לאורך השנה האחרונה, פעל צוות מתחתנים למען מתחתנים במרץ כדי לשדרג את הבשורה הייחודית שאנו מביאים לעולם החתונות. בזמן שאתם הזעתם והתרוצצתם כדי לגייס לקוחות חדשים לעסק בתחום האירועים, אנחנו שקדנו על פיתוח כלים מתקדמים ותוכן איכותי, במטרה להעניק ערך מוסף אמיתי הן לזוגות המתחתנים והן לנותני השירות.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
צוות MIT4MIT מסכם: כך נראתה השנה שלנו
15
15
מהירות:
אז מה היה לנו השנה?
על קצה המזלג - הצטרפו אלינו מאות נותני שירות חדשים שנבחרו בקפידה, השקנו שירותים שימושיים במטרה להפוך את הפרסום לפרסונלי יותר, שיפרנו את התוכן באתר, פיתחנו כלים טכנולוגיים חדשים שמסייעים לזוגות ולנותני השירות ועוד ועוד. לעשיה כל כך רחבה, חייבים להקדיש כתבה בפני עצמה, לא?
הנה טעימה מהדרך שעברנו:
מאגר נותני השירות וחוות הדעת התרחב: כ-800 נותני שירות הצטרפו בתשפ"ג לאתר מתחתנים למען מתחתנים, בהם אולמות אירועים, דיג'ייז, צלמים, מעצבי שמלות כלה, רבנים ועורכי טקסים ועוד. מדובר בנותני שירות מעולים מתחומים שונים, שנבחרו לפי נכונותם לפעול תוך הקשבה לצרכים ולרצונות הזוגות, ומחויבותם לפעול במקצועיות ולהעניק לכל זוג שירות אישי ואיכותי.
גם מספר הגולשים שרשמו חוות דעת באתר, נמצא במגמת צמיחה: בשנה האחרונה נכתבו לא פחות מ- 30,715 חוות דעת (זה אומר שבכל יום, למעט בימי שבת, נכתבו בממוצע 100 חוות דעת!). בעינינו, המעורבות הגבוהה היא אינדיקציה לאמון שהזוגות רוחשים לפלטפורמה שלנו.
מאגר נותני השירות.
שיפרנו את התוכן באתר
פלטפורמת MIT4MIT היא אתר החתונות המוביל בארץ, ולא בכדי. אנו מקפידים להעלות בעקביות תוכן רלוונטי וממוקד, הן עבור הזוגות והן עבור בעלי עסקים מתחום האירועים. הודות לבקרת איכות מוקפדת, הן ברמת התוכן והן ברמת הקידום האורגני, כל אחת מהכתבות בבלוג להשראה זוכה לאלפי כניסות ומייצרת מעורבות גולשים עם נתונים מרשימים. המחויבות ליצירת תוכן מהודק אינה באה לידי ביטוי רק באתר האינטרנט, אלא גם ברשתות החברתיות: הקהילות הדיגיטליות שלנו בועטות ומייצרות שיח שוטף בין זוגות מתחתנים ובין ספקים ונותני שירות. במטרה לגרות את הזוגות לשהות זמן רב יותר באתר, ערכנו פרסונליזציה גם לתוכן: בפיד המרכזי ניתן למצוא את הכתבות העדכניות והרלוונטיות ביותר, יחד עם נותני שירות רלוונטיים עבור חיפושים שערכתם בעבר.
בלוג להשראה
שדרגנו את אפליקציית Wedplanner
אפליקציית Wedplanner המתחדשת היא פלטפורמה איכותית עבור מתחתנים לעתיד. בשיטוט מהיר באפליקציה, זוגות יוכלו לאתר את נותני השירות בקלות: מעבר לרשימת המשימות והכלים לארגון החתונה, יוצגו בפניהם ספקים רלוונטיים לפי תחומי ההתעניינות שלהם, וכך יחשפו לשירותים הרלוונטיים.
אפליקציית wedplanner
השקנו את מפגשי Level up: כדי שהספקים שלנו יגיעו ליותר זוגות
במהלך השנתיים האחרונות, השקנו את מפגשי Level up שמשדרגים את יכולתם של בעלי עסקים להפיק את המירב מכלי השיווק של MIT4MIT. במפגשים מקבלים בעלי העסקים ידע וכלים לניצול כלי החשיפה הרבים בפלטפורמה שלנו, כך שיוכלו להפיק הרבה יותר ממסלול החשיפה הספציפי שבחרו וכמובן להזניק את העסק שלהם ל-level הבא. (בדף mitformit לעסקים ניתן למצוא רשימה מרוכזת של מסלולי החשיפה, ומה כלול בכל אחד מהם).
שדרגנו את התשתית הדיגיטלית שלנו
1. צ'יפ חכם שיכול להעביר את פרטי הספק למתחתנים, בכל זמן ומכל מקום
MiTag הוא צ'יפ חכם עם כרטיס ביקור, המסייע בהעברת מידע על העסק שלכם, לזוג. כנותני שירות, הצ'יפ החכם ילך אתכם לכל מקום, ובאמצעות הצמדה למכשיר הנייד של הלקוח הפוטנציאלי, כל הפרטים יופיעו אצלו באופן מיידי. הכרטיס מאפשר לכם להעביר את פרטיכם ליותר זוגות בכל זמן ובכל מקום. אחרי הכל, לעולם אי אפשר לדעת היכן ומתי תפגשו את הלקוח הבא שלכם.
Mitag
2. בוט חכם ליצירת חוות דעת אוטומטית
כתיבת חוות דעת באתר היא בין הכלים המשמעותיים ביותר, הן עבור בעלי עסקים, הזוכים להמלצות אותנטיות לחיזוק המוניטין, והן עבור הזוגות המתחתנים, כדי לקבל החלטה מושכלת בבחירת הספקים. השנה השקנו בוט חכם, שבאמצעות שיחת וואטסאפ קלילה עם הזוג, הופך את מלל השיחה, לחוות דעת רשמית שמפורסמת באתר, תחת הפרופיל העסקי שלכם. באמצעות הבוט תוכלו להגדיל את אחוזי ההמרה של חוות הדעת מלקוחות, ולקבל יותר חוות דעת איכותיות.
3. שדרוג מערכת הפרסום לטובת הקמת קמפיינים חכמים
בעידן של פרסונליזציה, אנחנו שמחים לבשר שאנו מסוגלים לטרגט בדיוק את קהל היעד שלכם ולפנות אליו באמצעות רימרקטינג בשני ערוצים: גם ברשתות חברתיות וגם באתר MIT4MIT. החשיפה מתבצעת בפיד המרכזי של האתר, באמצעות מודעות חכמות, בהשתתפות בכתבות ספוט ולראשונה גם בסטורי, שמפיץ באופן ממומן את העסק שלכם ברשתות החברתיות כולל חשיפה מדויקת לקהל הגולשים.
הרחבנו את הקהילות הדיגיטליות שלנו
לקהילות הדיגיטליות שלנו, המעניקות ערך רב לזוגות ולעסקים בעולם החתונות: 'מתחתנים למען מתחתנים-הקהילה'ו'הצילו התארסנו – קבוצת הזוגות של אתר מתחתנים למען מתחתנים', הצטרפו במהלך השנה מאות זוגות חדשים שזכו לקבל המון מידע, השראה ותמיכה מכלות אחרות. זוגות אלו זוכות למרחב בטוח ומוגן, לשתף כל אשר על ליבם, ולהגיע לחתונה הרבה יותר נינוחים. פרויקט חברתי מרגש נוסף, שצמח מתוך הקהילות שלנו, הוא מועדון כלות מספרות, קבוצה מדהימה של כלות שחשוב להן להיות כאן עבור הקהילה, ולסייע ככל הניתן. עד כה השתתפו 36 כלות במועדון, כאשר חלק מהן נשארו והפכו למנטוריות בקבוצה, המלוות את הכלות החדשות.
והשקת תוכנית 101 - הכלות יוזמות מפגשי זום הנערכים אחת לחודש, במטרה לשתף ולנהל דילמות בשלבי תכנון החתונה. עד כה התקיימו 5 מפגשים, כאשר בכל מפגש השתתפו 20 זוגות.
הסקירה של כל מה שפעלנו השנה, ממלאת אותנו שמחה כהורים גאים לכל הטוב הזה, וכבית עבור אלפי זוגות מתחתנים, שמצאו אצלנו את נותני השירות האידיאליים עבורם.
נקנח עם כמה טיפים איכותיים שיסייעו לנותני השירות שבינינו, לפתוח את שנת תשפ"ד ברגל ימין:
נוכחות בפלטפורמות דיגיטליות – העולם מתקדם, וגם העסק שלכם צריך להתקדם בהתאם. היו נוכחים בפלטפורמות דיגיטליות כמו פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ וטיקטוק, ואל תחששו להיעזר בכלי החשיפה שאנו מציעים לטובת הפרסום בפלטפורמות הללו.
עדכנו את הפרופיל העסקי שלכם – אם הפרופיל העסקי שלכם דל, זה הזמן ליצור שינוי! עדכנו את הפרופיל עם חוות דעת חדשות (תוכלו להיעזר בצ'יפ שלנו), מידע עדכני עליכם ועל השירותים שלכם, תמונות וסרטונים וכן הלאה. כל אלו יסייעו לכם ליצור רלוונטיות בקרב זוגות מתחתנים, מה שיגדיל את כמות הזוגות שיעזרו בשירותים שלכם.
ומה התכנונים שלנו לשנה החדשה? אסור לנו לספר (: אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שהיא תהיה טובה כמו קודמתה, אם לא יותר. לחיי שנת תשפ"ד מוצלחת אפילו יותר! מאיתנו, צוות אתר מתחתנים למען מתחתנים.