כיצד לשמור על התנופה והצמיחה הגדולה מהן נהנינו בתקופה האחרונה. איך עושים את זה? דגנית דוזלר - סמנכ"לית מתחתנים למען מתחתנים, אספה עבורכם מגוון פעולות שיחזקו את המוניטין של העסק שלכם, ישפרו את מערך השיווק שלכם ויגרמו לכם לקבל לא מעט לידים לוהטים שיכינו אתכם היטב לעונת החתונות הבאה.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כך תשמרו על התנופה של עונת החתונות הנוכחית
15
15
מהירות:
וואו, איזו שנה זו הייתה לספקים בתחום החתונות! אחרי ששנת 2020 הביאה איתה קורונה וסגרים שהקפיאו את עולם החתונות, ב2021 הזוגות חזרו להתחתן ובגדול!
כמעט כל ספק נהנה מלו"ז צפוף ומשפע של לקוחות נרגשים שחיכו שנה שלמה כדי שסוף סוף יוכלו להתחתן. עוד רגע מסתיים הקיץ ואיתו מגיעה לסיום עונת החתונות הנוכחית. ספקים רבים תוהים כיצד לשמור על התנופה והצמיחה הגדולה מהן נהנו בתקופה האחרונה.
איך עושים את זה? דגנית דוזלר - סמנכ"לית מתחתנים למען מתחתנים, אספה עבורכם מגוון פעולות שיחזקו את המוניטין של העסק שלכם, ישפרו את מערך השיווק שלכם ויגרמו לכם לקבל לא מעט לידים לוהטים שיכינו אתכם היטב לעונת החתונות הבאה.
שנתחיל?
אספו חוות דעת מלקוחותיכם
אחרי עונה מלאה באירועים יש לכם הזדמנות למנף את השירות שנתתם לזוגות המתחתנים באמצעות חוות הדעת. עכשיו זה בדיוק הזמן לעשות זאת. למה זה כל כך חשוב? לחוות דעת השפעה לטווח ארוך ולטווח קצר על השיווק של העסק שלכם הנה כמה מהיתרונות הבולטים:
כלי שיווקי- חוות דעת חיוביות הן כלי שיווקי עוצמתי ואותנטי אשר מאפשר לזוגות המתעניינים בשירות שלכם לקבל מידע מהימן מזוגות אחרים. חוות דעת עם תמונה יופיעו גם בפיד המרכזי שלנו ויאפשרו חשיפה רחבה יותר לזוגות פוטנציאלים.
חוות דעת חיוביות הן כלי שיווקי עוצמתי ואותנטי אשר מאפשר לזוגות המתעניינים בשירות שלכם לקבל מידע מהימן מזוגות אחרים
עדכניות - ככל שחוות הדעת יהיו עדכניות יותר וישקפו את טיב השירות שלכם מהתקופה האחרונה, כך הן יראו טוב יותר ויהיו רלוונטיות יותר עבור הזוגות.
בחירת הזוגות- המרוץ אל בחירת הזוגות בעיצומו. עשרת העסקים המובילים בכמות חוות הדעת בכל קטגוריית אב בשנה קלנדרית יכולים לקטוף את התואר היוקרתי "בחירת הזוגות" תואר זה כשלעצמו מהווה כלי שיווקי חזק היוצר חשיפה גדולה חיובית ומביא המון לידים חדשים.
אנחנו חיים בעידן מדהים בו המציאות משתנה בקצב מהיר ואיתה משתנים האמצעים הטכנולוגיים והחידושים סביבנו. היום יותר מתמיד חשוב להישאר מעודכנים ולהתחדש בכל מה שחם. במיוחד בתחום החתונות כשכל זוג רוצה להפתיע את האורחים שלו ולהפיק את החתונה הכי מיוחדת - ספקים בתחום החתונות חייבים להישאר מעודכנים.
החידושים יכולים לבוא לידי ביטוי בתפריט שף חדש, עיצוב שונה וחדשני במתחם האירוע, מתנות מיוחדות לאורחים, אטרקציות חדשות ועוד.כשאתם ממשיכים להתחדש, אתם שומרים על הרלוונטיות ועל הביקוש שלכם בקרב זוגות מתחתנים.
התחדשתם? ספרו על זה לקהל שלכם, תפיקו השקה מיוחדת של המוצרים שלכם, תעדכנו את הרשת בהצעה העסקית החדשה שלכם, וספרו לקהל שלכם שנכון שהייתם מרשימים מאד בעונה הקודמת אבל זה כלום לעומת מה שמחכה להם בעונת החתונות הבאה.
התאימו את עצמכם לחידושים וחפשו את הדבר הבא
רעננו את מאגר התמונות והסרטונים שלכם
תמונות וסרטונים מהווים כלי משמעותי באמצעותו ניתן לשקף את השירות, המקצועיות והחוויה שאתם יוצרים. אם עבר לא מעט זמן מאז הפעם האחרונה שיצרתם צילומים מקצועיים או סרטונים לעסק שלכם, שימו דגש על התדמית ולכו להתחדש. צילומים המיוצרים בטלפונים חכמים יכולים לתעד רגע אבל לא להיות קמפיין פרסומי מצוין. הרשת הופכת בצעדי ענק להיות הקטלוג שלכם וכל תמונה היא הצצה ליכולות ולאיכות המותג שלכם, כאשר תמונה לא איכותית משקפת יכולות לא ברורות. בתוך השפע הקיים היכולת לייצר בולטות עוברת דרך דיוק, חדות ונראות מנצחת.
מתוך גלריה של נופר נבון איפור וסירוק כלות
היו נוכחים במגוון נכסים דיגיטליים
כל כך הרבה אפשרויות פרסום יש לאינטרנט להציע - לא תקחו?!
נוכחות דיגיטלית היא מאסט כשמדובר בשיווק וקידום העסק שלכם. אבל אם חשבתם שפוסט שבועי בפייסבוק ואתר תדמית מספיקים, יש לנו חדשות בשבילכם: ככל שתפזרו את נוכחותכם במגוון פלטפורמות ונכסים דיגיטליים, כך תקבלו חשיפה גבוהה יותר שתוביל ליותר לידים.
מלבד יצירת פרופיל עסקי באתר שלנו, אתם מוזמנים לפרסם את עצמכם בימי רביעי בקהילת הפייסבוק שלנו. בנוסף שתפו חוות דעת של לקוחותיכם, פרסמו באינסטגרם ואל תזניחו את הסטורי.
תמונות, סרטונים וטיפים יביאו לכם את החשיפה המיוחלת ויצרו לכם תדמית מעולה שתמשוך לקוחות חדשים.
אתם מוזמנים לפרסם את עצמכם בימי רביעי בקהילת הפייסבוק שלנו. (מתחתנים למען מתחתנים - הקהילה)
חשבו כמותג ותכננו אסטרטגיה שנתית
תכנון אסטרטגיה, תעניק לכם מפת דרכים לשנה הקרובה. כשיש דרך ברורה, קל ואפקטיבי יותר להשיג יעדים ולצמוח בגדול. הכירו את מודל SWOT (ראשי תיבות: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats).
זהו אחד המודלים המוכרים ביותר לתכנון וניהול אסטרטגי ולבחינת יכולת העסק ליצור יתרון תחרותי בסביבה שבה הוא פועל.
תכנון אסטרטגי כזה בתחילת השנה יעזור לכל עסק להדגיש את חזקותיו, לזהות הזדמנויות,לפתור קשיים ולהתעלות על המתחרים.
מודל SWOT
השקיעו במנועי שיווק ופרסום של העסק שלכם
כל עסק מצליח יודע - שיווק ופרסום הם כלים הכרחיים להצלחה בעידן הדיגיטל. כדי להצמיח את העסק שלכם ולשמור על התנופה, השקיעו במנועי שיווק ופרסום איכותיים הרלוונטיים לעסק שלכם. אל תחפשו את האפשרויות הזולות או היקרות ביותר אלא את אלו שיעניקו את הפתרון המתאים ביותר לעסק שלכם ועם יתרונות מוכחים. השקיעו בכלי חשיפה ופחות בעטיפות יפות שקשה למדוד בסופו של היום, החודש, הרבעון.
תמונה: עידן נהרי
הקמת פרופיל עסקי באחד ממסלולי קידום העסק של mitformot, תעניק לכם קידום וחשיפה איכותיים ואפשרות חשיפה לקהל ממוקד ורלוונטי של זוגות מתחתנים.
מסלולי הקידום שלנו מציעים מגוון כלי חשיפה עוצמתיים בהם: פרסום חוות דעת אמיתיות המחזקות את האמון של הזוגות בעסק שלכם, הצגת תמונות וסרטונים, יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי הכולל את כל פרטי ההתקשרות איתכם באופן נגיש ונוח, מערכת הפרסום חכמה, קידום מודעות ועוד מגוון רחב של כלים מתקדמים שיזניקו את העסק שלכם קדימה וישמרו על התנופה שלו לאורך זמן.
זכרו שדווקא עכשיו זה הזמן להציב מטרות, לחדד אסטרטגיה, להשקיע בשיווק ולהתכונן היטב לעונת החתונות הבאה שתביא איתה המון לקוחות חדשים.
"הזדמנויות רוקדות עם אלה שכבר נמצאים על רחבת הריקודים." (Jackson Browne)