה, ולכן חשוב להם לבחור את הספקים הטובים ביותר שיעזרו להם להפוך את היום הזה למושלם. בניגוד לאירועים אחרים, לחתונה אין חזרה גנרלית. זוגות חווים את שירותיהם של ספקים בפעם הראשונה והיחידה בחתונה עצמה, ולכן חשוב להם לדעת שהם בידיים טובות ושיקבלו תוצאה מושלמת. מהסיבה הזו, חוות דעת של זוגות אחרים נתפסות ככלי קריטי בתהליך הבחירה.  
אלפי זוגות המחפשים את הספקים המדויקים ליום המיוחד שלהם, מוצאים אותם באתר מתחתנים למען מתחתנים. כ-200,000 כניסות חודשיות לאתר 'מתחתנים למען מתחתנים' מעידות על התלות הרבה בחוות דעת אמינות ואותנטיות.

כיצד מתחתנים בוחרים את הספקים שלהם לחתונה? 

הבנת התנהגות צרכנים היא קריטית להצלחת המותג ולכן היא תמיד הייתה נושא מרתק עבור משווקים, אסטרטגים ומקבלי החלטות. בשנים האחרונות ניתן לראות כי חוות דעת משפיעות יותר ויותר על התנהגות הצרכנים והקניות ברשת. מחקרים רבים תומכים בכך שלחוות דעת יש השפעה משמעותית על התנהגות הצרכנים ברשת. בעולם החתונות, שם ההחלטות הן משמעותיות וההוצאות גבוהות, חוות הדעת הפכו לכלי בעל השפעה עצומה על הבחירות של הזוגות המתחתנים.



בעולם החתונות לחוות דעת יש הכרעה בבחירת הספקים

מסתבר שחוות דעת הן ה- Game changer של עולם החתונות. סקר הצרכנות של BrightLocal מעלה כי 88% מהצרכנים ציינו ש"סביר" או "סביר מאוד" שישאירו ביקורת אם העסק יעשה מעל ומעבר כדי להבטיח שתהיה להם חוויה יוצאת דופן. 
נתון זה בא לידי ביטוי גם בעולם החתונות בו ניתן לראות את החשיבות שמתחתנים נותנים לחוות דעת על ידי צריכתם לפני החתונה וכתיבתם לאחר החתונה. 
במתחתנים למען מתחתנים יש מעל לרבע מיליון חוות דעת של מתחתנים שכתבו את חוות דעתם על הספקים שלהם לחתונה.

מתחתנים מוכנים לשלם יותר! 

מותגים המבקשים להצליח בעולם החתונות חייבים להשקיע מאמצים משמעותיים באיסוף, ניהול וחיזוק חוות דעת לקוחות. חוות דעת מעלות את המודעות למותג, משפרות את המוניטין ומגדילות את ההכנסות. על פי סקר של  BrightLocal כ- 72% מהצרכנים מוכנים לשלם יותר עבור מוצר או שירות שקיבל חוות דעת חיוביות. 




החשיבות הרבה שיש לחוות דעת עולה גם מסקר של Trustpilot שמצא כי 73% מהצרכנים קוראים לפחות חמש חוות דעת לפני הרכישה. נתון נוסף המחזק את החשיבות עולה מסקר שנערך על ידי BrightLocal שם מצאו כי תגובות לחוות הדעת הן קריטיות: 88% מהצרכנים יפנו לעסק שמשיב לכל הביקורות שלו, לעומת 47% בלבד שיפנו לעסק שלא מגיב לביקורות כלל.


73% מהצרכנים קוראים לפחות חמש חוות דעת לפני רכישה.


למה זה כל כך חשוב למתחתנים?

  • אותנטיות ואמינות: חוות דעת מגיעות מאנשים אמיתיים שחוו את המוצר או השירות באופן אישי, ומהוות מקור מידע אמין יותר מאשר פרסומות שיווקיות.
  • מידע מפורט ורב-ממדי: חוות דעת מאפשרות ללמוד על כל היבטי המוצר או השירות, הן החיוביים והן השליליים, לקבל תמונה מלאה לפני קבלת החלטת רכישה.
  • השוואה בין ספקים: קריאת חוות דעת של ספקים שונים עוזרת לזוגות להשוות ולבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור צרכיהם.


בזכות "מתחתנים למען מתחתנים" בחרנו בגלושא וזכינו לגמרי בצוות מנצח
תמונה: גלושא צלמים


למה שווה לצבור חוות דעת ב- mit4mit?

הופעה בפיד הראשי: חוות דעת עם תמונות, מקבלת חשיפה נוספת בפיד הראשי, דבר אשר מקנה למותג שלך פרסום נוסף במקום האסטרטגי ביותר באתר. מתחתנים שיקראו את חוות הדעת בפיד הראשי יוכלו "לקרוא עוד על המותג" בלחיצת כפתור ולעבור לפרופיל העסקי שלך.

חוות דעת עם תמונות, מקבלת חשיפה נוספת בפיד הראשי

חשיפת חוות הדעת ב- WedPlanner אפליקציה חינמית לארגון החתונה: האפליקציה החינמית, מרכזת את כל מה שצריך כדי שהחתונה תהיה נוצצת באמת: רשימת משימות מסודרת, ניהול תקציב, ניהול רשימת מוזמנים, סידורי הושבה, מתנות, ברכות וכל מה שיעזור לזוגות לארגן את החתונה שלהם בצורה מובנית ונטולת כאבי ראש. 
בכל חודש מאות זוגות נעזרים באפליקציה וגם שם חוות הדעת הן הכלי המכריע באמצעותו זוגות נחשפים למותג שלך ובוחרים בך! 




פרסום חוות הדעת בערוצי התוכן: עסקים מוזמנים לשתף את חוות הדעת שלהם באינסטגרם ולתייג @mit4mit וצוות התוכן שלנו ישמח לשתף* את חוות הדעת גם בערוץ האינסטגרם של מתחתנים למען מתחתנים. 
בנוסף ניתן לשתף* את חוות הדעת בקהילת המתחתנים הגדולה בפיסבוק "מתחתנים למען מתחתנים הקהילה".

מוזמנים לשתף את חוות הדעת שלהם באינסטגרם ולתייג @mit4mit


שילוב חוות הדעת בקמפיין: ניתן לשלב את חוות הדעת שנכתבה על העסק שלך גם בקמפיין שלך ולהפיץ את המילים החמות שנכתבו על המותג שלך. 
המודעה מופיעה בכל המקומות האסטרטגיים באפליקציה ובאתר: בדף הבית, בקטגוריה , בעמוד ההטבות והמבצעים, בעמודים שלא מסתירים פרסום ואף רודפת אחרי המתחתנים שלחצו עליה לפייסבוק ולאינסטגרם שלהם כך שמתחתנים רבים יוכלו להיחשף לחוות הדעת שהזוגות כתבו על השירות שלך.


חוות הדעת היא הפרסומת הטובה ביותר עבור העסק


הטמעת חוות הדעת באתר שלך: mit4web מאפשר לך לפרסם את חוות הדעת האותנטיות מהפרופיל העסקי ישירות באתר שלך, כולל החותמת המפורסמת של mitformit שחשובה להמון זוגות. חוו"ד באתר הן גם אלו שיגרמו ללקוחות פוטנציאלים לבלות יותר זמן באתר שלך.


גם העסק שלך יכול לזכות בתואר בחירת הזוגות: הספקים שזוכים לתואר הכבוד בחירת הזוגות, הם העסקים שקיבלו את מרבית חוות הדעת החיוביות ביחס לחבריהם בקטגוריה במהלך שנה קלנדרית. 
אותם ספקים נהנים מחשיפה עצומה בקרב זוגות שמתכננים את חתונתם. התואר הוא תו תקן מוכר ומבוקש בעולם החתונות המסמן לזוגות שמדובר בעסק הגון שזוגות רבים העידו שרמת השירות שלו יוצאת מן הכלל. 




לסיכום: חוות דעת הן ה- Game Changer של עולם החתונות

מתחתנים למען מתחתנים מציעה למתחתנים מאגר של למעלה מ-250,000 חוות דעת על כ-8,000 ספקים בעולם החתונות. הפלטפורמה מסייעת לזוגות לארגן את החתונה משלב ההצעה ועד ירח הדבש, על סמך חוות דעת אותנטיות ומהווה גורם משמעותי בהחלטה החשובה של בחירת ספקים. 
חוות דעת חיוביות הן הכלי השיווקי היעיל ביותר שלא עולה לך כסף! חוות דעת הן כלי רב עוצמה שיכול לעזור לך להגדיל את המכירות, החשיפה, לבנות אמון עם הזוגות ולשפר את רמת השירות





אהבתם? שתפו את מי שיהנה מכך :)
קבלו יותר חשיפה לעסק שלכם
לחבילות פרסום מותאמות אישית



עוד כתבות שיעניינו אותך:
מדריך לעסקים: איך להתמודד עם חוות דעת ב-mit4mit
2 דקות קריאה
קרא עוד...





עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק